Blog

>> EseményJoke // Alfa 155 2.0 16v // 2011-08-11

Egyik szemem sír a másik nevet.Örülök mert gondos autószerető tulajdonoshoz került,ugyanakkor nagyon hiányzik is mert ilyen jó autóm nem biztos ,hogy lesz még egy.
De anyagi okokból sajnos meg kellett tőle válnom mert sok mindent meg kellett volna rajta csinálni.(főleg karosszériamunka és fényezés)

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2011-08-11

1. donor váltó 40000 grrrrrrrrrrr, szopás...
2. donor váltó 30000 jó kuplung, nem piszkált gyári, Köszi Szaki!
váltó, speer,kuplungfelújítás : 91000 Köszi Ali76!
hátsó féktárcsa QH 2db, 15000
fékbetét Mintex 6500
kürt 1500
kuplungcsövek 3000
---------------------------------------------------
117000

 
>> Szervizttamas156 // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2011-08-10

Az autó már a 3000 Km alatt megevett vagy 3 L olajat, persze csak seléniát teszek bele.
A drasztikus fogyasztás látványosan csak autópályán jelentkezett, 110 - 140 Km/h sebességnél, gázadásnál. Szakaszosan kékes színű füstöt láttam a visszapillantó tükrökben, elég csúnyán nézett ki. Hétvégén, csak Balatonról hazafele, vagy egy liter elfogyott a kb 140 km alatt. Városi használatban egyébként tűrhető a dolog. Tudom, ne menjek autópályán, de ez több mint gáz.
Aggasztó a történet, biztos, hogy hozzá kell nyúlni a motorhoz, ami alsó hangon is gondolom 50 ezernél kezdődik... :-(
A motoron egyébként külső olajfolyás nem látható.
Az egyéb adalékokban nem hiszek.
Ha vannak ötletek, írjatok!

 
>> SzervizVéncsont // Alfa 166 JTD // 2011-08-10

227120 olajcsere, szűrők cseréje

>> Szervizmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-08-10

GabCsi alfás barátunknak köszönhetően a taylorgumi.hu-tól, ma újra 4 db 215/45 ZR17-es Hankook Ventus Evo V12-es gumin gurul az autóm. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, amit úgy kaptam tőle, hogy olvasta a blogomban, hogy jártam az automax rendelésemmel! Ráadásul, "jóárasítva", 32 500-ért kézhez kaptam a gumit, egy métert sem kellett érte autóznom.

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-08-09

Első lökös elkészült. Ma következik a hátulja. + kap egy kis polírt. :) Még agyalok valamin, sőt több dolgon is, de egyenlőre legyen elég ennyi. :D Ha kész minden, próbálok lőni pár jobbfajta képet. :) Már csak az a kérdés hogyan rakom fel a rendszámot... :D

>> SzervizGábor80 // Alfa 156 TS Distinctive // 2012-03-10

Egy - két hete észre vettem, hogy a kipufogóból furcsa szőrszerű anyag lóg ki. Mikor közelebbről megnéztem láttam, hogy ez az anyag sajnos a dob belső szigetelő anyaga. Vagyis belülről rohad. Felhívtam az illetőt akivel alig több mint 3 éve szereltettem fel ezt a sport dobot. Ő csak annyit tudott ehhez hozzáfűzni, hogy 2 év a garancia a dobra...Pff! Sokat segített, mondhatom!
Körbekérdeztem az autós boltokat, és sikerült jó áron beszerezni egy univerzális dobot. Nem kóranyagból van, viszont teljesen kezelt, korrózió álló dob. A hangja is szép lett, alapjáraton kicsit mélyebb, gázadáskor pedig szépen hallatja a hangját.
Legközelebb kétszer is meggondolom mielőtt ilyen "szakemberhez" viszem az autómat. A gyári dobom amit annó levett talán a mai napig is szolgálna az autómon.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-08-09

Ma pedig (0809) egy réges-régi vágyam kezd valóra válni, ugyanis a pénteken elkezdett új váltó- és kézifékkar szoknyát pakoltuk be a helyére. Anno egy Tuning újságban láttam képet erről az anyagról és már akkor eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell! Most már nem titok, hogy a beltér egyes részei Alcantarába öltöznek majd.. Ennek első elemei láthatók a képeken. Igazán akkor fognak mutatni, ha minden elem elkészül majd. A váltószoknya 3cm-rel hosszabb lett, hogy ne csússzon le a váltógombról hátramenetben sem. Következő körben a négy ajtókárpit függőleges csíkozású bőr betéteit a két ajtózsebbel és a fa utánzatú középkonzolt terveztem behúzatni. Ezen dolgoznak most a fiúk. Nem elképzelhetetlen a folytatás sem.. Viszont a MOMO ülések maradnak gyáriak, az biztos. :)

Elhoztam a kibelezett ajtókárpitokat is Laciéktól, egyelőre nem tudom mi lesz a sorsuk.

>> SzervizGábor156 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-08-08

Egy stabilizátor is cserére került a múltkor a nagy lengéscsillapító szervízelés alkalmából.

Km.:151355

 

- Bal/Jobb küszöb
- Bal hátsó sárvédőív

(utolsó darabok)