Blog
Mai nap bekerült a ködlámpába 6000 K és a refibe egy 4300 K xenon szett :) a héten még beállítjuk a lámpákat is hogy tökéletes legyen :)
Most lett csak rá idő karácsony ide vagy oda de már muszáj volt 2 lengőkarfelújító készlet. a bal oldali könnyedén ment a jobb oldalinak már a helyén el kellet vágni a csavart :) és akkor már 2 Kayaba lengéscsillapító is bekerült. és egy felütközés gátló...



Mivel a tél kezdetével behalt a 3 éves Exide így most Jász akksi került bele :)
Reggel kimegyek beindítom hagy melegedjen :) Utána indulnék el leáll és se kép se hang. :( De még mindig jobb mint útközben este hibakód olvasás főtengely jeladó volt a polcon így nem került semmibe :)

Bal külső féltengely csukló csere.
Még a mikulás hozott a puttonyában, egy kis meglepetést, 2 kejgyót, meg két Cuore Sportivo feliratot, az autóra, de sajna, nem volt olyan idő, hogy fel tudjam tenni őket.
Ma viszont kihasználtam, a +5 fokot, és fényesre gyalultam a vasat.( teszem hozzá nem én voltam az eggyetlen, mert mire végeztem, szabályos sor állt az úton a mosó előtt,de meg is állapítottam, hogy az enyém a legjobb verda a felhozatalban:)
Pótoltam hát a hiányosságot. A két kicsi kígyócska, felmászott a két oldalsó indexlámpa alá, a feliratok pedig a háttsó részen tükrözik az érzést:)






Upsssz! Belefutottunk a 120000. kilométerbe! A szervízt tavaszra terveztem, de nem várhatok addig...
Időközben elkészültek (és kicserélődtek) a piros cérnás bőrkormányhoz való váltószoknya, ill, kézifékszoknya is :)
Képek majd később...
Párom meglepett karácsony alkalmábolt egy pár első ablaktörlővel :) Nagyon csereérettek voltak már, mióta nálam van bevallom még nem cseréltem. Csíkozoztt, maszatolt, ugrált, szóval épp idelye volt lecserélni.
A régi rövidebb első ablaktörlő gumiját pedig méretreszabás után beraktam hátulra, oda még okés lesz.

Az elmúlt hetekben nem vittem túlzásba sem a javítgatást,se az írást!Felkerült a hengerfej a helyére.Remélem minden jó lett!Sikerült elhoznom Gery mestertől a coolert+csövezést!Sajnos az időhiány és a külső segítség hiánya miatt egy kicsit BELEFÁRADTAM a projektbe.Remélem a következő év új lendületet hoz majd!!!



Sajnos úgy tűnik, hogy a szeretett Michelin Pilot Exalto-k nem fogják megérni a következő (ötödik) szezonjukat. Nem tudom pontosan hány km-t mentem velük, de biztos nem többet, mint 40ekm. A konklúzió az, hogy remek gumik, de a sportosság és a tartalékok közepes kopással párosulnak.
Olyan gumit szeretnék, ami harmonizál az autóval. Tehát legyen sportos, de ne legyen tőle ólomlábú az autó (mert a ménes nem hatalmas). Véleményem szerint egy 140LE körüli 156-ra a legjobb választás a 205/55R16-os méret. Természetesen egy 17-es gumi még szebb, ám annál már bizonyára kompromisszumokat kell kötni a komfort terén. Nálam emiatt nem játszik. (Update: A GTV nyárikerekei alapján már tapasztalatból is kijelenthetem, hogy a 156-nak, mint utazóautónak tökéletesen megfelelnek 16-os kerekek is. A GTV érezhetően sportosabb... vagyis rázósabb. 8-9 órás utaknál erre nincs szükség.)
Téliguminak a jövőben is GoodYear UltraGrip-et fogok használni. Ezekkel maximálisan elégedett vagyok. Külön kiemelném, hogy kifejezetten csendes gumik.
A jelöltek
Hankook Ventus Prime 2 K115 205/55 R16 94W Nagyon jókat írnak róla. A B-B-69dB minősítés pedig szintén kiváló. Az ára is viszonylag jó (bár nem ez a legfontosabb szempont most) és valószínűleg magyar gyártmány.
DUNLOP Sport BluResponse - 205/55 R16 91H
B / A / 68dB
GOODYEAR EfficientGrip Performance Mfs - 205/55 R16 91H
B / A / 68dB A teszteredményeket nézve úgy tűnik, hogy ez egy kimagasló gumi. Ezért immáron ez a jelenlegi favoritom.
(Érdekességképpen a GTV-re a jelengi favorit szintén Good Year, itt 225/45R17-ről beszélünk. Az információk alapján rákapcsoltak a fiúk a fejlesztésre... A régebbi Eagle NCT5 nem volt egy kimagasló gumi.)
Update 2015.03.21: Most jött el a vásárlás ideje. Meg is jöttek a GY EG Perf. gumik 205/55R16 91V méretben. A tapasztalatokról az első 5ekm után fogok beszámolni.
A besorolásuk B/A/68dB, ami nem kicsit jó.

