Blog
Az új motorvezérlő egység hozta magával, hogy kódot kér a rádió. Persze nem kaptam meg a rádióhoz a kódot, ezért vettem hozzá ebay-ről...



Harmadik olajcsere.
Km óra állása: 24.978 km.
10.000 km-t ismét megtettünk.
Gyári olaj (Selenia Digitek P.E. 0W-30), gyári olajszűrő.
Köszönöm Olaszautók Háza (Autóház Budaörs).


Jelentem, az OT után a műszaki vizsgát is sikerrel vettük, remélem újabb 5, viszonylag gondtalan év vár ránk.
Nem találtam gyárit, így legyártottam magamnak, vélhetően így tartósabb is lesz.
A gyárik állandóan szétakadtak, kikopott a gömbfejük az évek során.
Elöl, hátul kicseréltem.


Másfél éves olajcsere, COVID kiadás. Annyira keveset használtam idén, hogy eltoltam egy fél évvel a cserét így is. Olajszűrő, levegőszűrő csere alap. Üzemanyagszűrőt is cseréltem, bár nem volt sürgős.
Kiütöttünk egy újabb P0237 kódot ... ezt jó lenne már tudni miért dobja be.
Bonus: A két megsárgult ködlámpa helyett kapott két TYC utángyártottat, új izzókkal. Tükörlapok szintén cserélve lettek részleges foltosodás miatt.

Hátsó híd csere egy bontott darabra, 150.000 km futott Magyarországi boxer 46ról
Alváz takarítás és felület kezelés










Felső kuplung munkahenger csere (bontott) + új hidraulika cső
Jobb hátsó agy csere újra, Maxgear (ABS hiba megszünt, újra működik :), a hiba oka egy facelift előtti agy került fel az előző tulajnál)
Bal hátsó agy kapott egy plusz zsírzást a tartósság érdekében
Új hátsó pórvédő lemezek mind a két oldalt
Bal hátsó féknyereghez kapcsolódó gumi fékcső és az előtte lévő hidraulika cső csere újra






Bal oldali féltengely belső csukló zsírzás és porvédő csere
Bal kormány összekötő belső és külső része új + pórvédő is
Két külső stabilizátor szilent csere
Első lengőkarok cserélve
Bal első féknyereg festés
Hátra maradt dolog : bal első tárcsa pórvédő lemez nem került még vissza javítás miatt








Meguntam a nagyot, vettem egy másikat. Ez 90-es és ferdén vágott, valamelyest követi a diffúzor vonalát. Így jobban tetszik.

A Gt-ről lespórolták a 147 szép ives, Alfa Romeo feliratos ablaktörlő karjait. Nagyon zavart, h ez a proli szar van fent rajta, igy hátramentem a raktárba és kerestem 1 pár Alfa 147es ablaktörlő kart. Csapágylehúzóval lekaptam őket, tengelyt szépen letkaritottam, aztán agyonkentem kerámiával. Csimpion lapátokat tettem fel rájuk. A balos kar picit eláll a szélvédőtől, talán azért, mert a Gt üvege élesebbeb van döntve mint a 147-é, de még belefér. Feldobtam a frissen felújitott váltógombot is ami alcantarával van vonva és piros cérnával van diszitve. A szoknyája is e szemléletben készült.



