Blog
Május 29-én valóra vált egy régi álmom. Kipróbálhattam és vezethettem egy gyönyörű Ferrari F430-ast. (Néhány adat: 4300ccm, 490 LE, 465 Nm, kerámia fékek. Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4,2 mp)
Amikor mentem a helyszínre azon gonolkodtam, hogy fogok én beleférni egy ilyen kis autóba az én 190 centiméteremmel, de aztán kellemes meglepetés fogadott, ugyanis a fejteret leszámítva nem volt szűkebb mint a GT :) Bent ülve, ami elsőre szembetűnik az F1 váltó, a hatalmas START gomb és az a bizonyos kis kapcsoló, amin a SPORT ill. a RACE módok közül lehet választani :))) Sajnos a Race módra nem engedték átkapcsolni, de gondoltam a SPORT is elég lesz így elsőre.
Kulcs elfordít, Start gomb benyom, 1 pöckölés a váltón, aztán indulhattunk is. A futóműve nagyon jó, nem pattog, nem érződik túl keménynek, az utat viszont úgy fogja ahogy az a nagykönyvbe meg van írva. A motor nagyon bitang, nagyon szép hangja van, és a váltások....mint a egy sportmocinál....csak katt-katt :)) A felni 19"-os magnézium öntvény és a kermámia tárcsák az egész felnit kitöltik. Hát mit mondjak....meg tud állni a kicsike :)
Sajnos elég kevesett prógálgathattam, de így is szerencsésnek érzem magam, és elhatároztam elkezdek gyűjteni egy ilyenre :)))))))))


most voltam elöször ezen a találkozon és nagyon jol éreztem magam.Jot bandáztunk a városban is és láttunk jo csajokat igaz Zotya !!!




Nem a legszebb időt sikerült kifogni, tekintve, hogy egész nap zuhogott az eső, de a GTV ma sikeres vizsgát tett, és 3-as alával átment a műszakin. Plusz kapott ZK-t, úgyhogy most 2011-ig megint szaggathatjuk az aszfaltot. Alival hamarosan nekiesünk, hogy mégjobb legyen. A vizsga örömére ma GTV-vel mentem dolgozni, és gyönyörködtem a kipuff hangjában a mélygarázsban. :-)
ui.: Az elmúlt két alatt, mióta nem vezettem a GTV-t az alábbi változásokat figyeltem meg:
1. Az utak minősége azokon a vonalakon, melyeken járok, határozottan javult.:-)
2. A többi sofőr öreg autók iránti tisztelete és vezetési kultúrája határozottan romlott.:-(

Zotya cartars összecsöditett minket nemi konvolyolasra meg falunap lesesre...
(utközben belefutottam egy hasonlo szep szinü OFF-osba, hugom baratjanak a golfja is vegre autoszinü lett...lehet kicsit az en hatasomra is...:DD)
Ennek eredmenye vola a Pápa -Takácsi minikonvoly.
Atvehettem a polokat is, nagyon jok lettek. Köszi Sanyi, es Zotya!
Vegre ujra lathattam Dévid tesót a visszapillantomban (inkabb meg nem mondom ki milyen alaku jelü autoban) :DD. Elsösorban az alabbi kepek miatt lehetseges téves asszociaciok elkerülese erdekeben... :DDD
Köszönjük a szervezest,sajna utana nem maradhattunk,de majd potoljuk!









Erhard cartars következö csomagja olajt tartalmazott szürövel uh kicsereltem.
Selenia WR 5W-40 szolgal most a motorban.
Masnap mar friss vèrrel sikerrel teljesitette a hambugba vezetö utat :)))
Került meg bele, egy porolto,es nemi friss ablakmosos folyadek is.

Nàndi cartarsnak hala csinos egyedi feliratu aludiszlecek es alu radiokeret kerültek a vasba.
Köszönjük Nàndi :D
Rendesen rögzitesre kerültek vegre az erösitök is,igy sem gyorsitasnal sem fekezesnel nem elnek önallo eletet a csomagtartoban.



Futomü update utan futomübeällitäs, uh a vas ujra "szinpadra" került.
Gyenge oracska alatt belett ällitva a futomü beällithato resze (kerekösszetartas). Voltmit korrigalni...


Erhard cartars meglatogatasa es nemi kezbesitesi munka mindket fel reszere kifizetödö volt (szerintem)....:D
Eredmenyezett: EBC sporttarcsaszettet, fekbeteteket,elsö also lengökarokat, hatso kitamasztokoat , gyari sw ültetörugokat, monroe lengescsillapitokkal,es a hozzajuk tartozo sallangokkal.
Ezen aprosagok beepitesre kerültek kezifekbowden kiegeszitesevel.
Köszönjük Erhard :D



Friss műszaki után kijövök a szerelőtől, aztán a második sarkon világít a Check panel-en a féklámpa hiba. Nem gáz, kiégett egy izzó- gondoltam én.
Nem az volt. Szétesett az egyszer már javított féklámpa kapcsolóm.
Gyors rendelés, másnap kész.
Vazze, ha emiatt nem ment volna át műszakin, megbolondultam volna. Kb. 3percen múlt!
Teljes egészében összeállt a gép! AlbertoGrande-tól szereztem egy pár 145 QV küszöbspoilert (15000,-)! Egy kicsi műanyagos meló volt velük, mert az oldaluk ki volt furkálva és így voltak csavarral felfogatva, de végül nagyon szépek lettek és nagyon jól állnak a 155-nek! Már régebbről is tetszettek ezek a küszöbök, több 155-ön is láttam már és elhatároztam, hogy ilyenek nekem is kellenek! És itt vannak! Igaz, két lóherét (5576,-/db) még kellett rá venni, mert az egyiken már nem volt meg, a másik meg nagyon ronda volt! De megérte! A látvány önmagáért beszél! :-))
Közben kész lett az első lökös is, megkapta a fényezést és az alumínium tuningrácsot (3250,-) is! Ebből jutott még a pajzsra is! Erhard-tól beszerzésre került még egy első és hátsó embléma (6400,- és 8500,-) is! Köszönet értük! :-))











3
563
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV