Blog
142 500-as Km óra állásnál olajcsere a motorban+váltóban, hibakód kiolvasás:hibátlan:)
Felhasznált anyagok: 5L Selénia WR 5W-40 motorolaj,2L Tutela ZC 75 Synth.hajtóműolaj,szűrők (olaj,levegő,pollen,üzemanyag)
Az első rugók törése miatt indult el a folyamat ami oda vezetett, hogy cserélve lett a két első rugó (Monroe)+ kapott két sárga állítható KONI sport lengéscsillapítót a gép.
Nagyon jó hangulatú, kis létszámú, egészen baráti összejövetel volt az Autoexpo M1 csarnokban, ahol luxusautókat, amerikai izomkocsikat és nem utolsó sorban az Alfa Klub kiállított autóit is megtekinthettünk.
Köszönjünk a szervezést, reméljük jövőre ugyanitt kicsit többen leszünk...mondjuk, hogy tele legyen az egész csarnok :D
Képek: AlfaFarsang
Elhelyeztem a hátsó szélvédőn az ALFACITY levonót, idén már gyakorlottabban, mint tavaly. Le kéne mosni az autóról még azt a 3-4 cm vastag sóréteget, ami rárakódott, de ebben az erőteljes reggeli mínuszban még nem kivitelezhető. Talán majd délután.
Szép napra virradt kis hazánk ma. Megyek Marek kollégához az új Alfámért. Megannyi nélkülözés és szenvedés, elalfátlanodás után végre megint lesz Alfám:-)) Az élet szép és van értelme:-)))
Na megtörtént az elkerülhetetlen és átnéztük az autót.
Nagyon jó hírek:-))
Ami javításra szorul:
Kormányösszekötő gömbfej, fékcsövek, tárcsák és betétek (első), gyertyakábelek.
Kb. elsőre ennyi.. Nem is rossz.
És persze vérfrissítés is volt...
Ma Ari barátommal szeretnénk átnézni az autót, hogy mi merre hány méter és mi a teendő a továbbiakban. Kicsit izgulok miatta.:-( Remélem nem lesz gond vele..Viszont az egész Tokodi Alfás rettenet csapat azonnal ki is próbálta az új szerzeményt:-)) Nagyon jól megy meg minden ilyesmi. Kiemelném Marek cartárs segítségét az autó megvásárlása kapcsán. Rengeteget segített. Köszönet itt is.
Több hete kényszer pihenőn van a vas, mert valami elektromos problémának köszönhetően ismét kipurcant az akksi, de most legalább majd nem 1,5 évet bírt ki.
Nos hát végső elkeseredés, Hadada barátom szerelője kijött tegnap és megnézte mit szartunk el,hogy nem indul a kocsi.Az elsőre kibaszta a championokat és visszarakatta az NGK-kat,merthogy kiderült azért indult csak azokkal az autó mert azok nem voltak úgy beköpve....(Jóvanmá lehet röhögni nem vagyunk autószerelők,na ) :) Aztán konstatálta,hogy minden jó helyen van, tehát az autónak mennie kell.Mondtunk hogy oké de nem.Erre fogott 2ml benzint be a szívócsőbe oszt indítsá...Hát indítottam, és vénlány először 5 hengerrel,de beindult, majd utána szépen lassan magához tért.Kiderült,hogy a hidegindításhoz jelt adó gomba a termosztátházban nem annyira ad jelet a hidegindító szelepnek...Szóval most megyek veszek 6 új NGK-t, lecserelém a benzines olajat,és kapcsolóra kötöm a hidegindító szelepet.Remélem mostmár tényleg csak be kell járatnom....