Blog
Idén márciusban, Alfás barátaim meghívására ellátogattam Paksra, hogy ott legyek életem első paksi Alfa taliján. Rengeteg Amoréssal találkoztam, akikkel nem futhatok össze nap mint nap. Mind a találkozó, mind a tali fantasztikusan jól sikerült. A hangulat fergeteges volt! Hatalmasat mulattunk! Köszönet érte a szervezőknek, hogy lehetővé tették számunkra ezt a nagyszerű találkozót!!
Grazie Mille, és mindazoknak akik ott voltak!!! :))))
változások azota a gépen:
- még kettö kárpit felrakása.. "a negyediket még nem rakom fel mert egy határolo stift még kiütésre vár"
-küszöbdiszlécek fent vannak : )
-egy tetödiszlécet felraktam a másikat még ki kell egyengetni.." sajnos mind a kettö rossz állapotban van"
-átkerült a csáposra : )
Ma teljes vezérlés cserén esett át a vas. Összes görgö, szíjak, vízpumpa, szürő hegyek, olaj. Bonuszként valami kettős tömegű.. alkatrész is cserélve lett, mert iszonyú hangja volt szegénynek. De most minden tipp-topp. Csendes járás és ragyogóbb külső :) Köszönhetően az új krómcsíknak az első lámpa alatt és új hátsó lámpák a repedtek helyett a csomagtér fedélben. Persze mindenböl gyári, pénz nem számít :))
Ezt a paripát 2007 nyarán sikerült beszereznem. A nyarat végigszenvedtük. Alakult lassan az új szerelem. Volt vele gond bőven, de végül novemberben sikerült megcsináltatni a lényeges hibát. Ami nem is volt komoly hiba, csak valahogy az eredeti szerelőm nem akart rájönni mi a szitu. Majd végül a trafósor cseréje megoldotta a motor dadogását. Sanos akkorra már elég sokat költöttem a kipufogórendszerre is, ezek szerint fölöslegesen. Aztán kész lett. Ment mint a szél. 4-ben 190-et is akár.
Aztán másnap rommátörtem a bal elejét egy teljesen ártatlan szituban kb 40-es tempónál. Hát kicsit elszomorodtam. Bal alsó tartóvas kettétört, ahogy megbróbáltam elrántani a kocsit jobbra, de így is eltaláltam az előttem álló autót. És kiszakadt a kerék, a sárvédőnek vége volt, az első lökős is kicsit lehalt, a motorháztetőn is láthatók voltak sérülések. Ja, és a tükör is elszállt persze.
Ekkor ott az árok szélén épp nem is tudtam, kit hívjak fel, dehát ha az ember Alfában ül, akkor nem kell hívni senkit, jön mindenki magától. Ahány Alfa jött arra, vagy szembe (3 db), az mind megállt vagy visszafordult, hogy miben segíthet.
Akkor ismertem meg Norbit. Hát Ő aztán mindent elintézett nekem kb 15 perc alatt. Hívott trailert, elvittük a háza elé, pár nappal később hóesésben sk összerakta, azóta is szeretném meghálálni, de nem könnyű.
Most kicsit csúnyább szegény gép, de igyekszem megszépíteni amint tudom.
Ma nagyszervíz volt:
Motor:
tömítések
vezérműszíj feszítő
hidrotőkék
gyergyák
hajtókar csapágy
szelepszár szimering
rosszó légbeömlő
olajcsere, levegő, pollen szűrő
síkra csiszolták a kipufogó leömlőt (azt hiszem így mondják)
Futómű:
hátsó kerékagy csapágyak
első lengőkar, stabilizátor rúd
futóműállítás
Március 8.-án a nők napján ismét Paksra mentünk találkozóra, itthonról szakadó esőben indultunk el délután 1-kor, és másfél óra múlva már ott is voltunk a tali helyszínén, ahol már nem esett, de elég hideg volt, azért örültünk a viszontlátásnak. Fél 4-kor elindultunk a vacsi helyszínére, ahol tavaly is voltunk. Remek volt a hangulat, jól éreztük magunkat, este fél 9 előtt nem sokkal indultunk haza. Mellékelek egy jó képet is, amit Atesz cartárs készített lesből:-)
200000 Km!!! ;)
http://videa.hu/play.php?v=w4Rfh5kqWf6o5LoW
Felkerültek a nyári kerekek. Gyári Speedline 7X17 plusz Continental ContiSportContact 225/45 R17. Meg felraktam a bogárvédőt is.
Hát ugyan a hónapban kiköltekeztem magam a kocsi irányába, ma megláttam az egyik barkácsáruház akciós ujságában egy polírozógépet! Hát megvettem! Hétvégén nyomom át a kocsit vele és legalább így nem kell bámulnom azokat a csúnya gabonaköröket amiket az előző tulajnak sikerült a motorháztetőre karistolnia! (Iszonyat csúnya nem is sztem megmosni a kocsit, piszkosan annyira nem látszódott). Ha már egyszer át tudom vele polírozni már megérte!