Blog
A gumistól sikerült megint okos áron abroncsot venni, a tavaly előtti Bridgestone -ok mellé vettem még kettőt, így búcsút is inthettem a lekopott és száraz Pirelli PZero -knak (6 évesek voltak).
Bridgestone S001 Potenza 19" -es abroncsok, DOT 0918 gyártással, állapotra Demo abroncsnak felelnek meg, tehát oldalt "szőrös", futófelületen még szintén van sütési szőr és színes hosszanti csík is, bár azok már haloványak. Szerelés az árban, szelepek cserélve lettek illetve centrírozás.
Mértem a mintázatot az újakon és a régieken is: új 7.0~7.5 mm, a két évesek kb. 6.0~6.5 mm
154.000 km

Felkerültek a nyári gumik, 16' alufelnikkel. Elől, 2 Michelin, hátul pedig 2 Conti gumi található az autón. Az alufelnik és a 2 Conti gumi nekem megvolt, a 2 Michelin-t pedig helybe vettem.

Indulás a V6 felé vezető úton.
Az első lépés igen kicsi. Belefaragtam az első lökösömbe a két kis plusz elemet, amiben a V6 és a TS eleje különbözik.
A motorháztetőmet fényzeni kell így megy vele a lökhárító is. Már alig várom hogy kész legyen. :-)





Ez egy rövid téli kerekes szezon volt. November legvégén mentek fel a téliek és már le is kerültek. Mit lehet tenni, nem fogom nyári körülmények között a télieket nyúzni, nem is teljesítenének olyan jól, meg túlzott igénybevételnek lenne kitéve ilyen relatíve melegben, így az élettartama is jelentősen rövidülne.
Így ma már át is rakattam a nyári kerekeket. Még 5-5,5 mm minta van rajtuk, kevesebbre emlékeztem, de így legalább biztos, hogy ebben a szezonban már nem kell új nyári abroncsokat vennem. A költség magában foglalja a centrírozást, a szerelést és a téli kerekek betárolását.
Képek: kicsit esett az eső, de azért látszik a lényeg


Teljes vezérléscsere: vezérműlánc,feszítők, vízpumpa. Szűrők cserélve: gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, olajszűrő. Olajcsere DPF-és 5-30 Selenia. Résolajcsövek is el voltak repedve így azok is cserélve lettek. Kilóméteróra állása :197ezer.
Elérkezett az ideje, hogy kicseréltessem a kettőstömegű + kuplung szettet az autóban. Nem is volt kérdés, hogy megint a D.Z-hez viszem a kocsit. Leadtam csütörtök délután, azt mondták, hogy szombat délután már kész is lesz. E helyett már péntek este csörögtek, hogy mehetek a kocsiért! A kuplung sokkal puhább, finomabb volt, nagy királyság! A boldogságom egészen szombat estig tartott, amikor is a pedál beesett éjjel 11 körül az Üllői Aldinál a körforgalomnál. Szerencsére van Europe Assistance a kocsin, jobb félni mint megijedni alapon. A tréler másfél óra után oda is ért, hogy a 8km-re levő házunkhoz elvigyék az autót. Vasárnap délelőtt fel is hívtam a szervízt, hogy valami nem jó, a kocsit trélerrel kellett hazaszállítattni. Gyorsan minden probléma nélkül ki is jöttek házhoz és megcsinálták Zoliék az autót. Kiderült, hogy csak egy drótból készült pöcök engedett el ami kinyomta az olajat. kb 30 perc volt a szerelés. Azóta mentem vele egy keveset és semmi érdemleges nem történt :)
Szervó
Észrevettem már egy ideje, hogy nagyon remeg a kormány alapjáraton. Hosszas utánajárás után arra jutottam, hogy lecserélem a szervóolajat, hátha megoldja a hibát. Szét szedtem a visszajövő ágat a gyorscsatlakozónál a hűtő mellett, majd egy műanyag csövet rádugtam, azt beletettem egy üvegbe. Párom elindította az autót 1-2mp-ig, amíg a tartályból az olaj le nem fogyott. Akkor megállította, utántöltöttem majd újra elindította. Így ment egészen addig amíg már nem jött az a barnás szmötyi a csőből. Utána légtelenítés, majd szintre töltés és kész is :) Határozottan jobb most a kormányzás, sokkal kevésbé remeg az egész kormány.
A beletöltött olaj Febi 6161 hidraulika folyadék volt, 2l kb 8 ezer forint.
Ate tárcsa+betét előre
Ate betét hátra
Felkerültek a nyári kerekek
231.215 km
0
520
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10