Blog
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 42,76 L (nem lett teljesen leürítve)
előző tankolás: 50,66 L
előző tankolástól futott km: 648 km
átlagfogyasztás: 6,59 l/100 km
költség: 15 930 Ft
pontjóváírás: 0 (69 pont)
kedvezményes költség: 15 930 Ft
Xenon beszerelve, este kiderül az igazság :)
Tök egyszerű volt bekötni és a trafót is jól el lehet helyezni.
Olajcsere és szokásos apróságok
Vizsga - Szépen megtörtént.
171580km
Helyzetjelző izzót cseréltem, bal elsőt.
Még pénteken szállt el, persze egyik benzinkúton sem lehet kapni, így csak hétfőn sikerült vennem...
Kettőt vettem, így maradt egy tartaléknak is, ezt be is raktam az izzókészletbe, ha kellene meg is találjam...
A hideg időre való tekintettel beszereztem négy téli gumit, négy 15'-ös acélfelnit és feldobtam az összképet négy dísztárcsával.

Az autó elkezdett rázni 2000-es fordulat fölött, ezért elvittem megnézetni. A belső féltengelycsukló volt a ludas.
Az első komolyabb meghibásodásig 1100 együtt töltött kilométert kellett várni, persze így se hagyott ott az útszélén. Történt ugyanis, hogy 300km-re otthonról, egyszer csak felkeményedett a kormány elment a szervó. Félre állok nézem a tartályba nincs egy csepp olaj. Mondom megpróbálok öntök bele, vettem is egy MOL kúton a világ de bizonyosan az ország legdrágább ATF olaját ( M7 rulez ) , hát szinte rögtön kifújta a kocsi alá. Mondom nagy a baj, biztos a kormánymű. Tibi166 egész más okból pont felhívott, mintha csak megérezte volna, mondom neki mi van erre á ő is így járt hidegben, nincs nagy baj , a 166-ban ugyanis a szervó olajnak van egy hűtője elől a lökhárító mögött, és arról valószínűleg lenyomta a bilincset és vele a csövet a hidegben besűrűsödő olaj. Hazaértünk pályán úgy se kellett kormányozni, De a városban halál volt. Majd leszakadt a kezem, a 17-es téli gumik csak fokozták az izomlázat. Végül ma Tibi kb 30 perc alatt megcsinálta és újra tökéletes. Az egész egy 20 ft-os bilincs miatt. AZ szervó olaj került bele.


Hát nem ment bele sok km 2014-ben.
6500 Km összesen:
- 4 x4 nap wellness (negyedévente) = kb 2400 km
- 10 nap Horvátországi kirándulás = kb 2000 km
- 2 nap Balatoni pihenés = 250 km
- Mindennapi élet során = 1850 km
Km állás:158.800 km
Január 1-én kiriasztottam a kocsit, bepattanok, beteszem a kulcsot a rakétaindításhoz, elfordítom erre csak kattog. Grrr, köszi Banner :D Miután akkumulátort cseréltünk, megmértük a nyugalmi feszültséget, elvben nem szívja semmi az akksit. Közel 2 hetet állt és elég hideg is volt, így arra gondolok, hogy nem volt fullra töltve vásárláskor, ezért nem birkózott meg a kocsi indításával.
Mehettem cégessel családi ebédre új év első napján, remélem ez nem jel az év további részére... Kivettem az akksit és 18 óráig töltöttem, majd vissza. Pöcc-röff elsőre is, illetve azóta párszor használtam és nem volt gond. Most áll megint egy hetet, kíváncsi leszek szombaton mit mond.
UI: próbáltam bikázni cégesről, de vagy a kábel volt rossz (ami simán meglehet), vagy tovább kellett volna hagyni az ionátömlesztést, de nem indult vele elsején. :(
