Blog

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-06-08

2007. április
kipufogó középső rész csere

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-06-08

2007. január
kormánymű felújítás
lengőkarok cseréje
motorbak csere
olajcsere

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-06-08

Bal hátső sárvédő ívcsere és fényezés + doblemez javítás

>> SzervizGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-06-08

2007.06.07
Ma voltam a Pátkai-nál...beállították a futóművet.Ami egyrészről jó dolog...másrészről viszont találtak olyan dolgokat,amit a szilentek cseréjekor hagytak hátra a "szakemberek".....inkább nem részletezném.....

 
>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Hátsó fékbetétek cseréje és tárcsák szabályzása. Itt is akadt vita a szerelővel. Nem akarta visszatenni a tárcsákat, hogy cseréljem újra. Azelőtt miért nemtudta mondani?!

 
>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

A vízhőfok csak 70 fokra állt be. Termosztát csere. :-S De minek egy évig volt 90 fok utána a következő télen ismét 70 fok.

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Beázott a blokknál a kábel. Nem ment csak 3 henger néha. Birka voltam, mert slagból akartam az ablakmosótartálynál játszani.
Ekkor cseréltettem még a konzolon az izzókat, mert a benzinvisszajelző nem világított. Az összeset cserélte szerelő. Azóta nem világít a ventilátor fokozat tekergetője. :-S Ez cserére vár.

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Egy kartertörésem volt. Megsüllyedt a sárban a kocsi és a saját súlya alatt eltört a karter. Mentem vele kb 50 km-et, mikor alánéztem. Gyorsan bolt, olaj ráöntése és szerelő.
Első fékbetétek cseréje, tárcsák szabályzása.

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Suliból hazajövet kopogó hang. Kb 80nal mentem negyedikben. Amikor félreálltam, akkor villant ki az olajpilácsoló.
állt ott két napig (30 kmre tőlem, tesóm apósánál) hazavontatás, szerelő.
A szerelő cserélt vezérlésmódosítót, főtengelycsapágyakat, persze olajat is, önindítót meg szerintem ekkor volt benne a bal hátsó kilincs cseréje is (4500)(mindegy). Megcsináltam. Azt kamuzta felmelegítették a motort. Ja! Elhoztam tök szép hang meg ilyenek. Örültem, mint majom...mire hazaértem vele félúton már meleg motornál jött a csodálatos kopogás előlről. Hát mi lenne, ami előjön egy liter olajnál? Hát a főtengely. Azt a szerelő nem köszörülte meg. Minek??? Nem lehet!? Mert eltörik stb duma. Járkáltam utána, de megölt már az ideg. Azt hittem megverem. Ez kb 115ezer volt, alkatrészekkel és munkadíjjal együtt.

Másik szerelő, kinevette az előzőt. :-) Nem vicces, de nevettem. :-D
Megcsinálta. Főtengely köszörülés, ismét új csapágysor, új olaj. Főtengely szimering, munkadíj....ez is kb ugyanannyi, mint fent. 115000 Ebbe még benne volt a kuplung tárcsa cseréje is.
Itt elhoztam olajcsöpögéssel, de örültem neki, hogy használhatom. Nem foglalkoztam vele. Ebből lett a szelepfedél repedés.
Hazafele 3x állt le valamiért a jármű. Azt mondta a szerelő kevés a benzin. :-O :-) Nem. Diagnosztika. Fordulatszám érzékelő panel kontakthibája. Csere. 35ezer.

2 hónapot állt a kocsi.
Az olajat rendszeresen néztem, mert mindenki ezt ajánlotta. Csak mindig fel volt kenődve és nem mertem ráönteni, nehogy több legyen. Megtanultam jobban odafigyelni.


Konzol izzók cserélve. :-)

>> SzervizATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-06-07

Rezonátorcsővet kellett cserélni. igen meg volt már halva. Szép hangja volt a kocsinak. örültem, amikor ki lett cserélve, hogy halk lett. Utána már nem is fontolgattam a kipufogórendszert. Jó így halkan, nem kell alá semmi morgás. Amióta ültetve van a kocsi, azóta felakadok sok helyen. Ezt megint csak a rezonátorcső sinyli meg.
Alkatrész: 6000Ft
Munkdíj: 1500 Ft