Blog
2010.10.26-án meg lett ejtve a szerviz.
Kapott:
- olaj (Selenia 20K),
- olajszűrő,
- levegőszűrő,
- pollenszűrő.
A futóművet is beállíttattam.
Mivel használtként vettem megnézettem mennyi km van benne valójában.
Óra szerint: 41 519 km. Diagnosztika szerint: 39 432 km
Mai napon friss műszakit kapott a vas csontnélkül újabb két évig rohangálhat.
Hát el jött az ideje hogy a futóműhöz is hozzá keljen nyúlni:-}Nyöszörgött,kopogott,és elkezdte enni a jobbos gumi belső szélét:-{Meg hát jön a vizsga!Ki kellett cserélni a két felső lengőkart! (205500Km.)
Ma szétszedtem az ablakmosó rendszerem, mivel sokáig nem jött víz a fúvókákból, így szárazon törölt a lapát egy jó ideig, ami ugye nem igazán jó dolog.
A pollenszűrő feletti burkolat levétele után hozzáférhetünk az Y-elágazóhoz, ami a folyadék egyenirányítását végzi.
A megoldás iszonyúan egyszerű, egy pici stiftet nyom el a víznyomás egy rugó ellenében, a szerkezet tövében egy szilikongyűrű tömít. Nos, nekem ezt a gyűrűt valami feloldotta, és egy ragacsos massza maradt csak utána, ami minden irányban akadályozta a folyadék áramlását. A megoldáson még gondolkodom, kezdetnek irány a helyi autósbolt, és ha egy mód van rá típus-azonos alkatrészt próbálok beszerezni.
Voltam boltban, vettem egy univerzális darabot, azt betoldom az eredeti elé, és elvileg jó lesz.



rendezgettem a képeket. És megtaláltam az első "tekercset" az autómról. A kép, amit csatoltam most elég fájdalmas. Büszke voltam az autómra és nagyon örültem neki. Leültem az aszfaltra és csak néztem. Ma napig emlékszem arra az érzésre. Meg arra a napra, amikor hazahoztam. 2007. április 24-e volt.

Mielőtt felkerülnek a téli kerekek-gondoltam-kiegyensúlyoztatom őket,mivel szemmel láthatóan lelesett néhány súly róluk.
Nem úsztam meg ilyen egyszerűen a dolgot,mivel két felni annyira ütött,hogy nem lehetett kicentírozni őket.Csak a görgőzés segített rajtuk.Az egyiket egy kátyú széle üthette meg,a másik pedig egy durvább padkázás során deformálódhatott el -sztem.
Most újra tökéletesen fut mind a négy:-))!



Csaknem két hónapja használjuk. Probléma eddig semmi komoly. Hidegen néha rakoncátlankodik az alapjárat, és nyekken a futómű. Megértem, mert én sem szeretem a hideg reggeleket. Lecseréltem a gumikat az elsők kopottak voltak, kissé féloldalasan. Megnézték a futóművet, semmi gáz, ergo eladás előtt dobhatták rá egy másik autóról. A téli valami koreai, de állítólag nagyon jó Roadstone Eurowin. Az ár alapján ezt vélelmezem én is. Valamint ezt támasztja alá az is, hogy a nyárikkal tapasztalt elég hangos surrogó hang teljesen eltűnt a csere után. A váltót is flottul tudjuk már használni, csak meg kellett szokni. Ja és még mindig cool, hogy megismerjük egymást az alfásokkal. Bár ma délután Miskolcon kb 10 Alfát láttam, de egy vett csak észre. Nagy volt a forgalom :)
