Blog

a mellső abroncsokat durrdefekt okán azonnal cserélni kellett, s így átmenetilag használt abroncsok kerültek fel

 

Bele bújt a kisördög. Menet közben kigyulladt MIL lámpa, és a motorvezérlő nem engedi 3000 fölé forgatni a motort.
1. solenoid tisztítása
2. MAP szenzor tisztítása
3. szervizben időpont kérés
4. solenoid és MAP szenzor csere
5. turbó felújítása, és itt volt a probléma, valami megdolgozta a kipufogó lapátjait és a változó geometriát.

286 200 km

>> SzervizBazijoee // Alfa 156 Crosswagon Q4 // 2019-08-02

DZ jóvoltából ismét menetkész az ótó, valami kábel szakadt volt (elfelejtettem megkérdezni melyik), viszont 2 hétbe telt megtalálni. :) Na de most aztán minden frankó (a köv bosszantó kis akármi hibáig... :D ) Minden egyéb is javult, nem nyüszög, nem nyekereg, megy, mint a parancsolat... Gyanús, hogy az egyik kerékcsapágy csapágyas :) de egyelőre csak nagy sokára, pályán jelentkezik és nem tudtam behatárolni melyik az... várok, míg szarabb lesz. Szóval kop kop.

 
>> AutóápolástheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2019-08-04

Kaposújlak eléggé megviselte a féknyergek optikai kinézetét, ezért újrafényeztem őket.
Illetve a betéteket kicsit megcsiszoltam, és megkentem rézpasztával, mert nem tetszik ahogy kopik a tárcsa. Probléma nincs vele, fog rendesen, nem szorul, szóval igazából nem tudom miért kopik csíkosra. Most majd kiderül ,hogy javul-e, (kétlem) ha nem ,kipróbálom másik betéttel.

 
>> Szervizmisike76 // Alfa 146 1.9 jtd // 2019-08-02

Olajcsere+szűrők.

 
>> Szervizredbulz // Alfa 159 SW 2.2 JTS // 2019-08-02

A nem túl régi lengőkarok egyik szilentje borzalmas hangokat kezdett produkálni, orvosolva lett.

 
>> SzervizHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2019-07-30

Hátsó fékmunkahenger, talpas gömbfej, munkadíj, vizsga, új forgalmi kikérése.

>> Tuning és extraZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2018-05-08

Beltérben a komplett fütésbox átcserélve a manuális klima nélküliről digit klimásra. Amint lesz rá időm és anyagi kapacitásom a motortéri rész is elkészül majd.

 

Mikor megvettem az autót, bő 5 éve, akkor lett kitakarítva az egr szelep.
Erre most ismét sor került, és ha már szét volt szedve le is lett falazva.

 

Ideje volt már megejteni a kuplung cseréjét, erősebb gyorsításnál csúszott elég rendesen a kuplung.
A kettőstömegű is még gyári volt, az is cserélve lett.
Valeo szett került bele.
A főtengelyszimeringnél az olajszivárgás a szimering cseréjével megszünt.
Új váltóolajat is kapott az autó. (Selenia)
Most nagyon puha, könnyű a kuplung, jó lett a végeredmény.
Km óra állása: 258352 km