Blog
Hátsó köténylemez
Ablakmosó tartály
Hátsó híd
Akkutálca
Hűtőrács díszcsík
Felvillant a change oil felirat a kis kannával amit azért nem értettem mert 6.000 kmel ezelőtt cseréltem, mint kiderült szervíz figyelmeztetés a soron következőre kiütöttük, és bekerült a xado 5-40es c3as motorolaj. Kicseréltem a szívócsövet amin volt egy kis repedés illetve a gázolaj szűrőt. Aztán beszélgettünk kicsit a fejével a porlasztókat akartam megnézni, azok egy kivételével mind -0,5 és 0 közt vannak egy volt +0,45ön. Ha már ott jártunk ránéztünk a dpfre. Az utolsó 5 regen átlag 745 kmenként ment végbe átlag 595 mpig tartottak. És a pillanatnyi tömítettség 15%volt 45 kmel az utolsó regen óta... A km a vezérlőben és a compban is ugyanannyi szóval a km kérdést sem feszegetem tovább.. 80 pontot néztünk át a gépen és minden jó. A kocsi egyetlen gyenge pontja a kasztni. A két sárvédőívet nyáron meg kell csinálni aztán kap egy alvázvédelmet és remélhetőleg sokáig nem kell rá költeni.
Véget ért a 4 hengeres korszak, nagyon jó élményeim voltak az alfival... semmi extra baja nem volt. Tette a dolgát. Atléptem ezennel az 5 hengeresek klubbjába.
2018.01.30.-án vettük Alfonzot.
Egy facebookos postban hirdette a tulaja (aki az 1.) meglepően jutányos áron. Gondoltuk megnézzük, mert úgyse volt távol. Amikor először átnéztem nem hittem a szememnek, és amikor elvittem a probautra tényleg meglepődtem.
Állapotához képest szerintem nagyon áron alul adta a tulaj(de persze ki tudja :)). Másnap el is hoztuk.
Pár dolgot meg kell csináltatni rajta, de addig is lehet használni mert egyik se nagy hiba.

Jó rég nem írtam már, úgyhogy van mit pótolni! :)
2017. március végén az M3-as Széchenyi utcai felüljárojánál egy szabálytalanul visszakanyarodó suzukis végighúzta a kocsi jobb oldalát. Szerencsére légzsák nem nyílt. Elismerte, így gyorsan lepapíroztunk, és én másnap mehettem egy csoporttag ajánlotta karosszériáshoz. Kővetkező héten már vihettem is alfit. Sajnos pár alkatrész(leginkább hátsó ív) beszerzése eléggé nehézkesen ment. Emiat sajnos május közepére lett kész. Viszont megérte várni, mert előzetes megegyezésűnk alapján, a karosszériás lefényezte a ronda kőfelverődéses motorháztetős, és a lökőst is. Így szerencsés véget ért az eset :D


Elmentünk egy kis pihenésre Sárospatakra. A lefelé vezető úton még szidtam az időjárást (vagy inkább a közútkezelőt), de nagyon nagy szerencsénk volt vele. Télen az amúgy is csodálatosan szép környéken az erdőben túrázni a jó levegőn és a friss hóban, miközben az ropog az ember talpa alatt, egyszerűen leírhatatlan.












2 éve használom ezt a gyönyörűséget.
Olajcsere+olajszűrő csere megtörtént.
Selenia 5W30
KM: 138.585
11 darab féltengelycsavar lecserélve, fel-le légkulccsal, nem csoda, ha elnyalta a fejét...
Csavarok 6200, Munkadíj 5100. Közben aláláttam, minimális alvázvédőpótlás lesz szükséges a nyúlványoknál és hátul.