Blog
Hát a tavasz megint hozott szerelni való dolgokat a gépen! Megtörténtek az első felső lengőkarok, a stabpálcák , termosztát, első lambda, olaj és szűrők, első betét és tárcsa cseréje! Ideje volt már mindennek de most kész van és nem nyüszög és nem szomjas annyira az autó! JA meg felkerült egy vonóhorog is. Az alkatrészeket Erhardtól vettem, de Bari hozta el. Itt is köszi nekik!
Költségeim:
alkatrész: 125340Ft
vonóhorog: 32500 Ft
szerelés: 19000Ft
Ezen kívül megy műszakira ennek ára 9900Ft na meg egy új forgalmi 6000 ft!
( Ez egyébként kész rablás! )
Km óra állása :89560
Fényezésre előkészítés! Teljes szétszerelés (ami még eddig bent vagy fennt maradt). Zajcsillapító kátránylemezek beragasztása. Üregvédelem. Rozsdaátalakítóval a szükséges helyek kezelése (megelőzésképp). Felkészítés szállításra.








Karosszéria munka kész. Cserélve lett mindkét első sárvédő bontott gyárira, első hátső bontott lökhárító átalakításhoz beszerezve. Külső küszöbök szintén csere, belső küszöbök javitva. Első doblemez javítva. Padlólemez javítva. Ülés rögzítési pontok javítva. Hátsó sárvédők javítóívezve, betöltőnyílás körüli lemez csere. Hátsó doblemezek javítva. Hátsó rugótornyok javítva. Horpadások javítva. Javítások alvázvédve.




A motorvédőn középen van egy nagy nyílás, valószínűleg olajcseréhez. Engem ez zavart. Mindig attól féltem ,hogy elakad ha földúton járok. Gyula cimborám aki kitűnő bádogos szerkesztett nekem bele egy alumínium lemezt. Jobb oldalt elől is megszüntettük a nyílást ugyan ezen okból.
Polótól kaptam rácsot a ködlámpa mellé, ez is beépítésre került. :)



A középkonzolon, a a levegő befújásának irányát állító tekerőkén elmúlott a villany. Két napra rá a mellette levőn is. Ezért nekiestem és kicseréltem a képen látható rizsszemizzóra. Csak ki kellett forrasztani a régit a helyéről a rizsizzót meg be és már világít is.
Angol tükröt kaptam bal oldalra és ebből kiállt a tükörlap, ha rendesen be volt állítva.
Bonyesz odaadta az övét és kicseréltem a belsejét, aztán kiderült hogy csak a fekete tükörtartó részt kell cserélni. :) Még a bal csipogót is kicseréltem bonyeszére az enyém valamiért elcsendesedett. Így kis részben ugyan de ott lehet Jolán is AlfaCity-be. :)


28,81 L / 351,5 km= 8,197 L/100km (Bp-Sukoró-Bp)
49,53 L / 649,6 km= 7,624 L/100km (BP-Sopron-Bécs-Bp)
Azért csak kísérlet, mert az eddigi legjobb 7,5 L /100km volt:).
A magam részéről ennél kevesebbet nem is várnék egy TS-től:).

Felkerültek a kígyók és a Cuore Sportivo feliratok az autóra. Ennek örömére gyorsan el is mentünk Füredre fotózkodni.:) A görög falu egész jó hely erre, ajánlom másoknak is.



Ugyan még nem tudtam sokat autózni vele, de a számláló már nyolcassal kezdődik.
A múlt héten összeszedtem mindent, ami szükséges ilyenkor. A szíjak kérdését függőben hagytam, az előző gazdája megbízhatónak tűnt, aki azt mondta, kb. 10e km-el ezelőtt történt a csere. Ferikével megnéztük, és tényleg, ezért egyelőre nem nyúlunk hozzá. Valószínűleg nem fogok további 50 ezret várni vele, hanem majd valahol félúton kicserélem. Amennyit jelenleg autózom, ez másfél-két év is lehet. Időközben megtörtént a névadás, a Lucia nevet kapta a keresztségben.
Szombaton végül olaj- és váltóolaj csere /szinte kár volt, annyira szép volt az olaj a váltóban/, légszűrő és pollenszűrő volt napirenden. Végül a pollenszűrő nem lett cserélve, mert a boltban nem hozzávalót adtak. Mindent átnéztünk, és néhány apróságot leszámítva nagyon egyben van a gép, ezeket ráérek szépen apránként megcsinálni.
Óraállás: 206.100


