Blog
Az ajtók belseje kapott egy vízzáró szigetelést. Ha már úgyis szétszedtem, akkor a belsejét is kipucoltam. Elég sok por, sár és mindenféle szemét halmozódott fel az aljukban.


117 868 km-nél, 9793 km után eljött az olajcsere ideje, újra Selenia 20k-t kapott, a beválton ne változtass elv alapján. Kapott új pollenszűrőt is, apróságok is kijavításra kerültek, mint egy a leömlőből hiányzó csavar, az alsó burkolatok egyikében elforgó "anya", és a menetek menetfúróval való áttisztítása.


A GTA üléseimhez sajnos nem voltak meg az ajtókárpitok! 😞
Vettem fekete bőr kárpit betéteket. Viszont hogy passzoljon az ülés barna részeihez, szereztem színazonos barna cérnát és feldobtam kicsit.
Nekem nagyon bejön.
Ha már úgy belejöttem, a váltó és kézifék szoknyáját is megcsináltam.
A képek annyira nem adják vissza, de élőbe nagyon szép!











Kihasználva az alkalmat és az időjárást ma rendesen lecsutakoltam a szekeret, port töröltem, kiporszívóztam, a motorteret megtisztítottam, kapott belülről is ablak mosást. Alig várom, hogy a Ducati Corse felnik felkerüljenek végre, úgy szeretem ezt a kocsit, hogy az hihetetlen.






Körülbelül két hónapja cseréltem a lámpa-féklámpa izzót, mert kiégett, fékezéskor mutatta a műszerfal hogy ennyi volt. Jó két hete cseréltem a balost is, szintén kiégett, meg is nyugodtam, hogy jó időre le vannak tudva. Körülbelül egy hete újra jelzett a műszerfalon az ikon, megint a jobb hátulja. Nem hiszem el, mitől ég ki ilyen hamar. Szétszedtem, ki is derült, nem kiégett, hanem a műanyag házon a fém részeket rögzítő pöckök vannak kikopva, így máris tud mozogni az izzó, érintkezési hibát produkálva. Ragasztó pisztollyal rögzítettem négy napja, azóta tünet mentes :) Bocsánat a rossz telefonos fotókért.



Egy sima olajcserének indult...
Tegnap felhívtam Csörit, hogy sürgős lenne a dolog. Mára kaptam időpontot rendelőben.
Megemlítettem még, hogy esetleg egy hátsó fék generál is kellhet, mert a múltkor már nem túl hosszú karriert jósolt neki. A válasz, "ez nem jelenthet gondot" volt.
Szóval kocsi fel, olaj ki. Közeben szokás szerint a kocsi alatt bámészkodom.
Különösen a kipuff érdekelt, mert a múltkor menet közben furcsa hangokat hallatott. Akkorát pattant, hogy meg is álltam megnézni, de semmit se láttam. Most igen. A külső héj hagyta el magát. Szerintem, akkor pattant el. Most meg ronda. Elsősegélyként le lett operálva a dobról. Az alatta lévő réteg szép, a következő olajcseréig kitart.
A féket tanulmányozva jól látható, hogy a belső betét a vason megy. A külső még egész pofás. A féloldalas kopás oka, hogy a betét hátulján lévő réteg elvált a betéttől és féloldalasan állt. A tárcsa alig láthatóan vállas, egy új garnitúra betétet még kiszolgál. Kapott is. Hazafelé a többi közlekedő miatt be is koptattuk őket.
Már csak olaj kellett bele, és pöcc-röff...
... 150 km után megállapíthatom, hogy a motor csendesebben jár. A korábban meglévő finom remegést se érezni. Sőt hazafelé a kocsi fogyasztása majd fél litert esett. Szóval megérte.
Lehet találgatni, hogy mi került bele...
update 2015.02.28.
kb 3e km megtétele után:
"Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 995 km"
Olajcserekor:
"Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 820 km"
+20%, ami ugye kevesebb kormot jelent :-)












A KUL-on megferőzött egy hang ..Alfa159 cartárs 2.4 ének hangja.Akkor elhatároztam hogy mivel az alap megvan egy ilyesmi kell nekem is...Ma hosszas várakozás után megtörtént a dolog.60 as nyitott DTM duplavéggel, sportkatalizátorral.Első indítás utáni mosoly az azóta sem mosható le az arcomról.Hazafelé a szerpentines részeken letekert ablakkal jöttem...Brutál jó lett...Mást nem írhatok.
Ahol készült: Pillmann Kipufogó
Csak ajánlani tudom, gyorsan, precízen , ahogy kell. 10 re érkeztem, pontos kezdés, fél 3 kor távozás.
Innen is ezer köszönet Józsi!
Boldog Velentin napot vazze!
Km:255500








A tervek szerint az első feladat a megfelelő bázis kialakitása.Így a rozsda távozásra lett ítélve.A tipikus 156 betegség a küszöbprobléma nálam egy még átlátható területen jelent meg,ugyhogy nekilett ugorva.Problemak a küszöb belső és padlólemez kapcsolodásánal voltak, valamint a küszöb belülről indult meg hátul.
Kilakatolas, üregvédelem, ill. küszöbfényezés következett.A művelet lebonyoloítása nem zajlott zökkenőmentesen, dehát a végeredmény számít...
Cserére kerültek a berohadt kézifékkötelek is.
Km:255000



