Blog
Kicsit gyengének éreztem már a fékeket, ezért kicseréltettem a betéteket.
157035 km
Sikerült a műszaki! A xenont tegnap kikötöttem, ma be lett állítva a futómű is. Az első fékek eltérése a határon volt, ezt majd meg kell nézni. A többi dolog rendben van.
Végre 3 év álmodozás, tervezgetés után eljött a várva várt upgrade, a kipufogó ideje. Egy roppant előnyös vétel során hozzájutottam egy Ragazzon dupla OO DTM 70-es rendszerhez és ezekkel együtt egy új első dobhoz is, amiket ma sikerült felszerelni. A különbség ég és föld. Fantasztikus az új hang. Nagyon tetszik, mind optikailag, mind pedig akusztikailag.








pollenszűrő (alco)
gyújtókábel-készlet (brecav)
termosztát (QH)
első fékbetétek (textar)
izzók, biztosítékok
Ma hangot adtam a kocsimnak :D.... Végre több hónapnyi szájlensz után kézhezkaptam a Pioneer Deh 4000UB fejegységemet, amit be is toltam a neki megfelelő helyre... Gyerekek a Pionner az egyik legjobb nagyon szépen szóól... Csak ajánlani tudom... Hátra van még a mélyládám beszerelése, az erősítője már fel van csavarozva a csomiba...

ÜdvGyerekek!!!! Majdnem összetörtem az Alfát!!!!! BENZINNYOMÁS kezd ez a szó egyre gyanúsabb lenni.... Próbakörre mentem a csajommal vizsgálgatva az alapjáratot... Megállok a 31es főút ilyenkor elég zsufi.. vagy 5 perce állok , mire nem jön senki nyomom a gátz indulnék, igen ám de régi barátom a anem pörög fel ismét előjött.... Annyit tudtam elérni, hogy a kocsi orra vagy fél métert belógott az útra STOP... Hátam mögött meg farok rámállt és hátra se... ablak leteker integet, h menjél már hátra mert dudálnak a főútról h huzzaka .... Miután felpörgött a moci minden OK.....
A %!+%%+°^% Ejj Ejjjj..... Elhaygatott földútra ki megállok várok 5 percet indulnék, megint elég szarul indul.... De rögtön ez után meg jól.... Ez szerintem tuti összefügg a hosszabb állás utáni indítási gondjaimmal, ugyanis akkor is ezt csinálja, de az még elmenne mert nem kell hirtelen elindulnom....
Na erre varrjatok :S:S:S....
Asszem megtaláltam a torpanás/nem felpörgés okát.... Rommá szedtem az alfát, éstaláltam egy valószínűleg tank szellőző csövet ami előlre jön a motortérbe. Valahova gondolom egy szénszűrőbe becsatlakozik abba pedig megy egy vákuumcső a szívócsonkról... Tank és szűrő között, cső széthúz. Az eddig 1000 feletti stabil alapjáratom normál 800-900 közé azonnal visszaállt. És luk nélkül harap az autó mintha seggberúgták volna... Még rendesen ki kell iktatnom azt a hóbelevancot ledugózom majd a szívócsonk csövét, most csak a szerintem eltömődött szűrő tartja a vákuumot... Jah és meghúzott tanksapinál sem roppantja össze a vákuum a tankot mert nincs...
3,5 éve áll szegény. Mondjuk a veteránkorhoz így rohamosan közelítünk. Ez az egy pozitívum+az is, hogy meleg, páramentes garázsban áll:)
Valaki elvihetné a tizenhatszelepest, és akkor feléledhet ez a projekt is végre:)

Mivel egy hosszabb külföldi út előtt állunk, úgy gondoltam, hogy szakértő szemekre és kezekre bízom az autót. Nem szeretnék semmiféle meglepetést, ezért Alfater megnézte nekem a futóművet. Sajnos van két dolog, amit idővel meg kell majd csinálni, de szerencsére nem azonnali, sürgős feladatról van szó. Az egyik a bal első alsó gömbfej. A másik dolog fontosabb, ha visszatérünk, utána meg lesz javítva. Mégpedig a jobb hátsó keréknél a stabilizátor összekötő. Ezeket leszámítva az autó tökéletes, bátran indulhatunk Görögországba. :-)



Ma sikeresen átment a GTV a Műszaki Vizsgáztatáson.
Újabb 2 évet kapott.
Kilóméter óra állás:61527