Blog
nem álltak szépen a rendszámok a keretben, főleg az első, így most először vettem a bátorságot és felragasztottam őket kétoldalú ragasztóval(3M) -nagy veszteség nem érhet ilyen betű kombinációval...:)




Nagyon ötletesek voltak a mérnökök, egyrészt nincs dupla lemez a betöltőnél ami potenciális korrózióforrás lenne-helyette kis műanyag "tölcsér" veszi körül a betöltő csonkot, amit egy azaz összesen egy csavar tart a helyén +pár rögzítő fül így, a sokaknál eltörő tengely cseréje bruttó 10 perc zsírzással és minden elem tisztításával, gyári alkatrésszel ami kb 1000Ft volt

160 000 km 2020. február
Hengerfej tömítés csere + hengerfej szabályzás
Szelepszár szimering csere
Szerviz: Mihályfa
Ár: 400 euró
Középrész főleg az indítógomb környéke nagyon csúnya volt, kapott fóliát egyenlőre meglátjuk mennyire lesz tartós ha nem bírja lefújom.


Karanténhúsvét alkalmából átcseréltem a nyári kerekeket. Illetve felpolíroztam a fényszórókat. Nagyon ráfért. Volt még otthon tartalékba 2db embléma is. Kicseréltem, mert lekopott róluk a festék.
Km állás: 212.167km









Eljött az ideje az olaj és egyéb dolgok cseréjének. Kicseréltük a gázolaj-, és olajszűrőt. Ki akartam cserélni a levegő szűrőt is, de a csavarok bele vannak rohadva. Azzal majd játszanom kell majd kicsit. Km.: 224.000

Sajnos a bal tükör bezáráskor mindig hozzáért a kasznihoz. Már látszik a lekopott festék helye ami nagyon zavart. Ilyet még nem csináltam és szerettem volna infot szerezni róla, de nem igazán lettem okosabb mikor rákerestem a googliban. Igy nekifogtam leszedtem. nem jön könnyen le a szerkezet a búráról. Le kell szedni a kar borítását és utána az tükörlap felé kihúzható. Akkor látszott, hogy volna egy határoló saját anyagából öntve, mely le van törve. A másik tükrön tökéletesen megvan. Arra jutottam, hogy megfúrom 3,2 fúróval és menetet vágok bele és teszek bele egy hosszú 4-es csavart amit bele is ragasztottam. A csavart a fejéig becsavartam (a képen nem a végleges megoldás látszik). Most működik. Majd kiderül mennyire lett jó.






