Blog
A nyári szabadságom egy részét Sárváron töltöttük. A nagy melegben észrevettem, hogy a csomagtér ajtó gázteleszkópjai elfáradtak. Konkrétan az ajtó ráesett a felemre. Ezeket cserélni kell. A regenerálások most rendben mennek, nincs probléma. Most elkezdem mérni a fogyasztást, kíváncsi vagyok mennyi a különbség a valós és a fedélzeti számítógép által mutatott érték között. A kuplungpedál visszahúzó rugó már megvan, még cserére vár.
A klíma meg lett töltetve, de nagy melegben van, hogy csak második harmadik próbálkozásra indul el. Ez a hiba még kivizsgálást érdemel.
Elérkezett az olajcsere ideje, egyúttal az első féktárcsák, és betétek is cserélve lettek.
felhasznált anyagok:
Ferodo féktárcsák+ Ferodo betétek
Selénia WR 5w-40 + Mann szűrő
Zéé csapata végezte a munkát.



Motor tisztítás is megvolt. Vízmentes motortisztítás, ápolás volt, ezért csak a hozzáférhető helyeken történt és a blokk nem lett lemosva. Ettől függetlenül nagyon szép lett és a műanyag részeket is ápolja. Magic CarWash-ban csináltattam, korrekt, rendes srácok és van 15% Alfás kedvezmény.

2016.01.20. Feinstaubplakette
2016.02.11. Fólia
2016.02.13. Rendszám újraragasztás
2016.03.17. Nyári pacskerok
2016.03.18. Fényképezkedés
2016.04.27. Lekoccoltak
2016.05.12. 20.000-es szervíz
2016.05.20. 1.000 km felett egy tankkal!
2016.05.21. USB töltő
2016.06.11. Madarat fogtunk...
2016.07.01. Bogárgyűjtemény
2016.07.26. 28.000 km
2016.07.28. Hátsó pár előre fuss!!
2016.08.08. Hisztis olasz :-)
2016.08.10. Adatok
2016.08.13. 30.000 km
2016.08.28. Biztosíték
2016.10.20. Negyvenezres szerviz
2016.10.28. Téli pacskerok
Mióta megvan a kocsi egyszer már lecseréltem benne a váltógombot, mert amivel vettem nagyon-nagyon nem tetszett. Vettem bele újat, de valahogy azzal se voltam kibékülve. Aztán megláttam ezt a bőr MOMO gombot. Fekete, bőr, benne a sebességfokozatok, hímzés. Nem bírtam otthagyni.
Az oldalindexekkel hasonló módon jártam. Megvételkor átlátszó, megsárgult volt. Gyors megoldásként lámpasötétítővel befestettem feketére, de már akkor tudtam hogy ez így nem maradhat.
Egy debreceni tuning bolt weblapján találtam ezt a gyárinak kinéző füstszínű darabot.
Szerintem jobban néz ki vele.






A biztonság kedvéért ma ellenőriztettem a futómű beállítását. Szerencsére csak finomításra volt szükség.




Olaszoknál mindenki idiótának néz és nem villognak vissza :-)
Öten + csomagokkal megpakolva Jesolo-ban nyaraltunk és ezeket hozta az autó.
Regenerálási ciklus végtelen és még több, fogyi elég jó lett.
ui.: A roló rá volt húzva a csomagokra. Nem kell egyterű, csak nem kell vinni az egész házat. Ja és a fele cucc még felesleges is volt...



Olajcsere alkalmával észrevettek pár hibát.
Mai nap cserélve lettek:
- hátsó stabilizátor pálca;
- első axiál csukló;
- kipufogó felfüggesztő 3 db ;
- futómű állítás;
- hátsó lengőkar 2 db;
- csavar.
Km. : 120 600
Újabb adag alkatrész érkezett. Sikerült szert tennem egy GTA szívósorra a hozzá való tömítésekkel és bevezető lapokkal együtt.
A GTA szívósorának nagyobb az átmérője (45mm), mint 2.5 V6-é (42mm). Tehát több levegőt szállítanak. A Squadra is ezzel kezdi a V6-ok tuningját, annyira rossz nem lehet.
Majd egyszer felkerülnek ha lesz rá idő.


