Blog
Meg érkezt a Slim Spoiler! Jövö héten remélem el is jút a fényezőhöz a többi motyoval együt!
(1008-1011)
sződ-nevelek - budapest (autómosás) - tihany - nagyvázsony (kinizsi vár) - hévíz (hotel) - keszthely (festetich kastély) - szigliget (vár) - tapolca (pizza, tavas barlang) - sümeg (vár) - hévíz (hotel) - kaposújlak (KÚL) - kaposvár (kaja) - hévíz (hotel) - keszthely (balatoni sétahajózás, kastély cukrászda) - tihany-sajkod (romtemplom) - budaörs (vásárlás, 8C:) sződ-nevelek
mindösszesen 794km, 8,xx l-es átlagfogyasztással
[Költségeim: kézi autómosás 300Ft]








Újabb 2 hónap telt el... ismét elővettem a piroskát, leflexeltem az indítómotort rögzítő csavarokból egy keveset és így sikerült is berakni az önindítót, úgyhogy ismét felhördült a boxer. Elsőre kicsit nyöszörgött a szervó, meg talán valamelyik szíj, de aztán elmentünk mosóba, és visszafelé már nem volt probléma.
Marklar kollégától végre sikerült beszerezni egy jobbos e-tükröt. Eddig manuális volt (nem gyárilag, de már így vettem). Pesze a "leveszem, forrasztom, felrakom" elgondolás kicsit bonyolultabbra sikerült, mivel a tükörlap fordítva volt felszerelve a konzolra (nemtom ehhez mennyit kell inni), így egyik irányba megakadt a keretbe. Így, csak le kellett szedni a tükörlapot és gondoltam, akkor már megvizslatjuk, mitől mozog az a tükör. :)



Selenia 20K, 215500km
Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...


Csőstül jön a baj általában... a klíma minimum nyomáskapcsolóból kitört a kábel. A nyomáskapcsolót kivenno ugye nem akartuk, ahhoz leengedni a klímát elég macera. Így tapasztalt nőgyógyászokat meghazudtolva 1 óra alatt sikerült visszaforrasztani a kábelt...
Hazafele tartva Mestre-nél az A4en füst keletkezett lábaim közt... :) Mint kiderült valamely ex tulajnál a szellőztető venti és a jobb e-ablak közös tápkábele csupán összesodrásra, forrasztásra nem került... Persze idővel ez azért elfárad és elkezdett melegedni. Mivel ráadásul ez csatlakozás a padlókárpithoz is hozzáért, nagy szerencsénk volt, h csak egy kis füsttel megúsztuk...
Mindenesetre inkább összeforraszottuk, nem mintha nem bíznék a korábbi tulajok szakértelmében... ;)
Ma készen lett a kocsi körbefóliázása:-)
www.llumar.hu-nak köszönhetően!!
Nagyszerviz a motortérben, cserélve:
- vezérműszíj, feszítő és vezetőgörgő
- hosszbordásszíj, feszítőgörgő
- vízpumpa
- vezérlésmódosító
- gyertyák (100e km-ek)
- olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- szelepfedéltömítés és egy első stab pálca