Blog
Trencsikéknél kiszúrtam egy nagyon szép állapotban lévő bőrözöttkormányt.
Az Olasz Autók házára biztam a cserét. Horváth Laciék ismét hibátlan munkát végeztek.


Már régóta el volt törve az alsó motorvédőburkolat. Most már teljesen elengedett és lógott a földön. Vettem rá egy újat.

Ott kezdődött a történet,hogy ősszel csak két db gumit rendeltem az elkopott Contik helyére,azt hittem amik a hátsó tengelyen voltak ,azok kibírják még ezt a telet. De tévedtem,volt pár necces szituáció miattuk ,igy inkább rendeltem ,két db ,a céges autóinkon jól bevált General Altimax Winter 3 gumit. fritzreifen.de oldalról ,2 munkanap alatt megérkezett.
Ma rakattam fel Bpesten.2017 27. hetében gyártódtak. 8.5-9 mm profilmélységgel kezdik a pályafutásukat nálam.
A költségek a gumik 146€ árából ,és az 5000 ft szerelési díjból tevődnek össze.
Km állás: 269200




Még az időszakos szervíznél kiderült, hogy a kartelgázcsövön van egy kis repedés. Ezt ma cserélték az Watz Autónál.
Mivel úgy éreztem, hogy a sima hagyományos H1-es izzó már nem a leg megfelelőbb számomra így rendeltem egy készlet Tungsram Megalight Ultra 120%-os emelt fényű izzót
Elvileg ez ma az egyik legjobb az emelt fényű izzók piacán.
A képek magukért beszélnek.
Az első képen a hagyományos H1-es a másodikon az új.



Felkerültek a Bosch Aerotwin lapátok, a Valeo 3 hónapig bírta, és borzalmas hangja volt. Ugrált a szélvédőn, csíkozott.
A hátsó ablaktörlőre csak gumit vettem, az sem az igazi már, és az is hangos. Amint lesz időm, azt is kicserélem.
Olajcsere megtörtént a motorban és a váltóban is. 199.600Km
A csomagtartó lámpába beraktam a LED-es izzót.
Akku bekerült. Indításpróba.
66 napja nem járt a motor.
Pöcc-pöcc-röff.
Klímát járattam egyet, hogy a gáz körbejárjon és ne száradjanak ki a tömítések.
Rádió királyság, kürt működik, kapcsolók teszik a dolgukat. Hűtőventilátor indul. Csomagtartó lámpa világít.
A féket viszont még egyszer légteleníteni kell.
Az eső miatt nem hagytuk el a garázst.
Negatív saru le, alszunk tovább...












2017 Október 1-én került tulajdonomba az autó.
Első gondom a termosztáttal akadt novemberben, vagyis ekkor derült ki a hiba. 218000 km volt ekkor az autóban. Sajnos nem érte el az üzemi hőfokot, vagyis kb 40-50 foknál szemiképpen sem ment feljebb a hőmérséklet. Kapott egy új Behr termót, azóta tökéletesen teszi a dolgát. Cserénél az összes ide tartozó bilincset is cseréltem és kapott új fagyállót is.