Blog

>> EseményV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.9 JTD // 2019-02-26

Pár régebbi kép mikor még nem nálam volt az autó

 
>> EseményV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2019-02-26

Pár régebbi kép mikor még nem nálam volt az autó

 
>> EseményV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2019-02-22

Pár régebbi kép mikor még nem nálam volt az autó

 
>> AutóápolásFRC // Alfa 159 SportWagon 2,4 JTDm Q-Tronic // 2019-02-24

Továbbra sem tudtam megszokni a gyári "bordázott alumínium" belsőt és az automata váltókar konzolt.

A belső elemek kaptak egy szép antracit színt, a váltókonzolt kicsit átszabtam és egyediesítettem egy bőrszoknyával.
(Motip SD9901)

és az eredmény:

 
>> SzervizCsongi // Alfa 156 1,8 SW, Rafi // 2019-02-23

Ismét TC-ben jártunk és folytattuk a kicsi kocsi bütykölést. Olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrőcsere meg volt. Az első lökhárítóba is bekerültek a szenzorok.


129.659 km

>> EseményZsolt155 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2019-02-23

Simán vette az akadáyt.
Km: 85.612

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2019-02-23

A múltkor rendeltem próbaképpen az ebay-ről két LED-et a tompítottba.
A specifikációja:

Voltage: 12V
LED'S Power: 15W
The Working Wattage: 10W
Lighting Color: 6000K Pure White
LED Type: 20-SMD CREE XB-D
LED Lumen: 1000LM Per Light
Light Angel: 360 degrees
Operating Voltage: DC 12V-24V
Lifespan: >50,000 hrs

Ma bepróbáltam a bal lámpába.
A vetítésképe tulajdonképpen jó, nem szórja felfelé.
Ellenben - mint a képeken is jól látható - elég kicsi a fényereje. Mondjuk csak 1.000 lument ígérnek. Bent meg egy 1.860 lumenes Osram van.
Visszakerült a régi.

 
>> Tuning és extraGolyszi // Alfa Giulietta Quadrifoglio Verde 1.750Tbi // 2019-02-23

Nem volt egyszerű...
Lökhárítót egybe kellett levenni a lámpával..

 
>> SzervizArslan // Alfa GT 1.9 jtdm // 2019-02-23

28857 km után, 224427-nél kapott egy Alco légszűrőt. Bal oldalon a csavarozható nyúlvány alja csúnyán néz ki, idővel cserélni kell egészségesre. Olajhűtő csövénél is szivárgás van. Olajszint fullon, nem fogyaszt egy cseppet sem. A légszűrőt meg azzal kellene cseréltetni aki kitalàlta. A ts-en ez is jobb volt. A hátsó lökhárító jobb oldali felső csavarja csúnya rozsdás volt, gondoltam kiszedem, lefestem mind a négyet. A bal szélsőt valaki sajnos már a múltban megerőltette, később cserére szorul.

 

Mikor hozzám került egy kezdeti olajcsere után hamar kiderült, hogy fogyasztja az olajat olyan 1liter/1000 km lendülettel. Miután olcsó volt a vételi ár erre számítottam, de ezután még halasztottam a kötelező nagyszervizt amíg lehetett. Végül novemberben bontottuk ki, miután ütemesen csörömpölt valami. Ez a vízpumpa volt. Ma pedig nekikátunk a felújított, hüvelyezett motor visszaszereléséhez.