Blog
Enyhén eresztett a vízhűtő és kiszerelés után láthatóan ramaty állapotban volt, kapott egy új, prémium kategóriás, Nissens hűtőt!
204000km





Akkor szétszedés...
Holnap ha minden a tervek szerint alakul akkor ketyeghet.
Amik kellenek a javításhoz:
-Új tömítések, csavarok
-3 db új szelep
-8 db új szelep szár szimering
-4kg fagyálló /hogy inkább több legyen mint kevesebb
Szelepek záródása ellenőrizve / becsiszólva











Kapott a drágám egy nagyobb felnit, hozzá értő segítségem segített a választásban és le is fújta nekem tükör fényűre. :) A féknyereg pedig piros lett hozzá... Beszéljenek a képek




210420 km-nél 14581 km utàn, kissé megcsúszva a tervezett 12ezer helyett, újra Seleniat kapott, új leeresztőcsavarral és Bosch olajszűrővel.

Kb egy hétig tudtam használni a kocsit mielőtt kijöttem olaszba dolgozni. Ezalatt a hét alatt közel ezer kilométert sikerült megtennem vele és hát nem bántam meg :) Az első héten sikerült egy átvizsgálást is megejteni vele a D.Z-nél, ahol egy kerékcsapágyat kellett s.o.s cserélni. Az autó jó állapotban volt, egy parkszenzor és egy kézifék bowden eddig a hibalista, ezt majd olajcsere környékén orvosoljuk is majd. Az autó nagy sebességről való aktív fékezésnél kormányrázós, ezt is majd megnézetem szervízperiódusnál.
A jobb első ajtónál - sokakhoz hasonlóan - nálam is volt beázás a napokban a nagy esőzések idején. Megtörtént a kényes rész tömítése Csabi korábbi, a fórumban olvasott intelmei alapján (kollégámnál, akinek hasonlóan járt a 159 SW-je nemrég), hogy ez a probléma többet ne jelentkezzen.
Cseréltünk még egy parkradar szenzort, azóta szerencsére jó, nem csak néha.
Költség volt a bontott szenzor (+futár) és a karosszéria tömítő.



1
548
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV