Blog
Működés-2010.09.07. Csavarcsere
Szétszerelés-2018.08.12. Ablaktörlő motor
Levélrács-2021.12.26. Kezdődik :-) - levélrács és mosó
Levélrács-2022.01.05. Levélrács csere - Part II.
Lapát-2023.04.02. Ablaktörlő lapát
Linkek javítva!
Ablaktörlő
Ajtó
Akkumulátor
Alsó rész
Belső tér
Csomagtér
Diagnosztika
Erőátvitel
Extrák
Fék
Futómű
Motorhűtés
Klíma - Hűtés / fűtés
Kapcsoló
Karbantartás
Karosszéria
Kenőanyag
Kerék
Kiegészítők
Kipufogó
Kormány
Motor
Szerszám
Szerviz
Szezon
Tető
Üzemanyag rendszer
Világítás
Villamosság
Zene
A kabriós életről:
Gondolatok a kabriózásról - Part 1: Úgy általában
Gondolatok a kabriózásról - Part 2: Időjárás
Gondolatok a kabriózásról - Part 3: A kabrió ápolása
Gondolatok a kabriózásról - Part 4: Kabriós kellékek
Gondolatok a kabriózásról - Part 5: Kabriós utak
Gondolatok a kabriózásról - Part 6: Az autó (GTV Spider 2.0TS)
Gondolatok a kabriózásról - Part 7: Teendők a téli leálláshoz
Mivel a megrövidített nyitvatartások miatt több szabadideje van mindenkinek, megcsiáltam pár apróságot az autón, ami nagyon zavart már és nagyon apró dolgok.
Ilyen volt a motorháztető borzasztó rosszul fényezett, ocsmány fényezése, ami még ráadásul meg is volt marva és még be is volt homályosodva. Úgyhogy felpolírozta a munkahelyemen egy políros kollégám, és sokkal sokkal jobb lett. Lakk alig van rajta, tele is van szeméttel, de a mattulás és a marásnyomok, hologramok lejöttek majdnem teljesen.
Ez az elem és az első+hátsó lökhárító biztos fényezve lesz hamarosan.
A másik a féknyergek esztétikája volt, ezt megoldottam egy jó drótkeféléssel, zsíroldással és hőálló ezüsttel lefújtam. Nem a leghibátlanabb, de legalább jobb, mint eddig.
Vennem igazából csak a drótkefét kellett, minden más volt itthon.
Ja, és GT-től beszereztem pár matricát is, köszönöm neki!😎
Km: 235122









Sokat szenvedtem a mágneses telefontartóval. Piritu blogját olvasva kedvet kaptam egy Brodit telefontartóra. Kb. 2 perc alatt be is szereltem. Pöpec! :)

Ez már a 2.0 verzió, ugyanis rendeltem már mindkettőből. Előre amit küldtek nem volt jó hozzá, a hátsó amit vettem (Magneti Marelli) nem tartotta meg az ajtót. Vicces. Visszaküldtem őket. Most rendeltem előre Magnetti Marellit, véégre működik, hátra pedig 156-os géptető teleszkópot, többek tanácsára. Így olyan erős,hogy magától felnyitja, tök frankó :)


- tankolások száma: 51 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 27442 km
- életkor: 247 nap
- össz. menetidő: 390,92 óra (16,29 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.121,19 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,53 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,44 Ft/km
- átlagos napi futás: 111,1 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,59 %
Kicsit megcsúszva de annál nagyobb szeretettel elvégeztettem a soron következő szokásos olaj + szűrőcseréket (olaj-, lég-, üzemanyag- és utastér).
Emellett cserére szorult az első futóműben a felső lengőkarok (Ruville), stabilizátor pálcák (Ruville), illetve stabilizátor szilent. Na, itt volt egy kis kellemetlenség, de végül a stabilizátor rúd (gyári) teljes cseréje megoldotta a dolgot.
Verdikt: feszes futómű, lehet menni a gumishoz.
KM: 145678
Rázott a kormány menet közben, fékezés közben még jobban, orvoslásra került, most jó.