Blog
Ma volt egy kis időm gondoltam megbütykölöm a kulcsomat, ugyanis nem működött a távirányító része. Elemcsere és a csomi máris nyílik :D De a központi nem... Kulcs szétszed és kiderült, hogy hiányzik a gomb :))) A pótkulcsot gyorsan előkaptam és a kettőből gyorsan varázsoltam egyet :)
Így végre nem kell a kulcsot a zárba dugdosni :)
Hosszú idő után végre egy közös élmény. Kicsit egyenetlenül jár még, de iszonyatos erő lakozik benne. Karburátorhangolás után remek lesz majd, remélem. A szerelő unszolására fölé vittem azért 4000-nek. Ott már érzékelhetően energikusabb, mint volt. Csak menjen el még annyit gond nélkül amennyit eddig a gondokkal együtt.
Noshátakkor megtörtént az ékszíj, vezérműszíj készlet, vezérlésmódosító csere, generátor és klíma csapágy csere Szamosinál.
Késő délután hívott Attila /a szerelő/, hogy készen van Lukrezia. Gyorsan el is szaladtam érte, és valóban, teljesen kisimult a motor járása. Nem is volt nagy baj, a pillangószelep tengelyének volt valami beállítási problémája, illetve a kompjuter teljesen rosszul értelmezte a lambda-szonda jeleit. Ezért is volt, hogy miután lehúztam a szondát és a fűtését, sokkal jobban vezethető volt a kocsi, de persze nem tökéletes. A hangolás után ezen egy reset és újratanítás segített.
Most már tényleg olyan az autó, mint lennie kell: erős, rugalmas, kultúrált járású, és már 1700 táján fel lehet váltani. Szinte hangtalanul siklik, mint egy vitorlás, csupán némi gumihanggal kevert háttérzaj szűrődik be, miközben épp csak hallható a V6-os motor sejtelmes morajlása. Végre itt az igazi 164-érzés. Heuréka!
Addiktív.
Dinamit-Dobnál jártunk ma, és szereltettünk fel egy sport hátsódobot a csúnya gyári helyére.
Élmény ránézni mostmár a fenekére a gépnek. :)
Felkerültek a kerekded számokból álló matricák is.
Bár a kosztól még nemigen láccik, de erre való a 3. lépés!
- Boldog Tavasz -
Kicsit enyhültem az anyagi helyzet szorításából, így ma elvittem Lucreziát szerelőhöz, hátha sikerült hétvégére kigyógyítani a rángatásból. Jó lenne vele menni Pécsre a hétvégén. Pont ott volt még Mendieta Diabloja is, kicsit körbe is vizslattam :)
sajna az autom automata valtoja beadta a kulcsot:(de mar szamitotam ra de azert megis rosszul jött,akkor trailer es irany a szerelö es neki fogott az atalakitasnak manualis valtora,nem volt egy egyszerü müvelet es radasul nem is volt olcso kb 172.000huf ban altmeg szerelesel es munkadijjal egyebe,de ebben mer benne volt egy masik kormanymü csereje is:)tehat ha ugy vesszük nem is volt draga:)kesz lett az auot es hat mas dimenzio!!!idaig semm volt lusta az autom de amit most a manualis valtoval produkal egyszerüen über brutalis!!!!!!
Megvételre került 4 17-es gumi ami tavaly elkopott főleg a Rábaringen )) 2db Bridgestone Potenza és 2db Pirelli P6000, mind a 4 90%-os állapotban van, mostmár csak fel kell tetetni a felnire és let's go!!
ma hivtam a lakatost és hétvégén beállitják az ajtokat és berakják a szélvédö kereteket : )