Blog

>> Tuning és extraExbléx GT // Alfa 166 2.4 jtd 10v 150 le // 2016-09-05

Ajandekba kaptam Adam baratomtol egy Qv logot amit fel is tettunk az autora igaz mire eszrevettuk a hibat mar keso volt :/ :) a kepen meg az atlatszo vedo folua rajta van,bar igy is mutatos nagyon!!

 
>> AutóápolásExbléx GT // Alfa 166 2.4 jtd 10v 150 le // 2016-08-15

Mivel szabadsagon voltam es le utaztunk videkre a csaladhoz igy tudtam foglalkozni az autoval :)
Meg tisztitottam az A,B,C-oszlopot a kalaptartot a napellenzoket kapaszkodokat es vegul a szovetszonyegek is kilettek csapatva magasnyomasuval es vanishel.
A kozepkonzol az unalmas szurke helyett fenyes fekete foliat kapott (kep nem adja vissza olyan jol) es a tipus betegseges ragado muanyagokat is megpucoltam. Fekete volt a kezem alig jott le, szoval ajanlok gumikesztyut!!
A szivargyujto koruli vilagitas es a hamotartoe nem vilagitottak igy kicsereltem a rizsszem izzokat. Bar a hamutartot sose hasznalom/hasznalnam,de az is mukodjon,mint minden mas!
Kicsereltem mind a ket db H7-es izzot mert ami benne volt az kb egy mecsesnek felelt meg.. +50%-osat kapott amivel mar eleg sokat javult a latas,de a cel egy GE H7 +120%-os lesz ;) vagy xenon szett elozo alfiba az volt es verhetetlen volt csak hat ugye nem gyari..
Kiporszivozva es portorolve muanyagok tisztak szvl belul full patika :) Motorter is kicsitki lett takaritva. igy a cim lehet megse tukrozi a valosagot :D

 
>> SzervizBalázs59 // Alfa 166 2.4 jtd 10v 150LE // 2016-09-04

Olajcsere - Selenia WR 5W40
Szűrőcserék- Olaj, levegő, pollen

Megvolt az első hosszabb út is hibátlanul.
Km:259000

 
>> EseményZselé // Alfa Spider / GTV 2.0 TS 150LE // 2016-09-04

Már az előző 156 eladásakor felmerült a gondolat, hogy kellene egy Spider. Nyáron nem szerettem volna venni, mert úgy voltam vele, talán könnyebben vagy jobb feltételekkel találok autót ősz elején. Volt egy autó, amit már több hónapja hirdettek, végül lejjebb is vitték az árát. Nehezen találtunk a tulajdonossal mindkettőnknek megfelelő időpontot, de végül szeptember elsején sikerült egy esti órában megnézni. A tulajdonos és az autó is őszinte volt. Sok hibája van, de alapvetően könnyen indul és működik. A próbakörön egyből elkapott a kabriózás érzése, innen már csak a matematika volt kérdéses. Sok gondolkodás és egyezkedés után 09.03-án megállapodtunk, 5-én pedig át is vehetem.

 
>> SzervizWillR // Alfa 156 1.9 JTD // 2016-09-04

Az első futóművek teljes felújításban részesültek.
Természetesen zsír új alkatrészek kerültek beépítésre:
TRW alsó, felső lengőkarok
Monroe lengéscsillapítók
Sachs toronycsapágy
Sachs porvédő
Kormányösszekötő gömbfejek
Stabilizátorok

192.065 km

 
>> SzervizCsongi // Alfa 156 1.6 ts berlina // 2016-09-03

Mesterem tovább haladt. A régi üléskonzol cserélődött újabbra és a bal első keréknél is eltűnt a lyuk. :)

>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2016-09-03

A tegnap délutáni szórakozásról gondoskodott a kis autóm. Történt, hogy hazafelé jövet, 2-esben gyorsításkor apró rándulás és a szokásosnál kisebb lelkesedés jelezte, hogy valami nincs rendben. Mire átfutott az agyamon, hogy ez fura volt, nincs rendben, ki is villant az injektor ikonocska.
Itthon gyorsan laptop elő, a kábelt csatlakoztattam.... és nem sikerült kiolvasni. Egy fél órát küzdöttem, csatlakozókat kontakt spray-ztem, kimértem, portokat állítgattam, semmi.
Na szép, gondoltam akkor pont itt az ideje elszaladni Sanyihoz a szerelőhöz, hogy rádugjuk az ő egy körrel profibb kábelét.
Indítanék, mutatók kalimpálnak, karácsonyfa effekt, egy kattanás, majd csendesen elhallgat. Akksi kifeküdt.
Két hónapja rádió szerelés után feküdt így ki 20 perc alatt. A C-Tek töltőzés gyárira hozta az indító áramát, de ezek szerint a kapacitása már gyenge, fél óra gyújtáson (okosan felkapcsolt lámpákkal) megölte.
Na jó. Beugrottam a TD-be, vettem egy akksit.
Itthon nagy lendülettel kicseréltem. Pontosabban addig szidtam míg végül sikerült, de hadd ne mondjam mennyire utálok dízelt szerelni. Egy akksi cserétől hót retek az ember.
Csere meg volt, irány Sanyi. Kiolvastuk (igen, a kiolvasó kábelem is pont most halt meg). Semmi nagy gáz. Vagyis pont a gázpedál potméter B pálya hülyéskedik. Yess, ezt már ismerem, kell egy csipet kontakt spray a toldó csatlakozóhoz.
Oké, majd otthon, indulnék haza. Beülök, raknám be a kulcsot. Ám az olajnyomás és töltés lámpa világít. Kulcs nélkül. Ó hogy az a....
Sanyival 15 percig jógáztuk, hogy most meg mi lett.
Meg lett. Akksi cserekor meglazulhatott az egyik testkábel :-S 10-es kulccsal fixre húztuk. Az autó helyre jött.
Itthon megkapta a kontakt spray-t, a gázpedál megjavult. Nem kicsi szívás kör 3 független minimális hiba miatt.
Akksi,+kontakt hiba+lelazult test kábel= biztos szórakozás egész délutánra :-)

 
>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2016-09-02

Ma kiiktatásra (lefalazásra) került az EGR.

>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2016-09-02

Pontot tettem a hátsó lengéscsillapító ügyemre. A tavaly nyáron vadonatújan beszerelt Magneti Marelli-k eddig bírták. Gari az ablakban, így új után kellett néznem. Remek. Sanya segítségével beszereztem két új Monroe-t, melyek gázosak, míg az előzők olajosak voltak... szépen be is terítette a kaszni alját hátul. Ma vettem át őket és este be is szereltem a helyükre. Remélem ezek már tényleg sokáig bírják majd a strapát és teszik a dolgukat! Próba út meg volt, egyelőre szuper, maradjon is így! :)

223000 km

>> Tuning és extraBarni147 // Alfa 147 ALFA ROMEO 147 1.6 T. Spark ECO // 2016-09-02

Mivel annak idején wifis cucc került bele, néha megzavarodott és talán a canbus is belekavart, 6 m. vezetéket ( amit kb. fél éve figyelt a polcon ) végigcimbáltam az utastéren.