Blog

>> SzervizImi // Alfa 159 1.9 JTD MJet // 2011-10-11

Levegőszürő csere(gyári)

km 58602

 
>> Tuning és extraImi // Alfa 159 1.9 JTD MJet // 2011-06-20

TI pedálszett beszerelése gyári toronymerevítő beszerelése

km 55271

 
>> AutóápolásJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2012-07-16

Csuda egy találmány ez az anyag.
70-80km/h, szakadó eső és nem is kell használni az ablaktörlőt.
Klikk ide...

 
>> SzervizJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2012-07-16

A rendszer elengedte a nyomást. A mellékelt képen lévő cső volt a hibás. Bontóból kerítettem cseredarabot. Kicseréltük, feltöltöttük, kész.

 
>> EgyébHakesh // Alfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-07-16

Egyik ismerősöm a napokban beállított 2 igencsak ritka magazinnal... Az egyik egy 1996 novemberi AUTÓ PIAC, ahol pedzegetik a közelgő új alfát, a 156-ost... A különlegesség, hogy ők még azt hitték, hogy Giulietta néven kerül piacra! :)
A másik egy AUTÓ MOTOR 2000 augusztusi kiadás, ahol a 156-os puttonyost tesztelik.

Szkenneltem párat, ne csak én gyönyörködjek eme gyöngyszemekben. ;)

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2012-07-16

A múltkori élőadatos küzdelem eredménye: a beszívott légmennyiség úgy jó, ahogy van. A FES fórum topicjaiban böngészve kiderítettem, hogy az igényelt légmennyiség paraméternek összesen egy funkciója van, mégpedig az EGR szabályzása. Az EGR-t addig hagyja nyitni, amíg a beszívott levegő több mint az igényelt. Azt hogy 3000 fölött ne nyisson az EGR azzal biztosítja, hogy jócskán fölé lövi az igényelt levegőt annak, amit be bír pumpálni a motor. Szóval ennyi a megoldás.
A lefalazás viszont jót tett. Azt nem merem mondani hogy jobban megy, inkább egyenletesebben hozza amit tud. Nagy melegben is nekiiramodik rendesen, nincs az a puha gázpedál érzés mielőtt ráharap.
Bár igazság szerint tegnap Csengerből hazafelé az esti hidegfrontos esős 20 fokban valami irgalmatlan módon akarta a menést. De lehet csak rég volt hűvös és elszoktam ettől... :-)

 
>> Tuning és extraImi // Alfa 156 1.9 JTD Multijet // 2005-10-11

Enzo ültető rugó betétele 45/35 mm
futóműállítással együtt költség:52000,-
4 db GTA felni feltétele
költség gumival+centírozva:300000,-
km 2028

 
>> Tuning és extraImi // Alfa 156 1.9 JTD Multijet // 2005-09-17

Novitec box betétele
KM 893

 
>> EseményImi // Alfa 156 1.9 JTD Multijet // 2007-02-23

Eladtam.
Km óra állás:22216
Átadás az új gazdinak.

2005.09.08-2007.02.23

Egy kis üzemanyag adat 22216 km alatt
1512liter gázolaj Átlag fogyasztás:6,8l

 
>> Eseménykiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2012-07-15

Érdemes minden csatalkozót a motortérben széthuzni (lambdaszondák, egr, komputer ,lmm...) ami elérhető, és kontakt tisztító és kenő spray-vel befujni. Homasitába lehet kapni CHIP tisztító és kenő nevezetű sprayt 1200Ft-ért. Nagyon megéri, mert ha motort mosol nem lesz beázás ill. kontakthiba miatt hibakódod, mert mivel ken így egy olajfilmréteget képezve kiszorítja a vizet, helyreállítja az ellenállást, nem esz korrodálció és gyorsan reagál minden apróbb mozdulatra az autó. Meghálálja!