Blog
2016.05.06-án költözött be a Pók az új garázsba.
Ma befejeztük.
Felkerültek az OSB lapok a plafonra és még egy a falra faliújságnak.


203.000km-t elértem, ideje volt a vezérlés cserének. Minden ami vele jár, vezérműszíj, vízpumpa stb.




A computer nem tudott kapcsolatot létesíteni a fekete számlapos műszeregységgel, így kiszedtem, szétbontottam, leszedtem a mutatókat és számlapokat cseréltem az egységeken. Így visszakerült az eredeti óra, km probléma sem számottevő mert csak 17 hiányzik így belőle. Sajnos a fekete óra nem tempomatos, így mikor kapcsolom, nem jelenik meg a jel az órán. Nem gondoltam volna hogy kétféle számlap van.


Komplett külső, belső takarítás, bőr, műanyag, gumiápolás, felnitisztítás, motortér tisztítás. Ráfért nagyon Hűtőfolyadék, ablakmosó feltöltve. Volt vele szívás, de megérte a retekvakarást. Kapott egy lámpapolírt is. Köszönöm a segítségét és a lehetőséget Gergő vőstársamnak!





Még sosem történt velem ilyesmi, de ideiglenesen kivontam az Alfát a forgalomból. Mivel Dunakeszire költöztem, így gondoltam felesleges minden költséget fizetni a kocsira, ha tőlem több, mint 300 km-re áll a garázsban.