Blog
Nézzük a jó oldalát, legalább nem esik ki a fogtömésem és már jöhet a hó.
Ég és föld komfortban és sajnos designban is a nyári meg a téli közt a különbség.
Remélem azért a héten még nem lesz rá szükség, bár már mondtak hózáport, viszont a síelés miatt mindenképpen fel kellett tenni.
Csere a Tétényi úton a Zengőnél, gyakorlatilag nem kellett időpontot kérni és egyből meg is csinálták.
Az első nagyobb Alfa találkozó ahol én is és a GT is ott van, eddig csak külön sikerült ezt megtenni. Mekkor mákunk volt az idővel! Napsütés, tökéletes gyorsulós idő, és még az autót se hiába mostattam le. Este meg már jött az eső, azt hiszem tökéletes volt az időzítés.
Azt hiszem a gyorsulási versenyről nem tudok mit mondani az a +20 LE az meglátszott, azt hiszem nem a rajton múlott, lemaradtunk mint állat :)
Csöri lecserélte az olajamat Seléniára, plusz új szűrők is kerültek az autóba. Legközelebb 75 000-nél megyek hozzá, és egy gyertyacsere is be fog figyelni. A reggeli első indítási problémámat lehet, hogy most sikerült orvosolni. Bár most nagy hidegek jönnek és akkor meg tökéletesen indul a kocsi elsőre is :)
Az esőben felkeményedő gázpedál előtt Csöri is értetlenül állt. Ha legközelebb is ezt csinálja, meg fogom kézzel ráncigálni a pillangószelepnél, hogy kiderüljön hol szorul. Jobbat nem sikerült összehoznunk. Ettől a két problémától eltekintve az autó remek, nagyon imádom. Ja és vettem még két liter olajat is, hogy a következő cseréig után tudjam tölteni, ami elfogy.
Az első nagyobb találkozó a fehér GT-mmel :) Már túl volt a bejáratáson, így kicsit gyorsulgattam is vele. Igyekeztem úgy csinálni, hogy egyesben ne pörgessem szét a gumikat, ezért elég sok rajtot elhibáztam. Sajnos kevés a 170 lóerő ahhoz, hogy Bege széttuningolt (szavai szerint okosan optimalizált!) GT-jével tartsam az iramot, gyakorlatilag mindig elvert. Bettiék szintén 180 Le fölé húzott GT-jét is csak egyszer tudtam megfogni, egy tökéletes rajttal :)
Viszont versenyeztem a régi GT-mmel is, jól elvertem :D
Fotózni viszont alig maradt időm, csak az eredményhirdetés után... nagyon lefoglalt a zsűrizés a főzőversenyen :) Így végül csak a saját autómról készítettem képeket :D
Az első és a második képért köszönet Ruuknak és Györgyusznak!












Kicsit jobbra húzott az autóm, nem tudom mitől, nem nagyon emlékszem arra, hogy megütöttem volna a futóművet. Az Autóház Budaörsnél állították be, most úgy tűnik, hogy jó :)

Egy ingyenes átvizsgálás során hívták fel a figyelmemet arra, hogy a két első gumiabroncsom életveszélyes, mert hosszában mindkettő ki van hasadva szövetig több helyen. Az is kiderült, hogy a bal oldali kormány összekötő karom adta meg magát. Ez szombaton volt, és én már hétfő reggel a futóművesnél voltam a 2 csere abronccsal és a kormány összekötővel.
Most már nagyon jó, és így utólag érzem, hogy eltűnt rengeteg zavaró dobáló, rázó vibráció, és egy furcsa csörgő hang menet közben, ami szép lassan alakult ki kb 2-3E km alatt. Azóta keresem az okát annak, hogy miért torpangat az autó kettes fokozatban olyan 2500-as fordulat körül. A rossz gömbfej miatt nagyon széttartottak a kerekek, tehát hol az egyik ment egyenesen, míg a másik kicsit ferdén, hol pedig fordítva. Valószínűleg ettől voltak a torpanások, illetve a kihasadt gumik nagyon ütöttek. Ezek a jelenségek egyértelműen összefüggésbe hozhatóak a cserélt alkatrészekkel, mert a javítás óta megszűntek. Nem gondoltam volna, hogy a torpanásokra a választ a futómű környékén kell keresni. Sajnos az utóbbi időszakban nagyon sokat foglalkoztam ennek felderítésével feleslegesen. Kínlódás volt így vezetni az autót. Szóval tényleg igazán nem gyengén tropa volt már az összekötő is és a gumik állapota is. Talán még komoly baleset is lehetett volna belőle, ha nem az emelőn derül ki a turpisság.
Még a gyertyákat is kicseréltem idő előtt gyári NGK platinákra.
2009.10.12..
Jobb lengőkar (13k) cserélve,bal gumiharang kiszakadt,azt is kicserélték.8600ft volt a munkadíj....Ha minden igaz jövő héten lesz új kormányművem,illetve a fűtő radiátort is kicserélik..megyek Pirihez Kulcsra.Ennyi.
km állás: 151526
Téligumi vétel/feltétel:14" Hankook Icebear 175/65 52000
Gyári elsőablaktörlőlapát feltétele 9400
A kedves iskolába ment megint és ugyanazon a helyen ahol is tavasszal elhagyta az első kereket,most ugyanoda parkolván,még egy métert tolatva szépen leesett a lökhárító.Egészen konkrétan leszakadt,letépve pajzsot,díszlécet,jelvényt.
Hát,tudtuk,hogy drótozva van,tavaly május óta jól tartotta magát.Eddig tartott.
Mindazonáltal hatás nem érte a lököst.Viszont jobb,ha nem jár a drágám iskolába ezután,mert még a végén nem marad semmi a kocsiból.