Blog
Katalizátor és kipufogó rendszer csere megtörtént! Végre betudtam szerezni gyári eredeti 155 katalizátor és már mehetett is a csere kompletten a másik 3dobbal együtt. A menet tulajdonsága szinte kisimult az eddigiekhez képest. Nem, mint ha eddig nem volna ruganyosabb lett és halkabb is egyben. A lényeg az hogy ez is a szerviz csomagban ki van pipálva.



Legutóbb csak szilent csere volt. Most már látom nem volt jó ötlet.... Elgurultunk Palotára és lecseréltük azt a zörgő vacakot, és ha már szét volt szedve, a kutyacsontokat is cseréltük.
A fakopácsok elköltöztek :) Ismét a téli gumi a legnagyobb zaj amit hallok menet közben.
A bal első hangszóróm mar elért az életciklusa végére. Igy javitas helyett inkabb cserére adtam a fejem. Olvasgattam mi lenne ideális választás. Végül Whiteshark oldalán olvastam az Alpine sxe-1725s típusról igy amelett döntöttem. A beszerelést pillanatok alatt kiviteleztem.
Tapasztalat: Sokkal dinamikusabb es teltebb hangok mint a gyari.

A mai nap folyamán sikerült elérni megint egy szép kerek kilométerszámot. Remélem még sok ilyen lesz még!

Sikerült másodszor is összetörni szegénykémet. A sztorit nem részletezem, mivel elsöbbség (nem tudok hosszú ö-t írni) nem megadas miatt full az én hibám volt. Mentegetöznöm lenne mivel, mert elég fasz egy keresztezödés volt, a tábla rossz helyen, burkolati jel semmi, öcsém azt se vette észte, hogy ott egy út van. Ez van. Az utód egy 145 1.4 TS, hulladék motorral, legalább olcsó volt és a jó motoromat bele tudom rakni. Meg a négy új téli kereket. Meg akármit ami kell. Szegény 46-om szebben is végezhette volna :(
És még egy 25 ezres csekket is begyüjtöttem (megérdemeltem, nem vitatom)
Egy évet töltött velem, rengeteg km-t, elsö autóm, nagyon imádtam és nagyon sajnálom :( De legalább alfás maradhattam, és úgyis 45öst akartam :)

Nincs is csodásabb, mint reggel hétkor a mínusz hatban azt hallgatni, hogy minden gázadásra ordító fújtatás jön a motortérből. Eldurrant az alsó turbócső.
Ennél nagyobb baj sose' legyen, délután emelő, a mindent megoldó duct tape és elmúlt a trombitálás. Az alba-autónál rendeltem bele egy utángyártottat, megérkezett, lecseréltem, ez is megvólt, forza italia :D
Sajnos a telephelyünkön egy szombati nap úgy döntött hogy nem megy tovább. Egyetlen fokozatba se mozdult. Igaz szombat volt de felhívtam Csörit hogy mikor tudnám levinni. Nagyon rendes volt, mondta hogy akár most is. Így kötélvégre került és levontattuk. Csak a féltengely ugrott szét rajta a bal oldalon, így azt cserélni kellett. Meg ha már ott volt cserélve lett egy lengőkar hátul, illetve egy jobb első alsó is.
Aztán a csere során észre vette hogy az első fékcsöveimet cserélni kell és végre megtaláltuk a hátulról jövő iszonyatos nyekergés okát.A korábban általam cserélt hátsó kutyacsontok ennyit bírtak. Pár nap múlva azok is cserélve lettek. A munka minősége a szokásos, gyors és pontos.
Aztán még kapott egy futóműállítást is.








Érezhetően csúszott a kuplung, ezért vásároltam egy valeo kuplungszettet, valamint mellé még pár dolgot: Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, selénia 5w 40 wrd 5 liter olajat és 2X1 liter váltóolajat. Átnézettem a fékpedált, kapott fékolajat, valamint a kuplunghoz még pár alkatrészt. Az alkatrészek: 118.000 Ft-ba, valamint a szerelés 40.000 Ft-omba került.
0
457
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
- AlfaCity 2025 - július ...
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8