Blog
Ha már rajta volt a hengerfej, megkezdődhetett a teljes összeépítés,ami valljuk be nem megy túl gyorsan!
Felkerült a szívósor,klímakompresszor,kormányszervo,generátorbak,féltengely,generátor.
Közben lefestettem a porvédő lemezt, ami a motor és a váltó között van!
A vezérlési időt beállítottam és megrögzítettem, hogy mire jön a szíj csak felkeljen rakni.
Megérkezett a billenésgátlóba a szilentblokk ezt is kicseréltem.Ha már alkatrész kell rendeltem több mindent, de sajnos egyesével érkeztek.
Most csak a hengerfej tömítést tudtam beépíteni!
Használt Dunlop Wintersport 3D (205/55 R16) szett, 7 mm, kiváló állapotban.
Km óraállás: 106 017
Átnéztük a kicsit tetőtől talpig... Alul egy két helyen keledzik a rozsda... Szerkezetileg kifogástalan motor váltó futómű ✅. Kiolvastuk a fejit. Vásárláskor vittem magammal rétegvastagságmérőt, lemértem minden elemet 98-127 közt volt végig., de azért Szamosiék is rámértek, végig gyári festés, szerintük sem volt törve sehol! Gyári a feje nem volt mókolva hibakódmentes. A két mester szétdícsérte, szerintük kimegy a világból, hát legyen igazuk.

Vásárlás után szűrők, olajak, komplett vezérlés csere elvégezve. Km. 180.256.
Fagyálló erősítés : csak - 10°C volt, későbbi mérésnél kiderül kicsit erős lett:, - 50°C (Tavasszal kicsit visszább veszünk...)
Nyári ablakmosót télire cseréltük.
A téli gumik is már egy ideje felkerültek a 156os dísztárcsáival.


Nekiálltam, nem kellet háromnegyed óra a féknyereg felújítására. Látszott, hogy ez nem volt "lyukas", teljesen tiszta volt a belseje.



Ahogy elhoztam az autót még aznap felrakattam a téli szettet, ami szintén gyári, csak ez 17-es. Kevésbé néz ki jól, mint a nyári 19-es TI felnikkel.

2017.11.24-én került hozzám 139400km-rel, az autó Svájcból származik. Egyelőre még barátkozunk, az ereje nagyon tetszik és a halom extra sincs ellenemre.