Blog
Tök véletlen emberi áron elém esett egy 2 dines androidos fejegység.2 giga ram,16 giga tárhely,7 colos kijelző és 4x50 W teljesítmény.2 usb csatlakozó és ami lényeg , hogy egész vékony.Beépítésnél fő szempont volt,hogy ne kelljen szétbarmolni az egész középkonzolt.Végül addig sakkoztam míg be nem faragtam.Ha vissza akarom alakítani,csak a középső óracsoport takaróját kell cserélnem.Az usb cstlakozóknak is meg lett a helye.Első nekifutásra csak kivezettem a hamutál alatti tárolóba.Ott nem is tetszett a lógó kábel,meg útban is volt a telefonomnak.Ott szoktam tartani.A gps antenna a szélvédő bal felső sarkába került.Előtte egy kenwood fejegységem volt.Nem mondanám rá a bot fülemmel,hogy az mennyivel szebben szólt.A mélyböl viszont vissza kellett vennem valamennyit,mert szétrâzta a csomagtartót.A fej körüli takaróval majd még játszok ráérő időmben.Amit adnak vele az kb 2 mili vastag,szóval semmire se jó.A tolató kamerát se szereltem még be.Eddig se volt,és jól meg vagyok nélküle.De majd egyszer talán,ha már van alapon.2 negatívum.A hangerő szabályzó lehetne potméteres az érintő helyett.Kormánykapcsolóval ez kiküszöbölhető,de annyira nem izgat.Másik,hogy nagy kanyi számokkal írja az aktuális sebességet,és ezt a család is felfedezte.😀
Munkaügyben ismét Németországban jártam. Közben bementem a Wankel múzeumba is. Hazafelé voltam Rolee46-nál, akinek ismételten köszönöm a vendéglátást.
Kifelé menet a kellemes tempó meghozta az eredményét. Egy tank gázolajjal 1238km-t mentem el.
Ahogy korábban is írtam már a felnik kb 12 kg súlyúak. Ez pályanapra nem túl optimális a nagy rugózatlan tömeg miatt, de mivel 8 col szélesek és elég masszívnak tűnnek ezért megérdemelnek egy kis amatőr felújítást.
Korábban már fel voltak újítva, majd az előző gazdája lefújta arany színűre mindenféle lakkozás nélkül. Ez a réteg pikkelyes rajta és kopik le. Sajnos emiatt az egész felületet át kellett csiszolni és nem elég csak a hibákat.
Tegnap felraktam a téli kerekeket. Most nem a biohazad került fel, kipróbálok egy 15" garnitúrát. Idáig jók a tapasztalatok.
nyári gumikban: 25239km (3szezont futott)
A téligumikban ismeretlen a futás.
Óra állás: 151592km
Még tegnap előtt felraktam a téli kerekeket.
A nyáriakban így lett: 8000km
Óra állás: 138913km
Kiástam a garázsból, bár sokat autóztam a héten. (kedden 156V6 túra volt a kartársakkal, volt kanyarvadászat bőven) Szép idő volt ma, a szezonnak hamar vége, ki kell használni a lehetőséget. Ráfogtam arra, hogy megjáratom, felforrósítom az olajat három hét után és lemosom a vezetéstechnikai tréningen rákerült foltokat.
Hát ütött a kis autó. Olyan direkt vezetési élményt ad, hogy újra elképedtem. Az első köhögős 500m után finoman kifordultam a főútra 1,2,3 semmi erőltetés, karcos az egész, a motor hangos, remeg, a kipufógó érces, durrog, a kormányba kapaszkodni kell, minden buckáról jelzést hoz. A váltáskor érzi az ember, hogy valami gépészetet kezel. Szenzációs. Ez a hatvanas évek igazi csemege, ezek már jól használható autók, de még van szoros kapcsolata a géppel, az úttal az embernek. Utazósnak nem ideális, arra modern járgány kell, nem vitás, de játszósnak talán a legjobb. Rengeteg a vezetés közben az inger és mindent tud amitől jó autó a jó autó.
Utána azonnal mentem egy keveset a v6-tal is, kíváncsi voltam milyen a kontraszt a friss élmények után. Harmad évszázaddal és öt generációval későbbi technika. Más világ. Ahogy elindultam az jutott az eszembe milyen selymes a kormány, a motor, csak suhan az úton. A sebesség, a V6 tónusa, a tuning kipufogó búgása a különlegesség az autóban. A váltó becuppan, szinte megy magától. Ha nem figyel az ember, könnyen összetéveszti a fokozatokat, annyira könnyedén forog, annyira menni akar. Az igaz, hogy az egyenesfutásra sokkal érzékenyebb ezeken a nyomvályúkon Földvár felé, de ez nem az autó hibája, ez a nagy kerekeké.
Már régóta nem tudott összejönni a banda, de most hála droberto kezdeményező készségének összejött. Igaz ő nem Alfával jött, de ezt megbocsájtottuk neki.
Legtávolabbról érkezőként elsőként érkeztem a gyülekező helyre a Dunakömlődi Halászcsárdához.
Innen gyalog(!!!!) felmentünk a Lussonium Romkertbe.
Egy kis kocsikázás jött a környéken. Meglepett hogy a sík vidék ellenére droberto elvitt minket egy két visszafordítós szerpentinre. Szerintem sokan meglepődtem a konvojban.
A kirándulás vége felé ránéztem a fogyira, végig 5 liter körül mászkált a kijelző szerint. Érdekes...
Végül megérkeztünk a Placc Bisztróba ahol megebédeltünk. A gundel palacsintával úgy elteltem hogy a következő étkezés a reggeli volt...
Mivel a csapat nem ment az erőmű felé (utoljára meglepett minket ott a TEK) ezért pár kép erejéig hazafelé arra vettem az utat.
Jó társaság, 480km, szép idő, jó kaják. Mi kell más?
Szép nap volt, köszönet mindenkinek!
Megjött a visszaigazolás, november 8-ra megy PHuBi-val új tetőért.
3-4 nap lesz a műtét, a hétvégére már jó eséllyel itthon is lesz.
Remélem addig nem sóznak, mert még nem látott a vas ilyesmit, kár lenne az aljáért.
Ma lőttem pár képet a tető jelenlegi állapotáról.
Elkészült a lakatolás után a fényezés.
Fújva lett a 2 első sárvédőív, a 2 küszöb, a 2 küszöbspoiler.
A küszöbök, alvázvédővel kezelve lettek, így megy rá a spoiler majd.
Az autó fék hiányában továbbkerült a szerelőmhöz, ott javítva lesz a fém fékcső, felkerülnek a küszöbspoilerek.
Jövő hónapba műszaki vizsga, már átvizsgáláson átesett, igazából gond nélkül fogja venni a vizsgát, így a karosszéria javítása után.