Blog
az ajtó egy 2003-as sértetlen gépről érkezett, a feketének hála színkiegyenlítés nélkül is jól mutat.



Majdnem pontosan 14 együtt töltött év után ma elérkeztünk egy ikonikus számhoz, majd ugyanazon a napon egy másikhoz is... :)


Letelt a 10000-es ciklus, lecseréltem az olajat. A pollenszűrőt is kidobtam, aktívszeneset kapott. Csináltam egy spray-s klímatisztítást is, meg körülnéztem alul, úgy tűnik minden O.K. Merthát jövő héten horvát túrára megyünk, és szeretném ha minden flottul menne.

Tükröket le és szétszedtem a csonk maradt a 164-es elektromos tükröket pedig átszereltem, egyúttal bevezetékeltem, előkészítve bekötésre, emelő takarítás fekete spray és gyári matricák fel majd be a helyére.Heko légterelőpár befaragva.








A tartalybol elfolyt a fekolaj kijelzo is jelezte, de mivel ra-ranextem es nem lattsm hogy baj lenne fogyna, hagytam. Most viszont mar gond van. Elfolyt.
2 hatso Fèkcsö beszerzes alatt es az elsot is cserelem.
A hatso helyen ment el az olaj kereket leveve elegge roszdas az s resz ahol gumi cso es a rez cso talalkozik ehhez nem ertek ezert ezt szerelo csinalta egy rez csovet az abs kockabol vegigvitt s kocsi aljan. Fekcsovek igy vegul nem lettek cserelve, legkozelebb majd, de nem talaltam megfelelo merettet az ebayen most a kezifekkabeleket is csereltem.
157e miles



Tavasszal a nyári kerekek felrakásakor láttam, hogy a fékbetétek már eléggé el vannak vékonyodva. így - most amikor végre volt időm - kicseréltem őket. Nem volt semmi komplikáció, simán ment minden. Hátul mondjuk vissza kellet tekerni a munkahengereket, hogy az új betéteket be lehessen tenni. Elöl, a Brembo nyergeken is vissza kellett nyomni a dugattyúkat, de ez jóval egyszerűbb volt, mint hátul. :-)
Aztán kicseréltem a gyújtógyertyákat is, mert már jóval több, mint 50K kilométer volt bennük. A Champion C6YCC gyertyák helyett NGK BCP7ET hárompólusú gyertyák kerültek bele. Nagy köszönet [k i z z o] cartársnak, aki segített rátalálni erre a gyertyára. Sokat keresgéltem, hogy hőértékileg stimmeljenek a gyertyák a mociba. Végül meglettek. :-) Kíváncsi leszek mennyivel lesz más az NGK, mint a Champion. Bár nagy különbséget igazából nem várok. Meglátjuk. :-)
Aztán megejtettem a pollenszűrő cseréjét is. Ideje volt már, teljesen el volt koszolódva. Kipucoltam az egész szélvédő alatti részt is, mert tele volt dzsuvával. Majd végül a klímatisztítást is megejtettem. Kiszedtem a kesztyűtartó alól a ventillátort és a lyukon keresztül benyúlva telibefújtam a klíma hőcserélőjét. Elfújtam rá az egész flakont, így tuti, hogy sikerült teljesen megtisztítani. Éljen a friss illat. ;-)
Első fékbetétek: Japanparts (9964,-/ szett)
Hátsó fékbetétek: Simer (3526,-/ szett)
Pollenszűrő: Alco (1980,-)
Gyertyák: NGK BCP7ET (9336,-/ 8db)
A klíma tisztító sparyt úgy kaptam ;-)
Az alkatrészekért ismét köszönet vm kollegának. ;-)
Km óra állása: 138553 Miles
Régi óra szerinti állás: 264413 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 113539 Km (70550 Miles)










Mivel igen el volt öregedve a kiegyenlítő tartály, így sort kerítettem a cseréjére. Nem csak csúnya volt, de meg is keményedett rendesen, kiszereléskor a kezemben eltört :) Beszerelés után ioncserélt vízzel felöntöttem a tartályt, természetesen új bilincseket is kapott.


ket rugo elegge ki volt hasznalva Meg gyariak voltak
Es ki lettek cserelve
Szepen all igy a feneke az autonak es lehet pakolni bele persze modjaval