Blog
Vettem egy infocentert es talaltam meg 4db szep felnit valamint egy jobb allapotu kormanykereket £ 100 volt osszesen
majd egyik erre, masik arra megy(2. feketeseg) meg nem tudom, hogy lesz jobb.



Van ami meg folyamatban van ami mar kesz(ami kesz athuzva)
fekolaj csere, fekcsovek csereje(ugy tunuk meg nem kell ezt meglepni
hosszbordasszij feszitojet (Auxiliary belt tensioner) lehet cserelni kene, majd latom meg, mert nem tetszik ez a hang
stabilizator rud 2 db gumi szilentjet(anti roll bar bush) (MOOGE)
kezifek nagyon fennt fog ezen allitani kene
4db teligumi beszerzese nagyon jo lett 205/55 R16 Continental TS850 6mm
4db regi felni felujitasa
alvazvedelem (tisztitas, alapozas es alvazvedo felvitele)
Olaj 5 liter 5w40 es olajszuro levegosz. pollenszuro(amit eloszor csereltem, de a klausztrofobiam most "kiujult") csere.
178000 miles
216001km
A fékcserénél vettem észre ,hogy morog a bal hátsó kerékcsapágy,repedtek
a hosszlengőkarok és kiverődött a bal hátsó stabilizátor csukló. Továbbá a bal
alsó első lengőkar(TRW) és a jobb első axiális csukló.



Ennek a cseréjével végre-végre megszűnt az indításkori rázkódás, most csak annyira remeg, amennyire normális. Leállításnál szinte semmi.
Lemförder bak került beépítésre. Így már mind a négy bak új.
Alapvetően régóta zavar, hogy bizonyos körülmények között az alig látható és a nagyobb pamacs közötti füsteregetésre képes a gép. Manky sokat javított az alapfelálláson, de mégiscsak egy más által megírt programot reszelt. Így megkérdeztem tőle, hogy lehetséges-e, elegendően erős, de füstmentes autót kihozni a gyárilag 210 lovas, DPF-mentes 2.4-ből. Azt mondta lehetséges, de offoljuk az EGR-t. Ezt megtette Élő Lajos pénteken, majd vasárnap délutánra lebeszéltem Mankyval a tuningolást. Első körben küldött egy alap progit, DPF, EGR és lapátok kiiktatásával. Evvel minden rendben volt, látható füst nélkül, de jelentősen gyengébben. Azután jött pár kör, a megírt program és a végleges között. Most alapvetően füstmentes, majd még jobban letesztelem, de tükörből nem látható semmilyen körülmények között. (Próbáltam azokat, amikre emlékeztem.) Az erő is megmaradt érzetre, még majd lemérem. Aztán meglátjuk kell-e még reszelni. Magasabb fordulaton lehet még kicsit okosítani, de így is a számítások szerint közel 500Nm gyepálja a hajtásláncot. Eddig nagyon tetszik az eredmény. A feltöltést és a diagot én végeztem, aztán megpróbáltam elmondani a mesternek, Manky adta a szakértelmet.