Blog
188000km-nél ismét olajat cseréltünk, természetesen szelenia 20K-át, meg be lett szerelve az uj hűtő +hűtő viz ,szerencsésen kiderült h a kipuf a lambda előtt el van repedve 3-om helyen, biztosan galibát okozott mert amiota be van hegesztve sokkal nyomatékosabb az auto :-)

Nyár végén szóltak klíma diagnosztikán hogy csökkent a gáz mennyisége a rendszerben és a klíma hűtőjénél valami nincs rendben. Ezt a javítást idén tavaszra ütemeztem. Nem akartam és nem is tudtam volna ezt a beavatkozást tovább halogatni. A kánikula hamarosan beköszön, a klíma pedig képtelen volt már a külső hőmérsékletnél hidegebbet fújni.
A hűtést megoldottam a ventilátor huzal ellenállásának javításával, amiről korábban írtam a blogomban. Így egy gond kipipálva.
A másik gond az volt hogy a rendszerből hiányzott a gáz 70%-a. Ezt ma sikerült pótolni. Előtte volt még egy nyomás próba, de nem találtak hibát, így egyéb javítás nélkül mehetett bele a gáz. Most 4,5 fokot tud tolni az utastérbe a szellőzőkön keresztül. Az autó életében most kellett először feltölteni a klímát.
Futómű állításkor szóltak hogy a bal hátsó kerék meg lett ütve. Nekem nehéz elképzelni, hogy tudtam úgy megütni, hogy az első nem kapott belőle, sőt igazából nem is emlékszem, mikor mehettem bele akkora kátyúba, mert 99%-ban kikerülöm őket, de a tény az tény: görgőzni kellett
Munkából hazafele, a repülőnél lejöttem a pályáról és a felüljárón lefele leállt, vagy legalábbis nem reagált a gázpedálra. Viszont magához tért mire leértem a felüljáróról. 1-2 Km-rel odébb viszont megállt teljesen. Semmi rángás, előjel csak leállt. 3-ra elindult és szépen bementem az irodába utána haza, és a ház előtt 20m-re ismét leállt, szépen hazagurultam. Vacsora után megnéztem a hibatárolót, de semmi csak a P1172. Azóta csak a garázsba mentem el vele, hamarosan megy Csörihez, mert így nem megbízható.
Megint hoztam a formám, egy évig volt nálam a fekete benzines meguntam :)Gondolkoztam offos gépeken is, de ahogy kipróbáltam őket rájöttem ,hogy nem nekem találták ki ezeket , úgyhogy vettem egy 156 os 1,9 jtd-t dieselem még sose volt .


Kis csúszással (április 30. helyett) ma sikeres műszaki-és környezetvédelmi vizsgát tettünk. Csont nélkül.
km: 192.716
Már ideje volt a nyári gumi felrakásának ami a mai napon sikerült is.Hál Isten nem tolongtak a gumisnál.





Ma megérkezett András bácsitól a csomagtartóba a rekeszek, a lényeg a világítás és a szivargyújtó csatlakozó...
Innen is köszönet érte :)
