Blog
Már jó ideje terveztem a féknyergek rendbe tételét nem volt kis meló h ilyen szép legyen, de megérte, GT-től rendeltem szép alfa feliratot ez is felkerült! Plusz egy kerékjárati dob mosást is kapott mert sztem jó pár éves kosz is volt bent! :)









Az elsődleges cél nem a tuningolás volt, csak ez volt "kéznél" :)
A Gyári kipufogó dob ami rajt volt belülről kezdett szétrohadni... arra lettem figyelmes hogy nagyon nézik a kocsi hátulját.... hmm mondom igen nekem is tetszik :) :) de mikor megálltam és megnéztem láttam hogy a belső hangtompító anyag, ami ugy néz ki mint ha paróka lenne lóg ki belőle... Elkezdtem kihúzni és csak húztam húztam kb 10 métert kihúztam.
Ez a jelenség már minden út után jelentkezett és ebből lett elegem. Eszembe jutott hogy van én nekem egy sport dobom a garázsba ,hát mit veszíthetek ha felrakom...
Így hát ellátogattam Dzsozy cartárhoz ahol minden adott volt egy kis legózáshoz. egy délelöttünk ráment de végül sikerült felrakni a gépre . :) Innen is köszi !!!
Jó mély hangja lett :D nem gondoltam volna hogy ennyire, :)
Nekem tetszik de mivel nem műbizonylatos így csak műszakiig lesz fent ez a dob, ami pár hónap múlva esedékes. addig élvezzük :)






Megrendezésre került az első Alfa Sunday Győr. Egy jó hangulatú összejövetel , és beszélgetés. Mi is kilátogattunk :) Köszönjük innen is a szervezőknek. Jól éreztük magunkat, és az időjárás is kegyes volt hozzánk. Egy füst alatt felkerültek a Registered matricák is az autóra :) jól mutat :)







Kirándultunk a hétvégén egy nagyobbat a vassal. Időszerű volt már, viszonylag régen autópályáztunk már. Biztos nem vagyok normális, de részben emiatt szerveztünk egy nagyobb túrát párommal. :)
Pécs, a Zsolnay-negyed, a bazilika és a belváros pedig gyönyörű, a Mecsek szintúgy, minden kilométert megért. Még a pizza is egészen jó volt :D Pécs után meglátogattuk Mike és Rita barátainkat Kalocsán, majd közösen meglátogattuk Füredet. Idén is időben érkeztünk Alfacitybe :))
Ez volt az első nagyobb túra az új gumikkal. (Michelin Pilot SuperSport)
Viszonylag nem régen kerültek fel, de véleményem szerint az eddig általam is az egekbe magasztal P Zero-khoz képest (amik egyébként tényleg nagyon jó gumik) is bitang jók. Bár közúton nem játszok Schumachert, esélytelen megcsúszni velük, csendesek, szóval szuper :)
Fogyasztást nem tudom, de "véletlen útba esett" a német Autobahn. Még mindig irgalmatlan jól megy :)







Aresi gond nélkül vizsgázott :)
Minden szépen,zökkenőmentesen zajlott,semmivel nem kellett "okoskodni"..:D
Meg is dicsérték,nagyon büszke vagyok rá,jól esett:)
Eljött a második olajcsere ideje , turbót megnéztem pont annyit lóg mint mikor megvettem kb 1mm sem. A nyomás 1.55bar. Már rég készültem a coolerezéssel , kijöttek a melegek éreztem is hogy tompul az autó, Pénteken Taszár muszáj volt már lépi , nekiálltunk. Igazat megmondta nem egyszerű művelet ,sehol semmi hely 2,5 napba telt ,de profi. Érzésre az autó jobban reagál , fent nagyon szépen forog , igaz ott van kis füstje ,de minimális. Egyelőre úgy gondolom nagyon megérte.





Sok sok keresgélés után sikerült szert tennem egy Teledial 17" felnigarnitúrára.Görgőzés és újrafényezés ráfér,de nagyon nagy az öröm :)

Sajnos csipegette az olajat,muszáj volt hozzányúlni.Röviden,tömören amik cserélve lettek:
- Hengerfej síkolás: 25000Ft
- Gyűrűsor: 30000Ft
- Szelepfedél tömítés: 4500Ft
- Hengerfej tömítés: 10000Ft
- Kipufogósor tömítés: 3200Ft
- Szívósor tömítés: 2800Ft
- 2db vez.tengely szimering: 2000Ft
- Hajtókar csapágysor: 14500Ft
-Selénia 10W/40 5l : 10000Ft
- Olajszűrő: 1200Ft
- Fagyálló: 3200 Ft
+ munkadíj
Elégedett vagyok az autóval teljes mértékben!
Óraállás,kereken 170000 Km

Sikerült jó áron hozzájutnom egy Remus sport katalizátorhoz ami kifejezetten dízel autókhoz való 3000 köbcenti-ig. Az eddig használt „sportkatalizátoromban” csak egy perforált cső volt + gyapot ez nem sokat fogott meg a koromból, így arra a döntésre jutottam ,hogy kipróbálom ezt a típust. (103R-000074 a száma, újonnan ~ 600 € :) ) Teljesen rozsdamentes anyaggól készült így elég tartósnak ígérkezik a belső rész nem kerámia hanem fémből készült.
Kellett hozzá még 52mm átmérőjű rozsdamentes cső, rozsdamentes hegesztő pálca, meg kb. 2 óra munka mérés, vágás, hegesztés, majd a teszt :) Eredmény: úgy tűnik a teljesítményből nem vesz el, ugyanolyan erős, nyomatékos az autó viszont a füst jóval kevesebb szinte semmi! (Most szinte a teljes rendszer Remus mivel a hátsó dob is az) Reméljük sokáig így is marad… ha változik akkor updatelek! Köszi apunak az alkatrészekért és a hegesztésért! :)


