Blog
megelégeltem, hogy a végdobom percegett, levettem... nah kivágtam a rozsdás darabot, hogy tegyek a helyére egy friss lemezkét... a kis buta. a vége az lett, hogy egy egész új palástot kellett csinálnom rá. ráadásul elkezdtem ívvel, mert lusta voltam előgurítani a co gépet. ismét igaz lett, hogy a rest 2x fárad, másnap le kellett ujra vennem, elővenni a CO-t, és ujravarrni az egészet... ráadásul nem, lett tökéletes, így aztán lehet még egy nekifutás kell majd. lehet veszek egy kibaszott uj dobot valakitől, kaptam ajánlatokat. vagy előveszem az AVI-t is, és csinálok egyet én.







A télre való felkészülés újabb állomásaként megajándékoztam a drágámat egy finom kis waxolással,ami remélhetőleg védelmet nyújt a téli viszontagságos időjárás káros hatásaival szemben a fényezésnek.
Egy gyors mosás után magam végeztem a műveletet egy újfajta Sonax cuccal.
Az egész kb. egy órát vett igénybe.
Az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok.Nagyon szépen csillog-villog a paripa:-))!








Végre be bírtam parkolni :)
Ki lett meszelve, takarítva, szóval már csak a használatbavétel maradt hátra. Sokat segít a kiszállásnál az a 2 méternyi kiütött közfal... Gyakorolni kell még a be és kiállást, hozzá kell szokni, mert nem simán egyenesen kell hátra tolatni :-/ Remélem idővel már csuklóbol tudni fogom mikor merre kell csavarni a kormány. Régi fiat-ommal nem 1x dörgöltem meg az orrát kitolatáskor, remélem Pirivel kimaradnak az ilyen "kalandok"...










Két első, felső lengőkar + komplett vezérléscsere(kivéve a vízpumpát) by Csöri mester. Ezenkívül a légszűrőt is kicseréltem, mert a legutóbbi olajcserénél elmaradt.
Felkerültek a Téli gumik acélfelnistől. Azt nem döntöttem el, hogy a gyári dísztárcsákat, amik mellesleg eléggé oda vannak, felrakjam e?! Majd meglátjuk! :D
A nyári gumik alufelnistől, szabvány szerinti tartóállványra kerültek!
Km:102182km


Kicsit elmaradtam a bloggal, de azért így utólag felírom, hogy kb 2 hete vettem egy liter Tutela GI/A olajat a szervóba. Kisebb tételben nem lehetett venni, pedig kb 2 dl is elég lett volna. Na mindegy, ha esetleg fogyna még belőle, akkor legalább utána tudok önteni. De azóta nem fogyott belőle.
Bepucoltuk a falvégeket, kijavítgattuk a falon a repedéseket...szerintem már látszódik az alagút vége :)





Köszönjük a lehetőséget a kedves szervezőknek, hogy megnézhettük a Móricz Zsigmond téri és a Bocskai úti - még készülő - metróállomásokat.
Ma rá szántam magam, és nekiestem a hátsó lökhárítónak. Gondoltam hátrébb igazítom mert kerék csere óta kanyarban bele-bele ért a kerék. Igaz kicsit a kerék is túl méretes 185/65 R15. A manuálba megnézve azt írta, hogy a csomagtartóból 4 csavar, ill. a kerekektől az apraja. Na már most a csomagtartóból nem találtam a csavarok fejét. Mint kiderült, jó hogy az öt és fél év alatt el nem hagytam. Valami őrült szerelő kívülről hajtotta befele a csavarokat, persze a 4-ből csak 3-at. Ezért is lógott nekem annyira a lökös. Most sem lett sokkal nagyobb a hely a kerék és a lökös között, de talán így már nem fog bele érni, meg elhagyni sem fogom az biztos.





