Blog
Az eső miatt (nincs garázs) ma nem sok mindent tudtam csinálni, így a pár napja szerzett pótféklámpa belsejét festettem át. Kissé kopott volt, sok helyen le volt jőve róla a festék.



Egy nagyobb gyorsításnál a kuplung megadta magát.
Kuplung+szerkezet csere Valeo-ra + váltóolaj (Tutela ZC 75 Synth) + fékolaj (DOT4) csere egyúttal.
Olyan lett a váltó mint az álom, valószínűleg nem volt a helyzet magaslatán az olaj, vagy nem belevaló volt.
(BMW-s ismerős kipróbálta, és elismerően bólogatott, hogy milyen jó a váltója... azthiszem ennél nagyobb dícséretet nehezen kaphat :)

Érdekes mód a hátsó alsó lengőkarok belső csuklója gumiszilent volt, amit kapott bontottat abban már GL szem.
Ma felkerült a bal oldali hátsó kárpit. Azért csak a bal, mert sajnos tegnap a másikat ott felejtettem :( Majd jövő héten megkapom, de így most kétszer kell kiszednem az ülést a berakásához.
Annyira nem bonyolult, csak sokáig tart. A hátsó ülés alsó része lehajt, aztán a támlát ki kell szedni és akkor kényelmesen le-föl lehet rakni az oldalkárpitot.





Felkerültek az új ajtókárpitok és a kalaptartó két oldali konzoljai.
A műanyag patentokkal nem könnyű az élet, megküzdöttem vele, hogy mindet sikerültjön sérülésmentesen kiszedni és átrakni az újba.
Ha pedig már szét voltak szedve az ajtók, akkor a belső rész kapott egy wax alapú konzerváló bevonatot.







Tesóm kitalálta, hogy építsük át az autóm belsejét faceliftesre. Nagyon nem kellett rábeszénie :-)
Alf egy QV belsejét fogja megörökölni. Egyelőre odáig jutottunk, hogy ma beszereztünk minden hozzávalót: műszerfal, középkonzol, váltóbox, oldalkárpitok, légzsák, gyári pótféklámpa.



Felvittem Zé-hez a kocsit és 1 hétig nála pihent. Megcsinálta és jó. Meghajlok a tudás előtt és még egyszer köszönet a fórumos tanácsokért, nélkületek még lehet, nem lenne jó a kocsi! Most végre elkezdhetem használni.
Egyik Tatabányai műhelyben végre megoldóttak a futómű gondok, sikeresen beállították.
egyébb javítás elmúlt időszakban:
-generátor felújítás
-szervo olaj csere
-kormánymű koppanás enyhitése..
Így jártam... :-(
Ne hajtsatok át a piros lámpán, mert fájni fog... sőt, most már a sárgán se!
Ezekután még a zöldnél is lassítok :-P


Rosszalkodott, megnéztük, lambdaszonda... persze azért nem volt ennyire egyszerű és egyértelmű a dolog, de a mreni-től kapott kábel és progi sokat segített! Ezúton is köszi érte, ha olvasnád :-)
Lényeg, hogy egyet kicseréltünk, így most ez normális jelet mutat, elmúlt a rángatózás, erőtlenség, "túlfogyasztás", normálisan jár a motor. Viszont a másik szonda is néha furcsa értékeket mutat, ezért most tesztelem: mérem a fogyasztást, figyelem a motort stb... majd néha ránézek a hibakódra is... remélem nem kell még egy szondát vennem. Bár ha ez az ára, hogy menjen, akkor ám legyen...
1
623
Fórum
Friss topicok
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10