Blog
Hát a múltkori kaland azzal végződött, hogy egy hét alatt lett olaj cső, ami a blokktól megy az oljhűtőhöz... ja és adtak egy s60-ast, amiben volt 100k és nem volt rajta fék.
Ehhez képest ma beleültem délben és arra kért, hogy "have engine checked" és 10 mp alatt 90 fokos lett a vize, aztan melegedett volna tovább, de nem hagytam. Aztan amikor ki kellett jönni a garazsból, hogy a tréler elvigye, akkor már frankón lefulladt...
A szervízben azt mondták, nincs benne hűtővíz, ami azért érdekes, mert nem volt tócsa alatta és reggel még nem volt baja semmi...
Szóval: 2 nap híján 3 hónap, 14500km és másodszor tréler.... :(
4000. kilométer a vásárlás óta.
Jó ideje már ki lett cserélve az összes szilent, gömbfej (lengőkar) elöl-hátul, de futóműveshez csak most jutottam el.
Sürgette a dolgot, hogy 2-3 napja elkezdett valami nagyon durván kopogni. Már épp kezdtem elhinni, hogy muszáj lesz lengécsillapítókat vennem, de hamar kiderült, hogy a bal oldali stab. pálca felső gömbfején túlhúztam az anyát, ami picit megszakadt. Ez a ramaty utakon hamar ki is mozdult, és eszeveszett módon kattogott-csattogott.
Hiába, fontos a nyomatékkulcs használata...!!!
Anya csere+ futómű állítás 4500 ft, ami szerintem pest megye legjobb futóművesénél nem tétel.
Csak ajánlani tudom Őt: Budaörs, Oláh Attila
...jah, és külön jó érzés egy olyan futóműveshez menni, aki így fogad: "Na, végre egy Alfa!!!" :)))
Ezen a hétvégén belekukkantottam a mocitető alá.Azt tapasztaltam,hogy erősen megfogyatkozott az olajszint.Konkrétan a minimum szint alatt volt majd' egy centivel.Eddig tartotta magát.Utoljára még középen volt de hát az már elmúlt.Így hát gyorsan elrohantam egy lityi Seléniáért.Az egészet beleöntöttem.Amint befejeztem,megnéztem a hűtővízszintet.Na,abba se volt víz.Deszt. víz + fagyálló került bele kb 3/4 liternyi.Mostantól figyelni kell,hová tűnik a nedv.
Ja és még belelestem a szélvédőmosó tartályba is ha már ilyen kukucskálós nap vanTermészetesen az is üres volt.Két és fél liter téli folyadék fért bele.A maradék a következő télre van tartogatva.
Na én is elkezdem a blogolást :-)
Kezdem azzal, hogy az autó mikor megvettem a navigációt, elkezdett furcsa dolgokat művelni: először megnémult a duda, majd megállt az ablakmosó motorja, aztán játszott olyat, hogy hol működött a km számláló, hol nem (de ez elmúlt, most már régóta működik) és (remélem) végezetül kezdi megadni magát az akkumulátor, ami nem is csoda, mivel 7 éves :-) a héten veszek újat, addig szépen lent pihen a kocsi a garázsban (van másik :-)
Tegnap este vettem észre hazafelé tartva, hogy a műszerfal-világítás fényereje ingadozik, és néha felvillan a töltésjelző. A diagnózis: halódó generátor. Belekerült egy bontott, de felújított és eszközöltünk egy ékszíjcserét is.
2008. január 21. Ma délelőtt Várpalotán hagytam a vasat Csöriéknél. Minden ami nem fasza kiméletlen javításra lesz fogva!
Megvettem tegnap előtt az éves "matricát" hazánk ÖSSZES autópályájára! :-)
37200 Ft-om bánta.
Remélem értékelik igyekezetemet, és cserébe nem méricskélnek majd, hanem hagynak szépen nyugodtam haladni rajta.... :-))))
Hát ez is eljött. Valamilyen fura esemény következtében január 3-án állították ki rá 2 éve a forgalmit, részemről tehát mehetett a szívás. Végülis január 8-án levizsgázott. A bal első lengőkarokat kellett csak kicserélni a kézifékbowdeneken kívül. Ja meg kellett venni egy napszemüveget a vizsgabiztosnak a xenon miatt :)
Nem akartam venni csak jövőre, de muszáj voltam. Január elején rakták fel, azóta persze nem volt égető szükség rá, de sokkal nagyobb biztonságban érzem magam, mióta fent vannak.
Mivel a 195/55-ös méret @#@$÷ß drága, a 185/60-as mellett döntöttem. Ez csak 7 mm-rel nagyobb és sokkal olcsóbb is. Végülis 12.000 forint pro stück árért szereztem Semperit Speed Grip gumikat. Eddig maximálisan meg vagyok elégedve velük. Kicsit talán lehetnének komfortosabbak.