Blog
Tükröket le és szétszedtem a csonk maradt a 164-es elektromos tükröket pedig átszereltem, egyúttal bevezetékeltem, előkészítve bekötésre, emelő takarítás fekete spray és gyári matricák fel majd be a helyére.Heko légterelőpár befaragva.








A tartalybol elfolyt a fekolaj kijelzo is jelezte, de mivel ra-ranextem es nem lattsm hogy baj lenne fogyna, hagytam. Most viszont mar gond van. Elfolyt.
2 hatso Fèkcsö beszerzes alatt es az elsot is cserelem.
A hatso helyen ment el az olaj kereket leveve elegge roszdas az s resz ahol gumi cso es a rez cso talalkozik ehhez nem ertek ezert ezt szerelo csinalta egy rez csovet az abs kockabol vegigvitt s kocsi aljan. Fekcsovek igy vegul nem lettek cserelve, legkozelebb majd, de nem talaltam megfelelo merettet az ebayen most a kezifekkabeleket is csereltem.
157e miles



Tavasszal a nyári kerekek felrakásakor láttam, hogy a fékbetétek már eléggé el vannak vékonyodva. így - most amikor végre volt időm - kicseréltem őket. Nem volt semmi komplikáció, simán ment minden. Hátul mondjuk vissza kellet tekerni a munkahengereket, hogy az új betéteket be lehessen tenni. Elöl, a Brembo nyergeken is vissza kellett nyomni a dugattyúkat, de ez jóval egyszerűbb volt, mint hátul. :-)
Aztán kicseréltem a gyújtógyertyákat is, mert már jóval több, mint 50K kilométer volt bennük. A Champion C6YCC gyertyák helyett NGK BCP7ET hárompólusú gyertyák kerültek bele. Nagy köszönet [k i z z o] cartársnak, aki segített rátalálni erre a gyertyára. Sokat keresgéltem, hogy hőértékileg stimmeljenek a gyertyák a mociba. Végül meglettek. :-) Kíváncsi leszek mennyivel lesz más az NGK, mint a Champion. Bár nagy különbséget igazából nem várok. Meglátjuk. :-)
Aztán megejtettem a pollenszűrő cseréjét is. Ideje volt már, teljesen el volt koszolódva. Kipucoltam az egész szélvédő alatti részt is, mert tele volt dzsuvával. Majd végül a klímatisztítást is megejtettem. Kiszedtem a kesztyűtartó alól a ventillátort és a lyukon keresztül benyúlva telibefújtam a klíma hőcserélőjét. Elfújtam rá az egész flakont, így tuti, hogy sikerült teljesen megtisztítani. Éljen a friss illat. ;-)
Első fékbetétek: Japanparts (9964,-/ szett)
Hátsó fékbetétek: Simer (3526,-/ szett)
Pollenszűrő: Alco (1980,-)
Gyertyák: NGK BCP7ET (9336,-/ 8db)
A klíma tisztító sparyt úgy kaptam ;-)
Az alkatrészekért ismét köszönet vm kollegának. ;-)
Km óra állása: 138553 Miles
Régi óra szerinti állás: 264413 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 113539 Km (70550 Miles)










Mivel igen el volt öregedve a kiegyenlítő tartály, így sort kerítettem a cseréjére. Nem csak csúnya volt, de meg is keményedett rendesen, kiszereléskor a kezemben eltört :) Beszerelés után ioncserélt vízzel felöntöttem a tartályt, természetesen új bilincseket is kapott.


ket rugo elegge ki volt hasznalva Meg gyariak voltak
Es ki lettek cserelve
Szepen all igy a feneke az autonak es lehet pakolni bele persze modjaval
(Stab Anti Roll links) azaz stab. palcak csereje elol es hatul, sajnos Ezt csak szerelo tudta megcsinalni mert nagyon be volt rohadva.
£80 palcak £18 ebay
155000 miles


Kicseréltettem a szélvédőt mert a lapátok nyomot hagytak rajta + volt egy kavicsfelverődés is a közepén. Nordglass zöld üveg került bele.
Kapott ennek örömére új lapátokat is. Még pótólni kell a felső logókat.
alsó turbócső csere, olajcsere
Csak a tavalyi blogomat tudom ismételni:
"Kezdésként Jóska bátyámmal a megbeszéltek szerint megittuk az üdvözlő chivas regal & gyömbér kombónkat, majd belevetettük magunkat a forgatagba.
A hangulatot leírni nem lehet, ott kell lenni.
Napsütés, párakapu (de jól jött volna City-ben is!), ismerősök, klassz kocsik, műszaki csemegék, pezsgő, szendvicsek, üdítő, jégkrém, jégkrémtorta, pizza, kávé, vetélkedő, autó szépségverseny, tombola. "
Néhány kiegészítés:
- Odafelé hatalmasat kabrióztunk, jó idő és sok lassú OFF-os volt az utakon (szívesen elbeszélgetnék a 70-es tempót tartókkal).
- Siófokon továbbra se értem, hogy miért 40 perc kell a bejutáshoz. Idengenforgalmilag nem vet jó fényt a városra. Pedig, ahogy észrevettem csak a lámpákon kellene állítani.
- Hazafelé királyság volt a komp, Liquidékkal találkoztam is.
- Hazafelé a komptól Tapolcáig tetőt kellett csukni, mert iszonyú meleg volt. Csak a klíma segített.
Aki nem érezte jól magát magára vessen...
Meg az is, aki nem jött el!











