Blog

Képek!

>> EgyébSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2007-06-12

4év után előkerült a 45ös pótkulcsa, mesterkulcsa és a riasztó póttávirányítója és kulcsa.
Úgy eldugtam magam elől, hogy csak na:S
Kb. 1 éve másoltattam az Aranykulcs nevű cégnél egy dönölű piros immo-s pótkulcsot, nehogy ne tudjam a saját kocsim feltörni ha a primőr kulcs elvész. 12ezer ft volt.

Most megvannak a drágáim:))

Így összesen 4db kulcsom van a kocsihoz- 3db ROSSO és egy barnás masterkey:)

Legalább van tartalék...

2007.06.12

2-3 napja nincs vagy alig van töltésem állandóan lemerül az akksi (Toppla Top)!!
És még ez mellé elkezdte enni is a hosszbordás szíjjamat (újjab szervízelés:P)

 
>> Tuning és extraLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2007-03-07

Sajnos általános betegség, az hogy az első jel lakkozása lepattog és előbb utóbb a színei is kifakulnak. Mivel az új ára kb. 5000Ft, a feleségem műkörmös így megpróbáltuk felújítani. Egész jó lett. A festés után Akryl lakkal lefújtuk.

>> SzervizAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-06-12

Ma is pöcsöltem a kocsi aljával, a kerékjáratokat kentem le (ahol eddig kimaradtak).
Végre lehet emelni a kocsit (korábban a küszöbök rohadása miatt az emelőről szép lassan visszarogyott a bal hátsó...), le is cseréltem a téli gumikat. (Április eleje óta téli gumin állt a masina). Most a régi nyári gumákat dobtam fel, a téli kereket meg elraktam nyári álmot aludni(kis csavarhúzóval kipattintgattam a kis kavicsokat is a gumi mintázatából, holnap leslagozom és lefújom valami gumiápoló szerrel).
El is fogyott a munka végére az Olvikor (bitumenes alvázvédő), 3 üres kanna van már a garázsban.

>> Tuning és extracount M // Alfa 145 1.4 boxer // 2007-06-12

Múltkor agyamenésem volt.

Szégyen, nem szégyen, megihletett a Golf GTI W12 650 (http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.05.18.&312804). Miért ne lehetne egy ugyanilyen koncepciójú 145-ös?

Fogj egy jól bevált arese-i 3.2-es V6-ost, a GTA-kból. Hegesz rá minden hengersorra egy kis turbót. Lefújószelep is kell, mert az jó. Persze a hajtókarokat és minden ilyen izét meg bigyót cserélj ki a blokkban.

A negyvenötből szedd ki a hátsó üléssort, meg a csomagtartó borítását. Tedd be a motort a helyére. Szükséged lesz még egy erős kuplungra, egy robosztus váltóra, egy erősen átalakított hátsó- vagy négykerék hajtásra keményített lengéscsillapítókkal, és persze jó nagy versenyfékekre. Az akksi és a tank mehet előre, a maradék helyre meg bepakolhatod a fogkefédet. Jól mutathat még belül egy tűzálló üvegfal.

A karosszériát csak úgy kell átalakítani, hogy kapjon levegőt az erőmű. Isten ments, hogy a 145 tökéletes vonalait a szükségesnél jobban elcsúfítsd.

Amikor giovanninak felvázoltam az elképzelésemet, annyit kért csak, hogy neki is adjak a cuccból amit szedek. Pedig...

>> EgyébGergő // Alfa 164 Super V6 TB // 2007-06-12

idén is egy
ez is beépült az életembe annyi szent.
minden évben hivatalos vagyok egy esküvőre és eddig mindegyikre el is mentem... valahogy mindegyik hatalmasra sikerül és mindegyiken iszonyúan jól érzem magam
egyszóval, imádom az esküvőket a lagzikat
persze nálam a házasság mint lehetőség vagy bármiféle más eset; például felhívás intézkedésre a saját életemben, elindulni valami olyasmi felé hogy házasodnom kell vagy valami - hát egyáltalán nem merül fel.
abszolút házasságpárti vagyok meg minden

van igazi
ebben hiszek csak igazán..szóval nincs probléma, mert azt hiszem mindig mindennek ez a megoldása, csak ez lehet igazán a megoldása
volt igazi

na de elkalandozás helyett a tények..:
nagyon sok sör. a nagyon sok kaja. iszonyú csúszások a térben. igazi dob, igazi gitár, igazi, igazi hangszerek. aztán pálinka. megbillenő realizmus. szoknyák. és a fények is nagyon. a kis huzat, és a rettentő meleg. csíkos az ötvenes évekből meg mellé kockás is. meglibbenő szoknyák. barátok. barátok tömege. és végül visszafelé...

és hazafelé az évben először Balaton. a másik karizmatikus hely a parton
mindenesetre nagyon jó volt azt hiszem tényleg minden, szóval jövőre mennem kell
csak legyen nagyon nagyon messze itthonról
kocsival akarok menni

>> EgyébGergő // Alfa 164 Super V6 TB // 2007-06-12

Azt hiszem ma reggel kicsit összeszakadt a világ. Összetört egy álom. Bár nem tudom milyen álom az, ami úgy törik, mintha egy megunt és feleslegessé vált porcelánbábu zúzódna szét a betonon. Nyár van. Az iszonyú hosszú és megalázó tavasz múlik el pillanatról pillanatra, és hagyja itt a nyarat cserébe. Csak tudjam túlélni ezt a látszólag értelmes de mindenképp szükségszerű cserét. Már nem is az a kérdés mennyire mélyen tud égetni a fájdalom, mennyi apró véres szilánkká tört szét az érzés nekicsapódva a durva és öreg téglafalnak, hanem az, lesz e az életben valaki aki összerakja, vagy ezt is nekem kell orvosolni.
Mesélnem kell. A kedves olvasó majd biztosan elcsodálkozik mennyire egyszerű elgondolás különböző elvek és meggyőződések szerint élni ebben a színes, de mégis haldokló világban. De csak elgondolni egyszerű. Amikor már minden az ellen szól amit szentül hiszel, akkor kell még egyszer az elvek mellé állni, hogy végleg pokollá tedd a saját életed. Mesélnem kell, mert az ember tud annyira messze kerülni magától, hogy talán már el sem hiszi, hogy amit gondol az a valóságban is létezik.
Tényleg, a háborítatlan életet élők örökre boldogok maradnak??…

Motoralkatrészek felkorongozást követő galvanizálása, arany színnel. Ki mondaná meg, hogy ezek majdnem 30 éves, szanaszét rozsdált tárcsák voltak???:)
Na ezért haladok ilyen marha lassan ezzel a projekttel, most már legalább a noszogatók is látják!:)
Cserébe a vas összes, legapróbb porcikája így fog kinézni, mint ezek az ékszíjtárcsák.

>> AutóápolásNiki // Alfa 147 1.6 T.Spark Progression; 120LE // 2007-06-12

CÍMKE; FELHŐ? Mégis miért?

Első bejegyzésemkor erre a két szóra és kérdőjelre ugyan felfigyeltem, de egy legyintéssel elintéztem, hisz még az is kérdéses volt, hogy írok-e újabbat, így nem éreztem át az erejüket. Mostanra azonban elkaptam a szikrát, értem és tudom, hogy milyen az, ha van egy kicsi felhő, amit növelni lehet, mit lehet...kell.

Szóljon ez a bejegyzés hát a blogfelhőkhöz!

Mégis miről? Sokat gondolkodtam, hisz a fényképezős témát kimerítettem.

Autóm mosását nem említem, bár megteszem minden héten, így nekem ez legalább annyira egyértelmű, mint, hogy beülök bal egybe, elfordítom a kulcsot, megtalálom az egyest, s már indulok is...erről sem írok esténként.

Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy nem, vagy csak ritkán adom át másnak ezt a munkát, /még mindig az autómosás/ s háááát a többi blogot olvasva, rájöttem, hogy megkímélem magam nagyon sok mindentől.

Lássuk csak.

Nem kell figyelnem, hogy a „megbízott autómosó emberek” mégis hány percig dolgoznak kívül-belül a járgányomon.

Nem kell figyelnem azt sem, hogy a szivacs, amivel mossák a drágaságomat, hányszor lett kiöblítve, s vajon azt a spongyát kicsavarják-e háromszor, vagy csak kétszer.

Nem kell figyelnem továbbá arra, hogy vajon a felnit jobbról-balra, vagy balról-jobbra tisztícccccsák, hogy ugyanabból a vödörből, ugyanazzal a szivacsossal, amivel az előbb még az autó jobb oldalát.
S ne adja, tényleg ne adja Isten, de a legrosszabb, ami történhet öblítettek-e ismét...

Legalább nem vonom fel a szemöldököm, hogy használnak-e bogároldót (itt ugye egyből felmerül a kérdés, hogy mégis milyen lehet az az oldószer /árthat-e az autóm orrának) vagy mégis mekkora erővel sikálják meg a szentem védőréteggel bevont pofiját.

Legalább nem izzadok tíz percen át az idegességtől, hogy mi történik ha belső tisztítást is kérek, s nem én magam törölgetek, porszívózók, fényesítek.

Előfordulhat például, hogy a pohártartóból kiejti az üdítősüveget a szakember, ami bár nem borul, nem ömlik, de a helyére, biza vissza NEM teszi ...újabb hajfestésre kellene időpontot kérnem...Nem ér annyit az egész.


Kérem szépen, kinek van szüksége ilyen idegtépő 25 percre?

Inkább a jól bevált benzinkút porszívóját hallgatva, bamba, bámulós offvezető tekintetek kereszttüzében előszedem az autóápolási- kozmetikai cukitáskámat a benne lévő 10 különböző flakon tisztítóápolóoldófényesítőszerrel; szivaccsal; ronggyal és papírtörlővel, majd hozzálátok.

Hozzálátok, legyen tél vagy nyár.