Blog

>> Tuning és extraALFI156 // Alfa 156 2.4JTD // 2007-06-09

Felkerült a hátsószárny.Azért a lámpák is jót mutatnak.

>> Tuning és extraALFI156 // Alfa 156 2.4JTD // 2007-06-09

Utólag került be a fekete gerinctámaszos Momo bőrbelső.

>> Egyébystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

Sokáig árultam az autót, de kevés volt az érdeklődő. Végül már nagyon akartam egy TI-t, így sokkal olcsóbban, mint amit szerettem volna érte kapni, de 2003 decemberében beszámíttattam.
Azóta láttam párszor a kocsit, kicsit le van lakva, törve is volt. Sajnálom szegényt, jobb sorsot érdemelt volna.

>> Szervizystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

Szerencsére nagyon sok bajom nem volt az autóval. A tuning kimerült annyiban, hogy a kipufogó ki lett cserélve DCS műhelyben, valamint sport légszűrőbetétet kapott az autó. Szervizelni a jobb hátsó kerékagy csapágyat kellett, az önindító rosszalkodott egyszer, valamint a kuplung munkahenger is megadta magát

>> Szervizystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

A hátsó ajtó DCS-éknél lett rendbe hozva. A kalapálás már nem volt elég, az ablakemelő is megsérült, az egész ajtó ki lett cserélve egy bontottra. Plusz kapott az autó egy teli polírt.

>> Egyébystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

A biztosító nem akart fizetni az előbbi történetre. Mondván nem volt gépi erő, így megtagadják a dolgot. Érdekesnek találtam, ilyenről még nem hallottam. Ezexerint ha egy úthenger elindul a lejtőn, pár autót összetör, és esetleg valakit még halálra is gázol, akkor nincs felelős, mert csak a gravitáció dolgozott? Nevetséges. Felhívtam a céget, aminek a tulajdonában állt a Punto, és közöltem az emberrel, hogy valamit találjanak ki, mert ellenkező esetben a céget fogom feljelenteni. Csodák csodájára pár nap múlva a biztosító fizetett.

>> Egyébystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

Körülbelül 3 hét telt el a jobb hátsó ajtóm javítása után. Kaputelefonon kerestek a rendőrök, hogy jó lenne, ha lemennék az autóhoz, mert egy autó áll ki belőle. Lementem, és mit láttam? A frissen javított jobb hátsó ajtómba belegurult egy Punto. Lejtős utcában parkoltam, és a Punto féke valamiért kiengedett, és pont az én autómat találta el. Pont azt a bizonyos ajtót. Lényeg, hogy a tulaj nem volt ott a kocsinál, később kiderült, hogy céges autóról van szó. Írtam egy cetlit neki, hogy keressen majd meg, majd visszatoltuk a Puntot a kiindulási pontra, és kiékeltük.

>> Szervizystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

2002 tavaszán jött el az idő, hogy a horpadást javíttassam. Egy volt kollégám ismerőse csinálta meg Érden, szép munkát végzett.

>> Egyébystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

2001 decemberében, egészen pontosan nem sokkal karácsony előtt mentem az autómhoz, és láttam, hogy valami nem stimmel. A jobb hátsó ajtóba sikeresen beletolatott valaki. Természetesen semmiféle cetlit nem hagyott... :-(

>> Szervizystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

Később derültek ki dolgok, amiknek nem örültem. Először is elvittem futóműbeállításra az autót, mert félrehúzott, meg néha kanyarban olyan érzésem volt, hogy a kocsi hátulja megakarja előzni az elejét. A Magyar Autóklubba vittem beállításra, ahol a szaki lehívott az aknába, mert ilyet még ő sem látott. Kiderült, hogy az autó bal eleje tényleg össze volt törve, de sokkal dúrvábban, mint amit közöltek velem. Lényegében a futóműhöz egy plusz alkatrész is be volt hegesztve merevítésnek, ennek ellenére beállítás után mindig elmászott minden. Valamennyire azért jobb lett, mint előtte volt. Visszamentem az Autóház Boldizsárba, és számon kértem rajtuk a történetet. Vonogatták a vállukat, nem nagyon akartak velem foglalkozni. Később megtudtam, hogy több embert (köztük a használtautó telephely vezetőjét, valamint az autóm előző tulajdonosának apját is) elbocsátották. Hogy ennek mennyire van köze az én 33-asomhoz, azt nem tudom, mindenesetre ez engem már nem vigasztalt. Valamennyire rendbe lett hozva a futómű, mást nem tehettem.