Blog
Végre kicseréltem a gyertyákat és a lambda szondát. A fogyim lement 10-12 L-re! Hurrá
Gyertya: NGK PFR6B
Lambda: Bosch..
Hozzávalók:
1 középső kézifékkötél
1 pár hátsó féktárcsa (Brembo Sport)
1 garnitúra fékbetét (TRW)
1 bal külső kormányösszekötő





Kicseréltem a ventillátor hőkapcsolót
Végre megtörtént a termosztát csere! Sokkal jobb lett! :)
Szakadt volt a jobb első féltengely gumiharang. Ki kellett cserélni, meg is vettem a cuccot. Egy lazább nap délutánján megkértem a cégnél az egyik szerelő kollégámat hogy cserélje ki. Sajnos a hülye kialakítása miatt ezt le kell ütni, ami nagyon nem akart sikerülni. Kivettük hát a helyéről, be a satuba majd ott is ütöttük lefelé! De nem engedett inkább eltört! Így hát vehettem egy komplett külső féltengely csuklót.. Mindig megszopatom magam ezzel a kocsival!
2 db ablaktörlő gumi csere, gyárira. Egyébként elég vacak állapotban vannak a karok. Bár vacilálok rajta mert jobban szeretném ha minden gyári lenne, de lehet hogy lecserélem egy sima karra, amihez járna az "AERO" lapát..
Folyt a fékolajam, a végén már teljesen felpuhult a pedál. Vettem egy kuplung munkahenger felújító készletet, ezzel a gond megoldva.
Megvettem az új lengőkarokat.
Megvettem a gyári sebességmérő jeladót.
Lecseréltem az elérett gumi benzincsöveket.