Blog

>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2009-09-29

Sikeres műszaki vizsgát tett. Sajnos nem elég hogy a bal hátsó féknyereg be volt rohadva és kicseréltem, az ugyan jó lett, de a jobb oldali (ami egyébként teljesen jónak tűnt) is cserére szorul, volt eltérés sajnos..
10.530

>> Tuning és extraLacUS // Alfa 75 America // 2009-09-28

Nos, elkészült illetve megérkeztek a futóművem alapjai. A gátlók átalakítását oda-vissza dolgozó gátlókká Linczer Sanyi végezte a Lindor lengéscsillapító szervíz tulaja végezte a szokásos elsőrangú minőségben.Valamint az első gátlókra egy állítóható rugótányér került egy egy 80kg-s verseny rugóval. A szilentek a ködös Albionból a Larkspeed valamint az USA-ból a Performatek cégtől. így gyakorlatilag az első lengőkar alsó szilentjein kívül gyakorlatilag mindenhol polyurethán szilentek kerültek, kivétel a stabrudakra, mert ott még ha egy kicsit helyre rázódok anyagilag akkor ott is változások lesznek, nevezetesen azok is vaskosabbak lesznek.

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-09-28

(0928) Waeco Magic Comfort MSH50

[Költségeim: ülésfűtés 20000Ft, utánvét 1980Ft]

>> SzervizPeti // Alfa 146 1.9 TD // 2009-09-28

Minden tiszteletem az Alfáké de, hogy 11 évesen szénné rohadjon a hátsó taposó mind a két oldalon mindezt úgy csinálta,hogy amíg ki nem lyukadt alulról semmi nem látszott.

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-09-27

Ma elhoztam a gépet Schulek Bélától, pár dolog ki lett rajta cserélve, amit a nagy futóműfelújításkor sajna pénzmag hiányában már nem tudtam megejteni! De ezek is meg vannak és végre már technikailag 100%-os a kicsike! És hogy mik lettek cserélve? Féltengelyek + féltengely szimmeringek + kuplung szerkezet + főtengelyszimmering + lendkerék szabályozás (nem könnyítés) + váltó olaj! De nem volt ilyen egyszerű! A felújított féltengelyekkel (26600,-), amiket vittem nem volt gond, de a török gyártmányú Valeo kuplungszettből csak a kinyomócsapágyat lehetett felhasználni, ami meg ráadásul francia gyártmány volt! A szerkezetet alapból nem rakta be Béla, mert járt már úgy hogy eltörtek a villák és szedhette szét mégegyszer! A tárcsával meg nem volt 2-es és rükverc! Ennyit a törökökről! Jól megszívtam! :-/ Úgyhogy Béla szerzett másik Valeo szerkezetet (45000,-), meg Schneider tárcsát (14629,-) és azzal már jó lett! Még szép, hiszen ez már mind olasz! ;-))
És most egy jó darabig KUSS!!!!! :-DD

Km óra állása: 102860 Miles
Régi óra szerinti km állás: 206667 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 55794 Km (34669 Miles)

>> EseményKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-09-19

Kócosw és Kispogga szervezésében 1 nagyon jó hangulatú találkozón vehettünk részt. Az idő kifogástalan volt, a társaság mint mindig most sem hazuttolta meg magát magyon júl szórakoztunk. Az ételek is nagyon jóra sikeredtek, nem lehetett megállni, hogy ne merjen többször is az ember. A rendezőknek ezúton is szeretnám megköszönni és remélem hagyománnyá válik ez az esemény.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-09-27

Batitól kaptam meg a saját kézzel készített, üvegszálas mélyládáját, ami le is van kárpítozva, és teljesen illik az SW bal hátuljába. Most még nekem ott a BOSE van, de hamarosan következik a csere, és ennyivel is már előrébb vagyok. :-)

 
>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-09-26

Nyaralni mentünk Görögországba. Ez volt az első igazán hosszú út az autóval, mely nagyon jól vizsgázott. Durván 3000km-et és 35 órát autóztunk. Jártunk sok felé, írtam egy úti beszámolót is sok képpel tűzdelve IDE, így a blogba kizárólag az autós jellegű fotók kerülnek. Mert hát hogy az autó állandó téma volt a képeim készítésekor, bármerre is jártunk. :-)
Láttunk sok Alfát is, de a visszaintegetés arra felé nem működik, így csak gyakoroltam, hogy el ne felejtsem, mit kell csinálni, ha jön szembe egy Alfa Romeo. :-) Azért egy valaki mégis visszaköszönt, mégpedig Diny, akivel a Meteoráknál futottunk össze. Kicsi a világ...
Gyönyörű hetünk volt, sok-sok fotóval, és még több élménnyel tértünk haza.

>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2009-09-28

Tegnap kicseréltem a bölcsőt és a balos lengőkart, persze volt segítségem apukám személyében :) Reggel 7-kor igyekeztem ki műhelybe, apukám 9-kor követett, addigra a bölcső már szabadon volt, még a lengőkartól kellett megszabadítani a kocsit, aztán már ki is lehetett fűzni a bölcsőt, érdekes, hogy a másikat könnyebb volt befűzni, mint a régit ki... miután minden a helyére került megmozgattuk az autót egy kicsit, így már a mérés is azt mutatta, hogy a helyére került a futómű. ezek után le lettek húzva fixre a csavarok. Du. 2-re végeztünk. Futómű ellenőrzéssel várok még egy kicsit mert nem húz semerre se, teljesen jó vezetni :)
A bölcső 15ezer a lengőkar 7ezer Köszönet érte Ferke kartársnak :)
A kerék került 24ezerbe, mert nem tudták javítani.
Innen is köszönet Németh Gézának a műhelyért. :)

>> Eseményystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2009-09-27

Tíz hónapja adtam el a gyönyörűségemet. És sosem gondoltam, hogy pont a Lánglovagokon lesz belőle hír. Imádtam ezt az autót, rossz így látni. És sajnos ez nagyon úgy néz ki, hogy totálkár... Összetört a szívem is... :-(
Bár már nem az enyém az autó, úgy gondoltam, hogy a blogomba mégis berakom az eseményt, valószínűleg utolsó bejegyzésként az autóhoz. Persze ha mégis talpra állna egyszer, akkor én lennék a legboldogabb.

Georgetól kaptam az infót, hogy mi történt. Pont arra autózott, és küldött nekem egy MMS-t. És utána jöttek az üzenetek sorban, hogy tudok-e már a dologról? Sőt, egy volt osztálytársam, aki nem tudta, hogy eladtam az autót, fel is hívott...
Mindenkinek köszönöm az együttérzést...