Blog
Az elmúlt 10 év már nyomot hagyott a reflektorokon. 1500-as és 2000-es vizes smirglivel átcsiszoltam és kétkomponensű lakkal lefújtam a műanyag burákat.







Mivel műszakilag már eléggé összeállt az autó, stabilan és hibátlanul működik, ezért a külsőt kezdtem el gatyába rázni :D
Vettem egy szett sürüküllős GTA felnit, amikkel megvolt a szívás, szerkezetileg hibátlanok voltak, de a fényezése halott volt. Miután elkezdtem csiszolni, találkoztam még 4 fajta szinnel köztük pirossal is, szvl megvolt vele a meló, de végre elkészült, le van fényezve a 4 felni egyedileg kevert ezüst metállal (élőben napfényben nagyon virít :D )
kapott 4 zsír uj Kumho Ecowing abroncsot, gyári 215/45 R17 méretben és felujitottam a motor burkolatot is mert a régi szakadt hangiszegetlés lekoptatta róla a fényezést.
következő lépésben a 2 gyári küszöb toldatot kapja meg az autó amik már a fényezőnél vannak, ugyh alakulunk szépen lassan :)











Ma megkaptam az eredeti üléseket, ami még járt az autóhoz. Persze, aki eddig látta a képeket vagy sejti mi lenne ezzel a célom, egyből kételkedhetne, hogy ez meg minek?
Aminek részletesebben utána kell néznem: bőrápolás, kárpit tisztítás ezek utólagos festése, sablon készítés, tartó lábazat. És a végén lesz belőle valami, az biztos, hogy szép lesz, ha nem is lesz teljesen kész, úgy ahogy most elképzelem...
Késöbb majd jelentkezem... (bár sok időt adtam magamnak erre a projektre)
Igyekszem majd nem csak előtte és utána képeket felrakni. :)


Idén is megjártuk a horvát tengerpartot, mert tavaly átszaladtunk Pag-szigeten, és úgy lenyűgözött a kopár holdbéli táj hogy eldöntöttük, ide még visszajövünk.
Pag-városkában foglaltunk apartmant, és onnan jártuk körbe a jó helyeket.
A pagi öböl két oldalán klassz kis öblökből álló partszakaszok vannak, bal oldalon Bosana, jobb felén Basaca. hát ide többször lenéztünk délutánonként.
Pag városka tündéri mediterrán kisváros, öreg belvárossal, sikátorokkal, jó éttermekkel.
Felmentünk Lun-ba a sziget északi csücskébe, egy 1000 éves olajfaliget miatt. Fantasztikus látvány volt. Megint elmentünk Metajnára (ott tavaly is voltunk) és egy látványos gyalogúton mentünk fel a Rucica-beach-ig.
Másnap felkerestünk olyan öblöket, amit a google -térképen előre kinéztem. 1-2 km túrával elérhető, és nagyon klassz, látványos helyek. Csak a térképen azt nem látni hogy a felszín járhatatlan a szétrepedezett, élére-állított karszt-kőzet miatt, nem beszélve a függőleges szintkülömbségekről. De végül sikerült, és nem hagytuk ott a fogunkat a birkakoponya mellett, amit félúton az egyik szurdokban találtunk.
Végülis klassz hét volt, Pag-ot ajánlom mindenkinek aki szeret túrázni (nem igazán kisgyerekkel).
A Romeo jól viselkedett, ennél megbízhatóbb autóm még nem volt, pedig pár kocsit már elnyűttem. Olyan helyeket megjártunk, ahová csak a quad-osok, meg egy-két őrült merészkedett oda.
A párom bérelt egy ENC-kütyüt a Bajcsy-n valami boltból. Klassz volt, amikor az autópályakapuknál állt a 2km-es sor, és mi a szélső sávon végighúztunk, sorompó nyílt, és beelőztük a sort. Fél órákat spóroltunk a kilépéseknél. Szerencsére kevesen használják, pedig megéri.
Pár kép:












681 km 69,74 l benzinnel. Eléggé ki lett számolva a tankolás. A fedélzeti számítógép szerint 9,8 l/100 km a fogyasztás. Teletank szerint számolva 10,24 l/100 km. Mindezt főleg autópályán 130km/h-ra állított tempomattal, egy kevés városi szakasszal, időnként nagy gázzal gyorsulva.
Toora T670 felnik érkeztek 18" méretben. Hibátlanok, frissen fényezve, tökéletes állapotban. Természetesen kupakokkal együtt.
Facebookon az egyik alfás csoportban hirdették, megvettem. A szállítás kicsit macerás volt, lévén a kerekek Erdélyben voltak. Ferko viszont járt a környéken és sikerült összehozni a találkozót, így ma meg is érkeztek hozzám. Sajnos a tehermentesítő nem volt tartozék, de holnapra lesz az is. Már várom, hogy az autón legyenek! :-)



Hosszú idő után elkészült végre a cooler csövezése, valamint tegnap sikerült a kipufogóval eljutni a hátsó futómű mögé, ahol kettéágazik a rendszer. Ma befejezem a kipufogórendszert, a levegőszűrőt felszerelem valahogy a turbora és részemről a mechanikus dolgok egy időre befejezettnek tekinthetőek. Később jön a hátsó ütköző személyre szabása, aztán geometria, majd megyek remapra... nemsokára találkozó :)


Ma kipróbáltam az egér úti kézi autómosót. Végre egy olyan mosó aminek az összes funkciója használható.
Tarifa: 100Ft/perc
Négy program van: habos mosás, öblítés, viaszolás és fényezés. Nekem 7 percembe került az összes programot használni. A végén még áttöröltük mikrószállás kendővel és voálá. Az eredmény magáért beszél.


