Blog

>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2009-02-22

142 500-as Km óra állásnál olajcsere a motorban+váltóban, hibakód kiolvasás:hibátlan:)
Felhasznált anyagok: 5L Selénia WR 5W-40 motorolaj,2L Tutela ZC 75 Synth.hajtóműolaj,szűrők (olaj,levegő,pollen,üzemanyag)

 
>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2009-02-22

Az első rugók törése miatt indult el a folyamat ami oda vezetett, hogy cserélve lett a két első rugó (Monroe)+ kapott két sárga állítható KONI sport lengéscsillapítót a gép.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-02-22

Csomagot kaptam benne matricakkal..
avagy ma felkerültek a felsegjelzesek :)
Jol all a vasnak...

 
>> EseményChEff // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2009-02-22

Nagyon jó hangulatú, kis létszámú, egészen baráti összejövetel volt az Autoexpo M1 csarnokban, ahol luxusautókat, amerikai izomkocsikat és nem utolsó sorban az Alfa Klub kiállított autóit is megtekinthettünk.

Köszönjünk a szervezést, reméljük jövőre ugyanitt kicsit többen leszünk...mondjuk, hogy tele legyen az egész csarnok :D

Képek: AlfaFarsang

>> Egyébötödik Béla // Alfa 145 1.6 TwinSpark // 2009-02-22

Elhelyeztem a hátsó szélvédőn az ALFACITY levonót, idén már gyakorlottabban, mint tavaly. Le kéne mosni az autóról még azt a 3-4 cm vastag sóréteget, ami rárakódott, de ebben az erőteljes reggeli mínuszban még nem kivitelezhető. Talán majd délután.

 
>> EgyébVik.. + Rich // Alfa 75 2.0Ts // 2009-02-07

Szép napra virradt kis hazánk ma. Megyek Marek kollégához az új Alfámért. Megannyi nélkülözés és szenvedés, elalfátlanodás után végre megint lesz Alfám:-)) Az élet szép és van értelme:-)))

 
>> EgyébVik.. + Rich // Alfa 75 2.0Ts // 2009-02-10

Na megtörtént az elkerülhetetlen és átnéztük az autót.
Nagyon jó hírek:-))
Ami javításra szorul:
Kormányösszekötő gömbfej, fékcsövek, tárcsák és betétek (első), gyertyakábelek.
Kb. elsőre ennyi.. Nem is rossz.
És persze vérfrissítés is volt...

 
>> EgyébVik.. + Rich // Alfa 75 2.0Ts // 2009-02-09

Ma Ari barátommal szeretnénk átnézni az autót, hogy mi merre hány méter és mi a teendő a továbbiakban. Kicsit izgulok miatta.:-( Remélem nem lesz gond vele..Viszont az egész Tokodi Alfás rettenet csapat azonnal ki is próbálta az új szerzeményt:-)) Nagyon jól megy meg minden ilyesmi. Kiemelném Marek cartárs segítségét az autó megvásárlása kapcsán. Rengeteget segített. Köszönet itt is.

 

Több hete kényszer pihenőn van a vas, mert valami elektromos problémának köszönhetően ismét kipurcant az akksi, de most legalább majd nem 1,5 évet bírt ki.

 
>> SzervizLacUS // Alfa 75 America // 2009-02-22

Nos hát végső elkeseredés, Hadada barátom szerelője kijött tegnap és megnézte mit szartunk el,hogy nem indul a kocsi.Az elsőre kibaszta a championokat és visszarakatta az NGK-kat,merthogy kiderült azért indult csak azokkal az autó mert azok nem voltak úgy beköpve....(Jóvanmá lehet röhögni nem vagyunk autószerelők,na ) :) Aztán konstatálta,hogy minden jó helyen van, tehát az autónak mennie kell.Mondtunk hogy oké de nem.Erre fogott 2ml benzint be a szívócsőbe oszt indítsá...Hát indítottam, és vénlány először 5 hengerrel,de beindult, majd utána szépen lassan magához tért.Kiderült,hogy a hidegindításhoz jelt adó gomba a termosztátházban nem annyira ad jelet a hidegindító szelepnek...Szóval most megyek veszek 6 új NGK-t, lecserelém a benzines olajat,és kapcsolóra kötöm a hidegindító szelepet.Remélem mostmár tényleg csak be kell járatnom....