Blog
Tegnap estére kiégett a bal első helyzetjelző. Gondoltam, hogy majd reggel kicserélem. Leszedtem a kupakot a lámpabúráról, és próbáltam elfordítani azt a kis fület, ami megfeszíti az egész foglalatot, hogy a helyén maradjon. Ennek a következménye az lett, hogy a kis fül, letört.
Mivel nem szeretem, ha nem ég valamelyik izzó, plusz a visszajelzője, elvittem a szervizbe, de nekik nincs ilyen foglalatuk, így csak bontottat lehet beszerezni, ha lehet egyáltalán.
Az izzót sikerült kicserélni.
Holnap max holnap után indulunk útnak, hogy a vásárlás után tervbe vett kuplung szett cserét elkövessük...kiváncsi leszek mennyit változik a feeling. Ha már ott vagyunk gondolom féltengely gumiharang...no meg jól alá nézek, mert eleddig azt nem sikerált.
Tyűűűű. A hét sűrű volt. Alfréd hamarosan átesik egy teljes kuplung cserén egy kedves (és hozzáértő) keszthelyi mesternek köszönhetően...de azért előtte még megviccelt.: A gyári távirányitó egyszercsak nem nyitotta, nem zárta csak a csomagtartót. Szamosiéktól kaptam egy telefonszámot és a XIII. kerületben egy riasztós szerelő szaki 45 perc alatt 3,5 ezer forintért megjavitotta a távirányitó membránját...ezúton is köszönöm neki. Ezen felül ma kiirta a kijelzőre, hogy klima hiba és vigyem szervizbe...de mán...úgyhogy majd elviszem aztán jól megnézetem. De egyébként kikapcs-bekapcs és megy minden ahogy eddig. Szeleburdi...mint én.:D
PH7!!!
végre semleges a hűtővíz, persze utolsó lökésnek kinyírta a fűtőradiátort. hálistennek éppen csak izzadt, és egy hűtőtömítő megoldotta a dolgot.
Elértem a 72-t... utoljára 53 körül volt olajcsere, így most vált esedékessé.
Elérkezett a nap, amikor magára a garázsra koncentrálhattunk. Tegnap sikeresen beparkoltam és beigazolódott a gyanúm: nem lehet kinyitni az ajtókat a szük hely miatt :D
A terv: a falnak mennie kell :D
Egy 2,2méter hosszú "I" profillal támasztottuk alá azt a részt, ami alól kilesz ütve a fal a két garázs között. Először egy kis hidraulikus emelővel az egész hóbelebanc lassacskán fel lett emelve, majd nagynehezen becsusztattuk a profilt a helyére...potom 5 óránba tellett...khömmm, profik vagyunk, nincs mese :P
Hátra van a maradék fal kibontása, majd annak szépítése...folyt köv...





Kicseréltettem a hosszbordás szíj feszítőgörgőjét is. A csikorgás megmaradt, viszont javasolták, hogy cseréltessek vezetőgörgőt... ezt egy hónapja meg is tettem, és a csikorgás már azelőtt is megvolt, és most is megvan, szóval nem az a ludas.
És még a légkondi csapágy is cserére érik lassan.
km:185.442
Ahogy terveztem, olajcsere megvolt. 5,5l 10-60W Selenia Racing + olajszűrő.
És bal ajtó kapott új esőcsatornát a fityegő helyett.
3hetig tavol voltam, gondoltam ez tökeletes alkalom, hogy kedvenc csepeli szervizembe költözzön Il Signore Centocinquantacinque. Szokas szerint tökeletes munkat vegeztek a fiuk, amit innen is köszönök. A reszletek:
- fenyszoromoso deaktivalasa es kiköltöztetese a lökharitobol
- elsö lökharito megragasztasa (kb 6honapja tört el a sarka csak ugy magatol)
- lökharitó, geptetö, tükörhatlapok fenyezese
- elsö dobbetetek csereje (kösz Marklar)
- jobb tükör csereje (repedt volt a haz, kösz Marklar)
- olajcsere a megszokott Castrol 10W-60-nal
- üzemanyagszürö csere, mert a bioethanol tenyleg nagyon megkivanja (at sem lehetett fujni rajta)
- teli gumik fel
- müszaki vizsga
- es vegül, de nem utolso sorban kicsit visszakemenyitettünk az elsö konikon (most mar jo)