Blog
Amit most a pénztárcám megengedett: vezérműszíj, hosszbordásszíj, görgők, vízpumpa, jobb hátsó lengőkar. Hátra van még az összes fék rendbetétele,mert nagyon strapásak, már nem sokáig húzzák. Ezenkívül kell még egy stab.rúd előre, olaj, szűrők és nagyjából rendben lesz. Persze van még néhány apróság, de ezek fontosak jelenleg. Sajnos az előző tulaj eléggé elhanyagolta az autót. Külön köszönet a gyors és precíz munkáért Csöri mesternek!
Ma hoztam el a fényezőtől az autót, mivel ki kellett javítani a múltkori kis sérülést. Lakkcipőt még régebbről ismerem, és csak ajánlani tudom a munkája alapján (www.lakkcipo.hu).
Összesen 20 ezer Ft volt a munkadíj, és másnap reggel mehettem is érte.
Sajnos Lakkcipő rávilágított, hogy az előző tulaj ideje alatt pár helyen fújták az autót a karcok miatt, és itt-ott nem egységes színt használtak. Persze ez csak közelről látszik, és ha az egész autót megcsináltatnám az kb 150-170 ezer forintomba fájna, ráadásul a jövőben majd ha el akarnám adni, tuti rásütnék, hogy törött volt.
Megejtettem a nyári gumik felrakatását,egy kis felnigörgőztetéssel egybevéve. Éljenek a magyar utak:-((((
Ma a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt-nél kezdtem a napomat. A hölgy nagyon kedves volt, mindent elmondott, amiről tudnom kell. Megírtuk a jegyzőkönyvet, és elmondta a további teendőket. Miszerint az Allianz biztosítóval fel kell vennem a kapcsolatot, ők fogják szemlézni az autómat. Hát, kíváncsian várom a további fejleményeket, bízom benne, hogy minden simán fog menni.
Voltam a biztosítónál, egyelőre gördülékenyen megy a dolog. Bejelentettem, kitöltöttem, stb... Kedden lesz az autó szemléje. Meg hétfőn még felkell hívnom a rendőrséget, hogy küldjék ki nekem az ő jelentésüket is, mert a végén azt is csatolni kell majd az egészhez.
-Futómű beállítás
-Nyárigumik felhelyezése
És igen... Ismét a karter... Az Újhegyi úton mentünk a Kozma utca felé. Egy kamion ment előttünk kb. 30-cal. A Maglódi úti kereszteződésben az út ritka szar minőségű, hullámos. Az első hullám megdobta az autót, próbáltam korrigálni, de nem sikerült, így a második hullámra sikeresen ráestünk. Szép hangja volt... Egyből elkezdett füstölni a kocsi, ahogy az olaj ráfolyt a kipufogóra. Pár métert még gurultunk, majd félreálltam. Ennyi. Zsé145 a tanúm, nem mentem gyorsan, lehetetlen volt kivédeni a bajt, se figyelmeztető tábla az úthibákra, se sebességkorlátozó nincs arra. Felhívtam a rendőröket, helyszínelést kértem. Küldtek egy autót, bár azért várni kellett rájuk. Jó fejek voltak a rendőrök, mondták, hogy itt már nekik is vérzett el autójuk. Bár ez engem nem vigasztal... Készült a kárról bejelentés, holnap megyek a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt-hez bejelenteni a panaszom. Beszéltem ma velük telefonon, a hölgy nagyon kedves volt (meg is lepődtem), holnap is normális hozzáállást remélek.
Mivel a bal első kilincsem a télen megadta magát, eljött az idő, hogy megjavítsuk. Zsé145-nek volt egy felesleges kilincse, de valójában csak a belső részére volt szükség. Gondoltuk, hogy a 145-ösnek és a 146-osnak annyi egyforma alkatrésze mellett ezzel sem lesznek kompatibilitási problémák. Hát, rosszul gondoltuk, sajnos a belsejük nem egyformák. De ez csak szétszedés után derült ki. Így hát elindultunk a Péceli úton lévő bontóba, hátha sikerül onnan szerezni. De sajnos oda már nem sikerült megérkezni. Hogy miért, arról a következő post szól.
Ma lekerült a kipufogó rendszerről a harmadik dob,amely megadta magát az idő vasfogának.
Mivel szíjjel rágta a rozsda,ezért lekerült onnan és nem lett pótolva egy új dobbal,minek következtében sportosabb Alfa-hang keletkezett nagy megelégedésemre.