Blog
Fémes csapágyhang szűrődött a hosszbordás-ékszíj környékéről.
Csapágyas a generátor.
Új generátor: 34130 (Magneti Marelli)
Szíj + munkadíj 20000.
Végre újra csend van




Ma elkerült a GTV a kasztnishoz hogy az elején levő sérülést kijavítsa. Szerencsére a baj nem túl nagy , ha kész a nózija megy is a mechanikai műhelybe !

Hegyekbe készülök, úgyhogy kis karbantartás.
Olajcsere, kipróbálom a motult mert a seléniát nagyon ette. 6 ezer kmrel ezelőtt volt olajcsere mégis hallatszott a motoron hogy vágyik az olajcserére.
Most motul 6100 synergie+. Nagyon sima hangja lett.
Kopogott-nyikorgott elöl, első felső lengőkar csere
Csomagtartó gázrugó csere mert néha bevertem már a fejem mert nem nyílt ki rendesen.
119.000 km
Mióta elkészült az autó , nem nagyon készült róla méltó fotó. Egy amolyan utána állapot. Nem volt ideális idő, az autó sem volt tiszta, de ma elvittem lefotózni. Egy közeli, de nem sokak által ismert helyre, ahol nyugodtan leállhattam az út közepén. Más apropója is volt a kiruccanásnak. Régóta győzködnek engem műszakilag hiteles ismerősök, hogy a Xado 1Stage jó. Én nagyon nem hiszek benne, de beletettem, majd leírom ha valami változik. Kárt nem tesz, mert akkor már sok ismerős autója heverne romokban. Amíg fotóztam, békésen esett az ónos eső, a barna trutyi meg oldódott alapjáraton. Egyelőre ennyi, a fotók miatt örülök, hogy kimentem, jól mutat a zöld autó a téli tájban. Aztán jól lemerült a telefonom, így ennyi kép lett.






Megjött a tartós esti hideg, megérett az akksi csere. 60Ah Banner, de sajnos magasságra nem stimmel amit kaptam gyorsban... az autóval meg menni kellett, így ez marad már benne némi kitámasztással.
Lyukak mentetek ki alakítva, jeladók a helyükön.
Már csak egy csapot kell ledugózni és mehet a helyére.




Vezérléscsere, olajcsere (Selénia 5w-30), termosztát csere...Minden ami kell, plusz meglepibe egy hengerfej repedés gyanú...Folytatás következik... :)
Kilométer állás: 232060 km