Blog
Kicsit megcsúszva de annál nagyobb szeretettel elvégeztettem a soron következő szokásos olaj + szűrőcseréket (olaj-, lég-, üzemanyag- és utastér).
Emellett cserére szorult az első futóműben a felső lengőkarok (Ruville), stabilizátor pálcák (Ruville), illetve stabilizátor szilent. Na, itt volt egy kis kellemetlenség, de végül a stabilizátor rúd (gyári) teljes cseréje megoldotta a dolgot.
Verdikt: feszes futómű, lehet menni a gumishoz.
KM: 145678
Rázott a kormány menet közben, fékezés közben még jobban, orvoslásra került, most jó.
Az előző rögzítés elengedett (állítólag szupererős szerelőragasztó volt), kb. 5 hónapot bírt. Másik megoldás után néztem és egyelőre úgy tűnik, hogy tökéletes választás volt. A kétoldalas ragasztó nyomásra aktiválódik és nagyon erős, tartós kötést biztosít.



Sajnos a régi 3 éves akkum medta magát. Mikor máskor mint húsvét vasárnap így felárral házhozszállítva tudtam szerezni jó drágán :(
Most belekerült egy jó fajta Exide akku.
Március 19-én kapott új műszakit, 2 db első szilentet kellett cserélni elől.
Április 7-én nyár kerekek felkerültek és kapott egy ózonos tisztítást.
km. állás: 276658
Téligumi használata ebben a szezonban: 2907 km
Kontakthibásak voltak a zárban a mikrokapcsolók, így vettem bontott zárat. Viszont a bontott zárat nem lehetett kulccsal nyitni, az embléma elforgatása után. Ez volt az egyik ok a rossz zár javítására, a másik pedig az, hogy filléres mikrokapcsolók miatt, ne kelljen már eldobni a zárat. Így nekiálltam lefúrni a "szegecseket", majd a zárnyelvek tengelyeibe furatot készítettem, ezekbe pedig menetet vágtam. A mikrokapcsolókat szétszedtem, kitisztítottam, azóta teszik a dolgukat, persze rendeltem a kis kínaiaktól néhány kapcsolót, hogy ha kell, akkor cserélni tudjam őket. A zár nagyjából egy hónapja teszi a dolgát az autóban hiba nélkül. :)


Több ember írta már, hogy javítható a forgókapcsoló, így a nagy otthonlétben, nekiálltam én is. Igazából működött eddig is, de mivel ellenállás nélkül el tudott fordulni a műanyag gyűrű, ezért rosszabb úton rendszeresen megváltozott a beállított hőmérséklet.
Én azt a megoldást választottam, hogy a letört darabokat forrasztópákával visszaolvasztottam, majd megtámogattam melegragasztóval is. Remélem, hogy tartós lesz. Egy kis extra, hogy így észrevettem azt is, hogy a hőmérsékletérzékelő már kisem látszott a porból, így azt is kitakarítottam rendesen.

Felkerültek a gumik. Még egy szezont elmennek. Ha így haladunk, akkor kettőt. :(
A téli kerekek elmentek fényezésre. El is felejtettem, hogy leadtam. :)
És egy kép a panelrengetegből. :)
