Blog

>> Eseményszisza // Alfa 147 1.6 TwinSpark // 2008-12-20

Kiccivemet Győr városából hoztuk el egy szombat hajnalban - pontosabban 2008.12.20-án:)! Aznap Zoli még dolgozott:( ezért Rosso Ibránnyal este vettük nyakunkba Budapest utcáit... Alkotáson néhány méter után egy három autóból álló BMV konvojba gabajodtunk, és tágranyílt szemekkel lestük a rendszámtáblákon lévő nemzetközi jelzést! I.... olaszok.... bmv-ben.... ehh! Mi meg az "ő" kezük álltal megalkotott csodában... ezek hülyék mondtuk egyszerre! Majd a Moszkva téren a pirosnál letekerték az ablakot... mi is lesz ami lesz! Erre autónk "atyja" megszólal: Szeged... elirányítottuk a Margithíd felé - hiszen másfele már nem mehetett. És az olaszok megszólaltak németül! Németautóban németül is beszélnek.... Viszont az feltűnt mindkettőnknek, hogy pusztán az autónk márkája miatt választott minket az útbaigazításhoz, hiszen egyszerűbb lett volna neki a bal oldalán álló autóstól megkérdezni az utirányt.... A vér nem válik vízzé:)

 
>> Eseményszisza // Alfa 147 1.6 TwinSpark // 2008-12-25

Kis piros szivünk csücske nem maradhatott név nélkül! Hiszen minden rendes Alfának kell egy igazi Alfás név! Nagy bajban voltunk, mert nekem elsőre - és most senki se hőköljön hátra undorral az orcáján... - Ibrány jutott az eszembe, mondván a rendszám IBR ehhez már csak azt kell hozzátenni hogy ány:) Zoli persze egyből tiltakozott, mert ettől a névtől nem csak az ő hátán áll fel a szőr, hanem a kocsinak is:P Ibrány ahogy jött úgy ment is - bár lopva még gondolok rá:) Zoli mindenáron olasz csengésű nevet akart Neki... nevettünk is rajta, kár hogy nem a zöldet vettük meg mert lehetne Bruno Banana a neve... DE nekünk piros a szívünk csücske! Így lett Rosso. Majd Rosso Ibrány - hogy minden kedélyt lenyugtassunk:) Ma már Rosso Ibránnyal járjuk az országot és sok-sok érdekes dolgot tapasztalunk az utjaink során... de ez egy másik történet:)

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-12-24

A mai (1224) 'termés' :) : egy tucat (12db:) Alfissimo (régebbi, hiányzó számok, melyek még augusztusban lettek rendelve..), egy alfa romeo-s toll és egy alfa romeo-s irattartó from Fiat Auto Poland S.A. Illetve egy új navi (NAVIGON 2150max) a gépezetbe:) ójee :):)

"A Navigon egy vezető, felső kategóriás márkák közé tartozó gyártó, egész Európában. Tekintettel a cég és a márka korára elmondhatjuk, hogy nem mai találmány. A cég 1991-es alapítása óta azon dolgozik, hogy a konzumer kategóriájú navigációs eszközök piacán valami újat, egyedit alkosson. Ez az elv napjainkra egyre inkább érvényesül. Tekintve, hogy német az anyacég, a híres germán precizitás jellemzi a termékeket. Mind anyagminőségében, mind a szoftver elkészítésében erősen törekednek a maximális élményre.
A szoftver egyszerűen kezelhető, akár egy teljesen, a navigációkban nem jártas embernek is könnyedén használható."

[Költségeim: 12*590 + xx + xxx + 44990Ft]

>> Tuning és extraGiorgio145 // Alfa 145 1,4 Twinspark // 2008-12-24

-rendszámtáblatartó (1000)
-2 db Cuore sportivo matrica (600)
-1 db alfaamore matrica (200)
-1 nyakbalógó (600)
-2 biscione kígyó matrica (gratis)

>> EgyébKpeki // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2008-12-24

Muhaha, fél év után visszakerült a hátsó lökösöm lefényezve makulátlan állapotban. Rá sem ismertem lökössel a popsijára már :)

 
>> EseményBalage // Alfa 146 1.6 TS // 2008-12-24

Boldog karácsonyt mindenkinek!

>> Tuning és extraAndrewxy // Alfa Spider / GTV V6 TB // 2008-12-24

Végre bekerült az első szett is az ajtókba (MacAudio 13.2 és dómhangszórói), Sajnos a gyári helyek oválok ,ezért beépítőkeretet is készíteni kellett. de sikerült majdnem 3 délután igénybevételével...

 
>> EgyébZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2008-12-22

Ma délelőtt összetörtem az autómat. :(
Nem az útviszonyoknak megfelelő sebességgel vettem egy kanyart
ezért átsodródtam a szemközti sávba , ahol érintőlegesen összeütköztem egy szabályosan közlekedő autóval majd onnan visszacsapódva a saját oldalamon egy árokba csúsztam.
Szinte naponta járok ezen az úton, mondhatni minden kanyart ismerek. Ajka-Padragkút és Ajka között egy
jobbos kanyar, a széndombok és a fenyőárus között.
Nem vagyok egy eszetlenül száguldozó típus de szeretek gyorsan hajtani. Lakott területen nem, de azon kívül
ha van rá lehetőség szabadjára engedem a lovakat. Ez általában akkor szokott előfordulni ha egyedül vagyok.
Most is gyorsabban mentem a megengedettnél de mivel tél van és szemerkélt az eső
csak a kanyar előtti egyenesben toltam neki. Kanyar előtt szépen fékeztem ,vissza négy és gondoltam
eléggé lelassítottam. Nem így történt. 60-as korlátozás van a kanyartól, kb 90-100-al mentem mikor éreztem
elindul az autó hátulja. Sajna nem vettem eléggé figyelembe, hogy a szemerkélő esőtől sokkal nyálkásabb ,
csúszósabb az út. Máskor nagyobb sebességgel is simán bevettem a kanyart. Ellenkormányoztam és azt hittem semmi gond de jöttek szemből és én már átcsúsztam kb. fél métert. Összeért a két autó. Nem akartam elhinni. Soha nem karamboloztam még.
Szemből egy idős házaspár jött öreg Toyota Tercel autójukkal. A hátsó ajtót és a kereküket kaptam el, a kereket ki is ütöttem alóluk.
A kocsijuk orra a felező felé fordult és az út szélén megálltak. Semmi bajuk nem történt az ijedtségen kívül szerencsére.
Nekem azonnal betört az ajtóm üvege és eldurrant a légzsákom. Aki ütközött már az ismeri azt a fura hangot amikor üveg és fém törik. Láttam a hirtelen felfújódó majd azonnal leengedő légzsákot. (Meglepődtem, hogy kinyílott én nem éreztem nagy ütést.) Nagyon rövid ideig volt felfújódva a lufi vagy lelassult az idő de még láttam a nekem szemből az út szélén parkoló autót és saját oldalamon a fenyőárus előtt a hidat meg az árkot ami felé csúsztam. Próbáltam kormányozni és ekkor már fékeztem is de hiába az árok fogott meg. Aztán csend és a légzsák égett szaga.
Nem hittem el ,hogy összetörtem az autóm.
A parkoló autóból egy nő elkezdett sikoltozni mivel nem jöttem elő egyből, csak másik oldali ajtón tudtam kiszállni. Mondtam, hogy semmi bajom és futottam a másik kocsihoz. Nekik se lett semmi bajuk. Persze egyből elismertem a felelősségem és bocsánatot kértem. Meglepő módon egyáltalán nem voltak ellenségesek. A rendőröket végül kihívták előtte megegyeztünk, hogy nem teszik de aztán meggondolták magukat mondván így a biztos. Ez van. Rendőrségi helyszínelés után (a rendőrök is rendesek voltak) az autómentők elvitték a kocsikat. Az enyémet a munkahelyemre vittük, letakartuk. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy senkinek nem lett baja. Az első képen látszódó két betontömböt sikeresen elkerültem, valamint a szintén látszódó Opeles szerencsére beállt a hídra és nem maradt kint az út szélén ahogy tervezte.

Itt is köszönöm a sok autósnak aki megállt és próbált segíteni, Gfellner Tominak aki szintén segíteni próbált és végül az ő általa küldött autómentő vitte el a kocsim, apósomnak aki miután Asszonyomnak elújságoltam a rossz hírt egyből kijött és próbált vigasztalni, Gyula cimbimnek a ponyvázásban és hazafuvarozásomban nyújtott segítséget, nagyapámnak aki másnap egyből kölcsönadta az öreg Fiat ritmóját, hogy mobil maradjak! Valamint az összes barátomnak, cartársamnak aki hívott, írt hogy vigasztaljon!


Másnap elmentem az idős házaspárhoz és még egyszer elnézést kértem az autójuk s az elrontott Karácsonyuk miatt. Nagyon kedvesek voltak, nem haragszanak.

Első ránézésre a kocsi sérülései: Első lökős,hűtő kilyukadt, bal fényszóró, bal első sárvédő, balos ajtók, hátsó sárvédő és lökhárító is sérült kicsit. Bal első futómű. A felni gumistól kuka.Váltóba összes fokozatot lehet kapcsolni így állóhelyben, motor forog de nem indult be olaj nem folyt el csak a hűtővíz valószínűleg nincs nagy gond. Falcokc mester jön erre valamikor és megnézi javítható e még. Most várok és szarul érzem magam. :(

 
>> SzervizGiorgio145 // Alfa 145 1,4 Twinspark // 2008-12-24

km állás:134.642

-vezérműszíj, 2 görgő,vízpumpa
-hidrotőkék 16 db
-szelepfedél tömítés
-vezérlésmódosító Thx Erhardt!
-alapjárati motor tisztítás
-munka thx BIGA