Blog
Idegesített már az előző tulaj hülyesége, h hangosnak kell lennie a kocsinak, így egy gyári rendszert dobattam vissza rá DTM ovál sportdobbal! Mikor megvettem a kocsit 2 évvel ezelőtt akkor alánéztünk, és ott volt a hiba, h miért ordít a kocsi, 2 "középdob" hiányzott alóla! Hála Tóth Gabinak, szerzett gyári rendszert a katalizátortól végig. Mivel tudtam, h a gyári dob baromi csendes, így beszereztem hozzá 1 HD DTM ovál végű sportdobot (csakis az ovál jöhetett képbe :), h azért 1 pici hangja csak legyen már :D. Végre csendes a kocsi, nem ordít, nincs olyan hangja mintha 200 ló lenne alatta. Mai napig csak röhögni tudok a tizenéveseken akik az 1 literes kocsira olyan dobot/rendszert dobnak h üvölt a kocsi, menni meg nem megy :D Egyszer járja meg 4 személlyel Miskolc-Budapest útvonalat :D tuti szédülve szálnak ki a kocsiból :D. Tehát csöndes kellemesen duruzsoló hangja van végre a kicsikének. Csak még azt a fránya alapjárati ingadozást tudnám megszüntetni... Jah a gyári dob eladó 10.000 Ft-ért, soha nem volt felszerelve, felfogatás megvan rajta, képek pedig majd fentebb találhatóak róla! Köv héten lemosom a kocsit akkor majd teszek még fel, h hogyan áll az új vég! Egyelőre csak az aljáról kattintottam gyorsan 2 képet!


Újra friss Selénia 20k 10w40 csörgedezik a vasban. 229250km
Pollenszűrőt is akartam cserélni, ha lett volna mivel...most próbálok egy tartókeretet keresni hozzá.
Vettem egy "1teles" Yokohama téli gumit is, majd kiváncsi leszek mit produkál.
Most éppen itt járunk kilométerügyileg, úgyhogy már 20.000 km-t megtettünk együtt. Viszont valami kopog elől (stab rúdra tippelek) és téli gumi ügyben is lépni kellene, úgyhogy nem unatkozok. :-)
(telós kép)

Lejárt a zöldkártyám gyors megcsináltattam közben lett egy helyzet jelző csere is, és újra világit a légzsák lámpám sajnos.
Elkezdtem, a forgalomból már kivontam, ma este pedig betettem garázsba.
Veszek szerelőbakokat és :
- üzemanyag tank kijön (lyukas, csere)
- a komplet hátsó futómű váltóval együtt kijön
Kap új lengécsillapítókat, kuplungot, féket.
A szilenteken már most látszik hogy bizony szétmálnak, semmit nem tartanak.
Ha ezt túléltem akkor jöhet a moci kiemelése és felélesztése.





A kicsikénk átesett az első műtéten.Elszállt a Kupplung munkahenger+kartelgáz visszavezető cső csere 11000 Ft.A következő a hidrotőke+ új aksi kell.

Ma eAtis155-nél jártam és lettek TSW nevezetű 17"-os felnijeim! Neki meg 16"-ak, mert elcsereberéltük egymás garnitúráját! Nagyon örülök, hogy ezt így meg tudtuk oldani, mert minden vágyam volt a 17-es kerék, de eddig még pénzmag hiányában nem sikerült hozzájutnom! Egészen idáig! :-)) Mindkettőnk nemrég újíttatta fel a felniket (görgőzés, festés)! Az én gumijaim még vadi újak voltak, viszont a 17-es pacskerok már csak egy szezont bírnak, ahogy néztem! Ennek ellenére nem bántam meg a cserét, sőt! ;-) Nagyon tetszenek, rohadt jól néz ki a verda velük! :-)
Méret: 7.5JJ x 17 H2, ET 39 (ebben nem vagyok biztos)








Nos, mivel az autot fél éve vettem de még csak most lettem tag ezért visszamenöleg leirom h miket csináltam rajta.....
-Stabilizátor rúd + kutyacsontok csere
-Vezérlés
-Légszürő
-Olajszürő + olaj (Olaj cserére kétszer is szükség volt mivel elösször 10-40es Castrol Magnatec olajat raktam bele de ezt ETTE. Utánna került bele a Selénia 20k ami szintén 10-40es, de ezzel már elhanyagolható az olajfogyás)
-Szereztem bele egy gyári mp3 játszót
-kapott uj pirelli gumikat
-Csináltattam bele Piros bőrböl egy alfás váltó gombot meg váltó szoknyát (megy a gyári piros bőr ülésekhez. Erröl van egy kép)
Meg még a felnik vannak tervbe. Ha esetleg valakinek van gyári 15ös felnie eladó akkor az szóljon (nem a tojástartos hanem a másik)
