Blog
Egy izzócsere után sikeres vizsgát tettünk :)
GE Megalight Ultra 120+ került be, az előző Osram Nightbreaker gyorsan elfogyott :(
Km:175 436
Eljött a 15 ezres olajperiódus. Szokásos Total olajat kapott + egy új levegőszűrőt. DZ csinálta ezt is. Visszanézve az elmúlt 1 évet, az olajfogyasztás beállt az 5,000 km / 1 literre, amire azt mondják hogy a TS motorhoz képest még nem is rossz.
Ma beszerző körúton jártam Marklar cartársnál. A beszerelés is majd megesik... :-)
Friss... (2015. 09.13.)
Bözsike belesett a garázsba és ha már ott járt, akkor a kicsike, azaz a hátsó bak be is került... :)




Megtörtént az első és remélhetőleg utolsó balesetem a tütivel. Nekikoccantak hátulról :( A lökhárítót cserélni kell :(

8 éves lett a gyönyörűségem :)
A problémák csupán az élet által állított feladatok. Minden, ami történik, a javamra válik és a fejlődésemet szolgálja, még akkor is, ha kellemetlen vagy fájdalmas. Tekinthetők ajándéknak is, hiszen aki megoldja, az fontos felismerésre jut.
"Jó dolog, ha néha minden támaszték kidől alólunk, mert ilyenkor láthatjuk, hogy mi kő a talpunk alatt, és mi homok." (Madeleine L'Engle)
Várható volt a km. miatt, szívesen kihagytam volna, de ez van. Kettőstömegű lendkerék csere és Kuplungcsere. Grósz feri csinálta Tárnokon, a következő 200ezer kilométeren a hangját nem akarom hallani..:D
Szenvedéseim a helyzetjelzővel hamarosan véget érnek. Ez a menetfény - a tompított fényszórók működése alatt - fényerejét 50 %-ra csökkenti, így a helyzetjelzőket helyettesíti, és ezt a törvényi előírások betartása mellett teszi.






Mivel az utóbbi időben hetente többször bevillan a fenti hibaüzenet, gondoltam utánajárok, hogy mi okozhatja?
Ami eddig történt:
2015.08.05 - kuplungpedál kapcsoló cseréje
2015.08.06 - akkumulátor csere
Update - 2015.10.25:
Kb. 4000 km belement az autóba hibaüzenet nélkül!