Blog
Az ép 3-as henger gyűrűit kicsit jobban szemügyre vettem.
A kompressziógyűrű hézaga a hengerben 0,4 mm, az olajlehúzóé 0,5 mm. Tudomásom szerint 0,2 lenne az eredeti állapot.
Mint megtudtam már egyszer cserélve voltak, hogy hány km-t futottak azt nem tudom.
Az viszont tény hogy anno PHuBi gyűrűzésekor 0,8 mm-t mértünk, abban 60e km volt - igaz 5W30 olajjal is járt, ez Racing-el..
A gyűrűk élei épnek tűnnek.
Az olajáteresztőt nem szedtem még le a dugattyúról.










Télre elrakva, forgalomból ideiglenesen kivonva.
Utolsó gurulás szép környezetben szép képeket készítve :)
Nagyjából 3000km-t mentem vele idén.



Villamossági szaki bekötötte az ülésfűtést, rárakta a nyestriasztót(6500 volt postával) +biztosíték táblát cserélte, mert még amikor vettem ki volt olvadva a hátsó szélvédő fűtésnél a panel.
Sajnos csak eljött az ideje az akku cserének.
Eixide-re esett a választás a magas kapacitása miatt.
Már a múlt héten megrendeltem, ma hozta a futár.




Sikerült beszerezni egy gyári jobb oldali dobot. Fel is lett pattintva rá.
Km:
Ár: 1000 ron (310 dob, 300 elágazó kipufogocső (+ postaköltség kb. 50-60), 300 hegesztés felszerelés)
Közben beszereltem egy ledes nappali menetfényt, indexel együtt.
Ár: 50 ron

főtengely szimering 1150ft
SKF vezérműszíj készlet 22500ft
féltengely külső porvédő SEINSA jobb,bal 2300ft
váltóolaj csere: Tutela ZC 75 2l 5800ft
Km: 280 300
Kmét, Izsák, Kiskőrös, Öregcsertő, Kmét. 150km.
A megye legjobb útjai, kár, hogy kevés a kanyar és se emelkedő, se lejtő. Repült az egyenesekben..

