Blog

>> AutóápolásLujo // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2010-05-30

Végre sikerült felpolíroztatnom a fényszórókat... hát mit mondjak megérte! Képek lentebb:)km: 137780

>> EseményrémGtv // Alfa Spider / GTV 2,0 twin spark // 2010-05-30

Nagyon idegeskedtem a rossz idő miatt de rájöttem hogy felesleges volt :D Az időjósok csak elijeszteni próbáltak mindenkit na de most ezt hagyjuk . A lényeg hogy nagyon jó volt a találkozó és a Gtv -m nagyon szépen viselkedett az úton :) Szóval nagyon szép kis nap volt a Május 29 és jövőre is ugyanitt ! Sajna megint lehet várni 1 évet rá de se baj , remélem hogy azért a nyár folyamán még lesznek találkozók ... :)

 
>> EseményTibooo // Alfa 156 Sportwagon 1.6 TS FaceLift // 2010-05-30

Maga a tökély!

Viszonylag korán érkeztünk mivel, érkezéskor még a kapuk zárva voltak!
Egy helyre sikerült álnia a Polgárdi különítménynek, aminek köszönhetően az egész napunk úgy gondolom nagyon jól telt!

Egy dolognak nagyon örülök, mivel ez a második Alfa talim amin részt vettem, megcsodálhattam a márka szerintem legcsodálatosabb modelljét, a MONTREAL-t! Ezért külön köszönet jár AlfaCity-ek, és a szervezőknek!

Családommal körüljártuk az egész erődöt, jól el is fáradtunk, és nem utolsó sorban le is égtünk! A műsorok és a programok is jók voltak, főleg a Giulietta premier, hiszen hivatalosan itt volt látható először! De ami a legjobb volt, az a baráti körben való piknikezés, beszélgetés és pihizés annak ellenére is hogy a nap végére azért elfáradtunk… :D
Azt hiszem, már a közelében járok annak, hogy a családot is megfertőzzem az Alfa vírussal, mivel a hazaút, első mondata: Jövőre is jövünk!

 
>> Tuning és extraWhite Lady // Alfa Spider / GTV 2.0TS LUSSO // 2010-05-30

Igazi, IGAZI meglepetést kaptam Andytől, Totti segítségével!
Imádom ezt a két pasit! ...és, hogy miért is... a látvány magáért beszél:
Köszönöm szépen!!!!

 

Nos a kuplung kinyomó csapágyon kívül komplett kuplung mechanika és tárcsa csere lett csinálva a kocsin +kicseréltem az izzókat meg le lett mosva meg vaxolva+kapott egy új kormánybőrt. kb 30 K

 
>> Tuning és extraSkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2010-06-12

2010.04.19. Ma lefóliázták a hátsó szélvédőt,a hátsó ablakokat,és megkapta az első üveg is a szokásos csíkot! Természetesen LLumar fóliát kapott,a az eggyik legsötétebbet,AT 05 GR SR HPR,fényáteresztés 5%!

 

AlfaCity 100 !

Először mikor hallottam a márkáról hogy alfa egyből megszerettem. Igaz voltak tévútjaim. Eleinte fiat bravót szerettem volna venni de úgy döntöttem hogy inkább alfa romeo lesz első autónak.Egyik barátom mondta ha már 5 ajtóst szeretnék akkor nézzem meg ezt a 146 -t.Ahogy nézegettem képeket róla meg hogy mit tud ilyesmi egyre jobban tetszett.Aztán vettem én is egyet meg haverom is .Nos az enyém az most épp szerelés alatt van ,de barátom 164 alfájával mentünk le alfacityibe.Nagyon jó volt nagyon tetszett ,köszönet a szervezőknek meg a segítőkész alfásoknak .Sok új arcal találkoztam és beszélgettem el .Köszi még egyszer :)Jah és mint a képen látszik elvoltam :)

 
>> Tuning és extraKareszka1984 // Alfa 147 1.6TS, megnövelt Progression :) // 2010-05-30

A szélvédős javaslatára toronymerevítő építésre adtam a fejem. Mivel engem olyan fábol faragtak, hogy nem elégszik meg a "gyárival", így magamtol építem :P Meg amúgyis, ahogy néztem a boltiakat, egyik sem lenne jó számomra, mivel a cső ütközne a gázrendszer injektorjaival.
Hosszas méricsgélés után kartonmintát készítettm, majd átvittem ezt egy 5,5mm vastag acéllemezre. Hosszas vagdosás után kezdett formát ölteni a cucc. Az amortizőrök felső részének korongját egy fémmaróssal marattam ki az anyagbol, így rengeteg macerát spóroltam meg magamnak.
Egyenlőre csak a két "papucs" van készen, ezután jön a java, a cső bemérése, esetleges hajlítása, majd az egész eggyé olvasztása (hegesztés). A porfestés lesz a hab a tortán, remélem eljutom addig :)

>> EgyébRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2010-05-30

Időrenden:
- nanobionic ismételt kezelés
- fékfolyadék kicserélve
- AlfaCity 100 :-)

km: 99243

>> EgyébHelikon // Alfa 155 1.8 Twin Spark // 2010-05-30

Nos Mátyásom lemaradt az év Alfás történéséről, mert lebetegedett. Csináltam neki jónéhány fotót csak, hogy fájlaljam a szívét. Változott tehát a terv és nem Szlovéniából, hanem Szerbiából indultam kora reggel és Szeged után összefutottam egy tűzpiros 156-ossal. Konvojoztunk Komáromig. Csak a hecc kedvéért 155 km/h-val mentem, hogy a gps beregisztrálja, mint max napi sebesség...amúgy stílusosan, ha már 155-öm van. Három járgány volt végülis Szerbiából. Leüdvözöltem a szlovén bratyókat is. Mint friss Alfás nekem nagyon bejött a feeling. Mindenki villog a másiknak, üdvözöltük egymást oda és vissza is, nekem ez új még és nagyon tetszett. Átugrottam a Szlovák oldalra is mielőtt beléptem volna, ott összefutottam az ő konvojukkal. Köszönet Selespeednek, hogy felkarolt, körbevezetett, beavatott. Sokat segített. Örülök az új ismeretségeknek. A lekem rendben, mert láttam két gyönyörű GTV-t. Azt a típust nagyon bírom. Cibált a gép egy kicsit gázon, de ment, mint a villám. Kezdem bírni a hangját is. A két kipuffogó hegesztés után leszokott a Polonézes beütésről.